دستیگری خواننده ایرانی توسط پلیس آمریکا ؛ علت دستگیری احمد سعیدی چیست؟ [+عکس]

فیلم منتشر شده از دستگیری احمد سعیدی ، خواننده ایرانی توسط پلیس آمریکا بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام داشته است.

احمد سعیدی، خواننده ایرانی مقیم آمریکا امروز صبح به دلیل نامعلوم توسط پلیس این کشور دستگیر شد. در ادامه با خبر دستگیری احمد سعیدی در آمریکا همراه فیگار بمانید.

دستگیری احمد سعیدی

دستگیری احمد سعیدی خواننده

دستگیری احمد سعیدی
دستگیری احمد سعیدی خواننده, دستگیری احمد سعیدی در آمریک

دستگیری احمد سعیدی توسط پلیس آمریکا

این ویدیو از لحظه بازداشت احمد سعیدی توسط پلیس آمریکا منتشر شده و همچنان علت دستگیری این خواننده ایرانی مشخص نیست. پلیس آمریکا توضیحاتی درباره دلیل دستگیری احمد سعیدی ارائه نکرده است. گفتنی است. احمد سعیدی در شانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در شیراز به دنیا آمد.

درباره اینکه به چه علت توسط پلیس دستگیر شده است حرف و حدیث های زیادی وجود دارد و برخی ها یک سوء تفاهم را علت بازداشت او می‌دانند و برخی دیگر معتقد هستند که به دستورات پلیس توجه نکرده و با آنها درگیر شده است. در ادامه میتوانید فیلم دستگیری احمد سعیدی خواننده ایرانی را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد دستگیری احمد سعیدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *