خلاصه بازی لیورپول منچسترسیتی ؛ لیورپول ۳ بر ۱ پیروز میدان شد

خلاصه بازی لیورپول منچسترسیتی . بازی دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در چارچوب دیدار سوپرجام انگلیس. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.‌

بازی دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در چارچوب دیدار سوپرجام انگلیس با نتیجه ۳ بر یک به نفع میزبان به اتمام رسید.

خلاصه بازی لیورپول منچسترسیتی

لیورپول ۳ بر ۱ پیروز میدان شد 

منچسترسیتی لیورپول خلاصه بازی
منچسترسیتی لیورپول خلاصه بازی

لیورپول و منچسترسیتی در سال های اخیر بر سر تمامی عناوین قهرمانی در فوتبال انگلیس با یکدیگر مبارزه کرده اند. امشب و در اولین تقابل فصل، تیم یورگن کلوپ نمایش بهتری داشت و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد سیتیزن ها عبور کند. لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با گذر از سد ژائو کانسلو بود که محمد صلاح فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه این ستاره مصری به تور کنار دروازه سیتی برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.

بیشتر بخوانید:

لیورپول ۳ بر ۱ پیروز میدان شد

در دقیقه هفتم این دیدار، این بار کوین دی بروین از سمت چپ به سمت دروازه لیورپول حرکت کرد، اما ضربه پای ویرژیل فن دایک و در ادامه تور کنار دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد. ترنت الکساندر آرنولد (۲۱)، محمد صلاح (۸۳ – پنالتی) و داروین نونیز (۴+۹۰) برای لیورپول و خولیان آلوارز (۷۰) برای منچستر سیتی گلزنی کردند.

خلاصه بازی لیورپول منچسترسیتی

منچسترسیتی لیورپول خلاصه بازی
منچسترسیتی لیورپول خلاصه بازی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی لیورپول منچسترسیتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *