بازنشسته شدن سرنا ویلیامز ؛ زن قدرتمند دنیای ورزش بازنشسته می‌شود +[عکس]

بازنشسته شدن سرنا ویلیامز . پرافتخارترین تنسیور زن تاریخ بازنشسته می‌شود. در ادامه مطلب سرنا ویلیامز بازنشسته شدن همراه فیگار باشید.

سرنا ویلیامز، تنسور 40 ساله در مصاحبۀ به بازنشستگی تمایل نشان داده و گفته‌ است که بزودی خداحافظی خواهد کرد.

بازنشسته شدن سرنا ویلیامز

زن قدرتمند دنیای ورزش بازنشسته می‌شود +[عکس]

سرنا ویلیامز بازنشسته شدن, سرنا ویلیامز
سرنا ویلیامز بازنشسته شدن, سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز می گوید که پس از کسب 23 عنوان گرند اسلم آماده است تا از تنیس فاصله بگیرد و تمرکز خود را به داشتن فرزندی دیگر و علایق تجاری خود معطوف کند. ویلیامز در مقاله‌ای که روز سه‌شنبه توسط مجله ووگ منتشر شد، نوشت: «این ماه 41 ساله می‌شوم، و باید چیزی به من بدهم.

ویلیامز، یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین ورزشکاران تاریخ ورزش خود می‌گوید که کلمه بازنشستگی را دوست ندارد و ترجیح می‌دهد این مرحله از زندگی‌اش را به‌عنوان دور شدن از تنیس، به سمت چیزهای دیگر تصور کند. که برای من مهم هستند. به گزارش اسپوتنیک، سرنا ویلیامز، 40 ساله، در حال حاضر در مسابقات آزاد کانادا بازی می کند و اولین مسابقه خود را پس از 14 ماه روز دوشنبه به پیروزی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانبد:

بازنشسته شدن سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز بازنشسته شدن, سرنا ویلیامز
سرنا ویلیامز بازنشسته شدن, سرنا ویلیامز

او قرار است هفته آینده در مسابقات اوپن وسترن و ساترن بازی کند، و تلویحاً می‌خواهد در اواخر این ماه به عنوان آخرین تورنمنت خود در تنیس آزاد آمریکا بازی کند. ویلیامز که انتظار می‌رفت خیلی زودتر خداحافظی کند، اخیراً در مصاحبه با نشریه ووگ به صورت غیرمستقیم به خداحافظی از ورزش تنیس اشاره کرده و به جای به بازنشستگی از کلمه “تکامل” استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازنشسته شدن سرنا ویلیامز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *