فیلم‌برداری دنباله Godzilla vs. Kong در استرالیا آغاز شد! [+عکس]

فیلمبرداری دنباله فیلم Godzilla vs Kong به طور رسمی در استرالیا آغاز شد. فیلم Godzilla Vs. Kong در دوران اوج کرونا اکران شد و فروش خوبی داشت.

حالا طبق گزارش های جدید، فیلمبرداری دنباله این اثر به طور رسمی در کشور استرالیا آغاز شده است. در ادامه با خبر گودزیلا در برابر کونگ 2 همراه فیگار بمانید.

دنباله فیلم Godzilla vs Kong

فیلمبرداری گودزیلا در برابر کونگ 2

دنباله فیلم Godzilla vs Kong
فیلم Godzilla Vs. Kong, آغاز فیلمبرداری Godzilla vs Kong

آغاز فیلمبرداری Godzilla vs Kong

در اوایل سال 2021 بود که سینماگران شاهد تقابل حماسی گودزیلا و کینگ کونگ در فیلم Godzilla Vs. Kong بودند؛ اثری که در دوران اوج همه‌گیری کرونا اکران شد و فروش نسبتاً خوبی را رقم زد. حالا خبر فیلمبرداری دنباله این فیلم در استرالیا به گوش میرسد.

کمپانی لجندری هنوز واکنشی نسبت به این گزارش ها نشان نداده ، اما افرادی که در صحنه فیلمبرداری حضور داشتند، فاش کردند که فیلمبرداری کاملاً محرمانه بوده و به یک گوریل و دایناسور مرتبط است.

دنباله فیلم Godzilla vs Kong
فیلمبرداری گودزیلا در برابر کونگ 2, گودزیلا در برابر کونگ 2,

با وجود این که اطلاعات چندانی از این پروژه در دست نیست، اما می‌دانیم که آدام وینگارد (Adam Wingard) برای هدایت این پروژه بازگشته و دن استیونز نیز (Dan Stevens) برای ایفای نقش یک شخصیت نامعلوم قرارداد بسته است. دنباله فیلم Godzilla vs. Kong که فعلا هیچ عنوانی ندارد، برای اکران در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) برنامه ریزی شده است.

در پایان فیلم اول راه گودزیلا و کونگ از یک دیگر جدا شد، گودزیلا به مخفی‌گاه خود در دریا بازگشت. از طرف دیگر کونگ به Hollow Earth رفت تا کنترل قلمرو خود را باز پس بگیرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دنباله فیلم Godzilla vs Kong سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *