چانگان CS35 پلاس در سایپا دیده شد + [عکس از زوایای مختلف]

چانگان cs35 پلاس . چانگان CS35 در سایپا دیده شد. در ادامه مطلب cs35 پلاس چانگان همراه فیگار باشید.

چانگان CS35 پلاس به عنوان شاسی بلند جدید سایپا به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

چانگان cs35 پلاسجذابج

چانگان CS35 در سایپا دیده شد

cs35 پلاس چانگان
cs35 پلاس چانگان

کراس‌اوور چانگان CS35 در حدود 10 سال پیش در ابتدا به صورت وارداتی و سپس توسط شرکت سایپا به صورت مونتاژ در بازار کشور حضور پیدا کرد. این کراس‌اوور ساب‌کامپکت با توجه به طراحی و مشخصات فنی مناسب در بازار به محبوبیت دست پیدا کرد و البته مانند دیگر خودروها در ادامه دچار معضل تحریم شده و تولید آن پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

چانگان cs35 پلاس

cs35 پلاس چانگان
cs35 پلاس چانگان

شرکت چانگان دلیل حضور گسترده در بازار جهانی و همچنین همکاری و سرمایه گذاری شرکت فورد در این شرکت، از مجموعه هایی بود که بازگشت آن به بازار کشور غیر قابل پیش بینی بود اما با دیده‌شدن خودرو چانگان Ucs35NI-T در مجموعه سایپا در هفته های گذشته بحث حضور این شرکت در ایران داغ شد.

آن CS35هایی که در سایپا کاشان مونتاژ می‌شدند، از نسل اول این خودرو بود و محصول سال 2012 محسوب می‌شد. البته قرار بود که نسل دوم این خودرو، یعنی چانگان CS35 مدل 2018 نیز به ایران بیاید ولی آنقدر آمدنش به تعویق افتاد که چانگان در سال 2021، فیس‌لیفت نسل دوم را هم معرفی نمود.

چانگان CS35 در سایپا دیده شد

cs35 پلاس چانگان
cs35 پلاس چانگان

البته این تعویق، نهایتا به نفع سایپا تمام شد چراکه به جای مدل 2018 حالا به سراغ مدل‌های 2021 و 2022 این خودرو رفته است. اما قبل از آنکه به معرفی این محصول جدید سایپا بپردازیم، باید نکته‌ای را درباره نامگذاری این خودرو، یادآوری کنیم. وقتی نسل دوم چانگان CS35 در سال 2018 به بازار چین آمد، چانگان برای آنکه نشان دهد همه چیز این خودرو را تغییر داده است، نامش را CS35 Plus یا CS35 پلاس گذاشت و دیگر از نام CS35 استفاده نکرد.

در ادامه در حاشیه مجمع عمومی سالیانه سایپا، تیموری مدیرعامل گروه سایپا به صورت رسمیج خبر از انجام بررسی‌ها جهت حضور دو محصول جدید شرکت چانگان در ایران داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عنوانچانگان cs35 پلاس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی.


2 thoughts on “چانگان CS35 پلاس در سایپا دیده شد + [عکس از زوایای مختلف]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *