خلاصه بازی آث میلان اینترمیلان ؛ آث میلان 3 – اینتر 2 [+فیلم]

خلاصه بازی آث میلان اینترمیلان . میلان حق داشت ؛ لیائو خیلی بیشتر می‌ارزد! در ادامه مطلب خلاصه بازی فوتبال همراه فیگار باشید.

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهمترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.

خلاصه بازی آث میلان اینترمیلان

آث میلان 3 – اینتر 2 [+فیلم]

خلاصه بازی فوتبال
خلاصه بازی فوتبال

بازی دو تیم میلان و اینتر در چارچوب مسابقات هفته پنجم سری آ با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع میزبان به اتمام رسید. بروزویچ (۲۱) و ژکو (۶۷) برای اینترمیلان و لیائو (۲۸) و (۶۰) و ژیرو (۵۴) برای آث میلان گلزنی کردند. میلان دیشب در سن‌سیرو اولین دربی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد اینتر را با نتیجه 3-2 از پیش رو بردارد. رافائل لیائو مهاجم پرتغالی روسونری امشب نمایشی درخشان داشت و با دو گل و یک پاس گل مهمترین نقش را در این پیروزی بازی کرد.

در ادامه میتوانید به دیدن خلاصه بازی آث میلان اینترمیلان از فیگار بپردازید:

گزارشها حاکی است چلسی حاضر بوده برای جذب لیائو نزدیک به 100 میلیون یورو به میلان بپردازد. در آن زمان کارشناسان فوتبال ایتالیا معتقد بودند روسونری نباید به چنین پیشنهادی نه بگوید. ولی بازی امشب نشان داد که ارزش این مهاجم پرتغالی در طول فصل می‌تواند به مراتب بیشتر باشد. او نشان داده فوتبالیستی است که می‌تواند تیمش را به قهرمانی برساند.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *