ادغام دو شبکه HBO Max و دیسکاوری پلاس در سال 2023 [+جزئیات]

برادران وارنر دیسکاوری، سرانجام سرنوشت سرویس استریم HBO Max را مشخص کردند، که طبق انتظار با دیسکاوری پلاس ادغام خواهد شد.

پس از ادغام وارنرمدیا و دیسکاوری، شاهد شکل گرفتن برادران وارنر دیسکاوری بودیم و از آن زمان گفته می‌شود که سرویس استریم HBO Max که تاکنون عملکرد ناامیدکننده‌ای را داشته، وضعیت نامشخص و مبهمی دارد. در ادامه با خبر ادغام دیسکاوری پلاس همراه فیگار بمانید.

سرویس استریم HBO Max

HBO Max و دیسکاوری پلاس

سرویس استریم HBO Max
ادغام دو شبکه HBO Max و دیسکاوری پلاس, HBO Max و دیسکاوری پلاس

ادغام دو شبکه HBO Max و دیسکاوری پلاس

برادران وارنر دیسکاوری در جلسه با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که طبق انتظار کارشناسان، سرویس استریم HBO Max و دیسکاوری پلاس ادغام خواهند شد و روند ادغام این دو سرویس استریم از تابستان سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

عرضه این سرویس جدید در تابستان در ایالات متحده آغاز خواهد شد، پس از آن در آمریکای لاتین در پاییز ۲۰۲۳، اروپا در اوایل سال ۲۰۲۴، آسیا و اقیانوسیه در اواسط ۲۰۲۴ و کشورهای دیگر در پاییز ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. فعلا نام نهایی این سرویس استریم مشخص نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که احتمالا نام HBO برای آن انتخاب نخواهد شد.

سرویس استریم HBO Max
HBO Max و دیسکاوری پلاس, ادغام دیسکاوری پلاس

اگرچه قیمت سرویس ادغام شده جدید هنوز به اشتراک گذاشته نشده، اما در حال حاضر، این شرکت بر نسخه‌های با آگهی و بدون آگهی سرویس جدید خود تمرکز می‌کند. اما در ادامه قصد دارد نسخه‌‌ای در «فضای رایگان با آگهی» این سرویس را نیز امتحان کند که محتوای متفاوتی نسبت به سرویس VOD پریمیوم خواهد داشت.

منابع نزدیک می‌گوید که برادران وارنر دیسکاوری در نظر ندارد تا از تبلیغات با تخفیف‌های بالا پشتیبانی کند و در حال برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت به‌ویژه در مناطق بین‌المللی که در آن شاهد هزینه ماهیانه بسیار پایین‌تر از دیگر بازارها هستیم، است و همچنین افزایش قیمت در طول دوره‌های زمانی وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد سرویس استریم HBO Max سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *