اشک های عادل فردوسی پور و دلتنگی او برای مردم +[فیلم]

اشک های عادل فردوسی پور و دلتنگی او برای مردم . بغض و گریه عادل فردوسی‌پور به دلیل دلتنگی‌ برای مردم. در ادامه مطلب عادل فردوسی پور اشک همراه فیگار باشید.

عادل فردوسی پور در گفتگوی لایو فوتبال۳۶۰ گفت: دلتنگی‌ام برای مردم هم بغض دارد و هم گریه، عزت نفس آدمها باید حفظ شود.

اشک های عادل فردوسی پور

بغض و گریه عادل فردوسی‌پور به دلیل دلتنگی‌ برای مردم

بغض و گریه عادل فردوسی‌پور, عادل فردوسی پور اشک, عادل فردوسی پور
بغض و گریه عادل فردوسی‌پور, عادل فردوسی پور اشک, عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه ۹۰ که از سال ۹۷ به یکباره از آنتن صداوسیما کنار گذاشته شد، دیگر به سمت اجرای برنامه و گزارش فوتبال نرفت. او که از تصمیمات مدیران صداوسیما ناراحت بوده و هست در لایو اینستاگرامی درباره عدم بازگشتش مقابل دوربین تلویزیون و اجرای گزارش فوتبال گفت:

بیشتر بخوانید:

بغض و گریه عادل فردوسی‌پور به دلیل دلتنگی‌ برای مردم

«علاقه و عشق آدم یک بحث است و بحث دیگر این است که دوست دارم جایی کار کنم تا عزت نفسم حفظ بشم و نمی توانم و دوست ندارم در هر شرایط کار کنم و می خواهم در کنار کار و عشق و علاقه ام به فوتبال، عزت نفسم هم حفظ شود. همه می دانند من عاشق و دیوانه فوتبالم.»

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اشک های عادل فردوسی پور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *