سفر رئیس جمهور به آمریکا ؛ دلیل رفتن ابراهیم رئیسی به نیویورک چیست؟! [+عکس]

سفر رئیسی به آمریکا برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انجام خواهد شد. برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای حضور آیت الله رئیسی در سازمان ملل انجام شده است.

سال گذشته و به دلیل شرایط خاص جهانی، رئیسی به نیویورک سفر نکرد. در ادامه با خبر سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک همراه فیگار بمانید.

سفر رئیسی به آمریکا

ابراهیم رئیسی نیویورک

سفر رئیسی به آمریکا
سفر رئیس جمهور به آمریکا, ابراهیم رئیسی نیویورک, سفر ابراهیم رئیسی به آمریکا,

سفر رئیس جمهور به آمریکا

علی بهادری سخنگوی دولت از آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای حضور و سخنرانی رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.  علی بهادری جهرمی گفته که برنامه‌ریزی مقدماتی برای حضور رئیسی در نشست عمومی سازمان ملل متحد انجام شده است. این نخستین سفر ابراهیم رئیسی به آمریکا جهت شرکت و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل است.

وی تاکید کرد: «در جلسه دولت هم گزارشی در این زمینه ارائه شد و وزیر نیرو نیز به زودی سفری به افغانستان خواهد داشت که یکی از مهمترین بخش‌های آن پیگیری حقابه ایران و تحقق آن است».

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سفر رئیسی به آمریکا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *