انتخاب هنگامه پناهی به عنوان عضو جدید کمیته اسکار سینمای فرانسه [+عکس]

هنگامه پناهی کمیته اسکار فرانسه ، او به عنوان یکی از ۷ عضو جدید کمیته اسکار فرانسه، مسئولیت انتخاب نماینده سینمای فرانسه در جوایز اسکار را بر عهده دارد.

هنگامه پناهی به عنوان یکی از ۷ عضو جدید کمیته اسکار فرانسه، مسئولیت انتخاب نماینده سینمای فرانسه در جوایز اسکار را بر عهده دارد. در ادامه با خبر هنگامه پناهی اسکار همراه فیگار بمانید.

هنگامه پناهی کمیته اسکار فرانسه

هنگامه پناهی فرانسه

هنگامه پناهی کمیته اسکار فرانسه
هنگامه پناهی کمیته اسکار, هنگامه پناهی فرانسه, هنگامه پناهی اسکار

هنگامه پناهی کمیته اسکار

«ژاک اودیار» و «میشل گوندری» سینماگران سرشناس فرانسوی به همراه هنگامه پناهی، بنیانگذار کمپانی پخش فیلم سلولوئید دریمز، از جمله هفت نفری هستند که به عنوان اعضای جدید کمیته اسکار فرانسوی منصوب شدند. این کمیته اکنون از هفت عضو تشکیل شده است که شامل دو پخش کننده، دو فیلمساز، دو تهیه کننده و یک چهره صنعت سینماست.

هنگانه پناهی که یکی از اعضای آکادمی اسکار در شاخه تهیه‌کنندگی است با کمپانی سلولوئید دریمز در سال‌های اخیر توزیع بین‌المللی چندین فیلم سینمای ایران و همچنین آثار مطرح و برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هنگامه پناهی کمیته اسکار فرانسه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *