ضرب و شتم خونین قهرمان بوکس ایران با قمه و چاقو! [عکس و فیلم +18]

انتشار ماجرای ضرب و شتم ابوالفضل امینی بوکسور جوان فردیسی و قهرمان بوکس ایران با واکنش های منفی کاربران در اینستاگرام مواجه شد.

یکی از ضاربان ملی پوش سابق بوکس که چند روز پیش در فردیس مورد ضرب و شتم چند نفر قرار گرفته بود، بازداشت شد. در ادامه با خبر درگیری بوکسور فردیسی همراه فیگار بمانید.

ضرب و شتم ابوالفضل امینی بوکسور

بوکسور فردیسی

ضرب و شتم ابوالفضل امینی بوکسور
درگیری بوکسور ایرانی, بوکسور فردیسی, درگیری بوکسور فردیسی

درگیری بوکسور ایرانی

هادی روستایی مربی این بوکسور فردیسی گفت : تعدادی افراد ناشناس به ابوالفضل امینی قهرمان بوکس حمله ور شده و وی را با قمه و چاقو مورد ضرب و جرح قرار می دهند. در این درگیری که فیلم آن نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شد، انگشت دست این ورزشکار قطع و از ناحیه گردن و سر آسیب دیده است!

گفتنی است، ضاربان ابوالفضل امینی بوکسور جوان و ملی پوش سابق بوکس ایران دستگیر شدند. در ادامه میتوانید فیلم .. را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ضرب و شتم ابوالفضل امینی بوکسور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *