10 تا از بهترین شخصیت های تکنولوژی محور در دنیای DC + هوش مصنوعی چه می‌گوید؟

بسیاری از قهرمانان کمپانی DC قدرت هایشان ماورایی است. در ادامه چند تا از تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی را به شما معرفی می کنیم که نیروی ماورایی ندارند.

برخی از ابرقهرمانان با تکنولوژی ارتباط مستقیمی دارد و آن را درک می کنند. در واقع، برخی از ابرقهرمانان به طور مستقیم از آن استقبال کرده اند که قرار است برای شما چند تا از تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی را شرح دهیم. تصادفات، آزمایش‌ها و DNA موجودات فضایی همگی می‌توانند قهرمان‌هایی در کمیک‌های DC ایجاد کنند؛ اما برخی از آنها با درک عمیق تری از تکنولوژی و ابزارها تبدیل به یک قهرمان شده‌اند.

برای بسیاری از قهرمانان، پذیرش فناوری تنها راهی برای کارآمدتر شدن آن‌ها است. در حالی که ممکن است آن‌ها دانایی کاملی نسبت به فناوری نداشته باشند؛ اما بسیاری از آن‌ها یاد می‌گیرند که در صورت نیاز آن را برایشان کارساز کنند. گفتنی است، هر قهرمانی در دنیای DC برای انجام کار به فناوری وابسته نخواهد بود.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی

شخصیت های برتر دی سی که از تکنولوژی استفاده می کنند

در ادامه قرار است چند تا از تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی

برای بعضی از قهرمانان DC Comics، اتکای آن‌ها به فناوری بسیار دشوار است. برخی از آن‌ها بدون آن نمی‌توانند کار زیادی انجام دهند که جزء تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی قرار گرفته‌اند، در حالی که برخی دیگر آن را مهم می‌دانند اما تنها راه آن‌ها برای انجام کار قهرمان نیست و برخی دیگر اصلاً مجبور نیستند به آن تکیه کنند. شخصیت‌های کمیک امروزی برای مبارزه با جرم و جنایت نیازی به قدرت‌های خاص یا توانایی های خداگونه را ندارند. تنها چیزی که قهرمانان امروزی نیاز دارند کمی نبوغ و کمی اراده است که تکنولوژی بقیه کارها را انجام می‌دهد.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

 

Green Arrow

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
شخصیت های تکنولوژی محور دنیای DC

اگر فکر می‌کردید که Green Arrow فقط یک مرد معمولی است که واقعاً با تیر و کمان خوب است، دوباره به خوبی دقت کنید؛ زیرا گرین ارو جزء برترین شخصیت های تکنولوژی محور دی سی می‌باشد. الیور کوئین یکی از ثروتمندترین شخصیت‌های کمیک دی سی است. او امپراتوری بسیار قدرتمندی را اداره می‌کند که بسیاری آرزوی داشتن آن را دارند که دارای پول بیشتری است که با پول خود پایگاهی از عملیات ایجاد کرده است که تعداد کمی از آن‌ها هرگز نمیتوانند به آن دست یابند. فقط به تجهیزات باورنکردنی او در CW’s Arrow نگاه کنید. فناوری‌ای که Green Arrow استفاده می کند از پایه او شروع می‌شود، از لباس مخصوص او گرفته تا تیرکمان و پیکان تیر های او کلا از تکنولوژی پیشرفته‌ای استفاده شده است.

Blue Beetle

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
برترین شخصیت های تکنولوژی محور دی سی

Blue Beetle جزء شخصیت های برتر دی سی که از تکنولوژی استفاده می کنند، می‌باشد که مانند بسیاری از ابرقهرمانان دیگر که از فناوری بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. آنچه را که در قدرت خود کم دارد، با دانش فنی جبران می‌کند. تد کورد یکی از باهوش ترین قهرمانان دی سی است. این نسخه از Blue Beetle از انواع مختلفی از سلاح‌ها و ابزارهای پیشرفته استفاده می‌کند. برخی از این موارد شامل لنزهای تقویت کننده چشم، لباس محافظ، تفنگ BB با قابلیت ضربه زدن، کشتی هوایی، پدهای پرواز و ماسکی است که نمی‌توان به زور از صورت او برداشت. اگر به نظر می‌رسد که او از فناوری استقبال می‌کند، این کار را نمی‌کند، بلکه او کاملاً به آن نیاز دارد.

Steel

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
شخصیت های برتر دی سی که از تکنولوژی استفاده می کنند

مرگ سوپرمن خلأ بزرگی را در دنیای دی سی برایجاد کرد. به طور دقیق تر، یک خلاء غول پیکر در متروپلیس به جا گذاشت. دکتر جان هنری آیرونز کسی بود که متوجه این موضوع شد. آیرونز، متخصص اسلحه، با این باور که وظیفه اوست که کلان شهر بدون سوپرمن را ایمن نگه دارد، یک لباس زرهی ساخت. پس از چند بازنگری، آیرونز زره، اسلحه و وسایل خود را به خیابان‌هایی برد که در آنجا شروع به خدمت به بیگناهان کرد. آیرونز برای ادای احترام به سوپرمن، یک “S” روی سینه او ساخت و خود را مرد فولادی (Steel) نامید.

Booster Gold

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
بهترین شخصیت های تکنولوژی محور کمپانی دی سی

Booster Gold ابرقهرمان معمولی شما نیست بلکه جزء بهترین شخصیت های تکنولوژی محور کمپانی دی سی می‌باشد. در واقع، Booster Gold حتی ممکن است اصلاً یک ابرقهرمان نباشد. Booster Gold از آینده می‌آید. در آینده، او چیزی بیش از یک مرد بدبخت و بد شانس نبود. یک روز در حالی که در موزه فضایی متروپلیس کار می‌کرد، علاقه خاصی به ابرقهرمانان گذشته داشت. علاقه او به یک شیفتگی تبدیل شد و در نهایت شروع به سرقت فناوری قهرمانان فوت شده کرد. این بدان معنی بود که او Rip Hunter’s Time Sphere، حلقه پرواز لژیون، کمربند نیروی میدانی Brainiac 5 و لباس پاور را گرفت. چون در آینده بود، توانست از اطلاعاتی که در اختیار داشت برای خنثی کردن جنایت در گذشته استفاده کند و او این کار را با تکنولوژی انجام داد.

Cyborg

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی

نام Cyborg به تنهایی باید به شما بگوید که او از نظر فناوری نسبتاً پیشرفته است و جزء شخصیت های تکنولوژی محور دنیای DC است. اگرچه Cyborg در ابتدا عضوی از Teen Titans بود، پس از اینکه New 52 Cyborg به عضو معتبر لیگ عدالت تبدیل شد. پس از یک سری اتفاقات ناگوار، ویکتور استون (سایبورگ) بدون مادر و یک آشفتگی مثله شد. سیلاس استون (پدرش) از ترس اینکه ممکن است پسرش را از دست بدهد، نمونه آزمایشی پیشرفته‌ای را که وی به آن دسترسی داشت، به ویکتور مجهز کرد. زمانی که ویکتور آماده شد، به هوش آمد و فهمید که اکنون بسیار متفاوت است. ویکتور به جای اینکه یک نوجوان بالاتر از حد متوسط ​​باشد، ناگهان یک مرد نیمه ماشینی بود که قادر بود به تنهایی کل یک شهر را نابود کند.

Nightwing

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
شخصیت های تکنولوژی محور دنیای DC

با توجه به اینکه نایت وینگ توسط بتمن آموزش دیده است، ممکن است به این فکر کنید که او به شدت به فناوری تکیه می‌کند؛ اما نایت وینگ شدن گریسون به این معنی بود که او در حال تبدیل شدن به مرد خودش است که به این معنی بود که همیشه کارها را به روش بروس انجام نمی‌داد. در مقایسه با سایر اعضای خانواده خفاش، نایت‌وینگ کمتر از دیگران از فناوری استفاده می‌کند. او اسلحه اصلی خود را به چوب های اسکریما برق دار تغییر داد؛ اما بیشتر از آن به فناوری پایین پایبند است. این بدان معنا نیست که او از فناوری می‌ترسد، اما مطمئناً او کسی نیست که در تاریخ خود دارای یک سری ابزارهای عجیب و غریب باشد.

معرفی خنده دار ترین شخصیت های دی سی

Batwoman

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
برترین شخصیت های تکنولوژی محور دی سی

زمانی که کتی کین برای اولین بار در دهه 50 ظاهر شد، بتمن و رابین با او به عنوان یک تاگالونگ تحریک‌کننده و بی‌صلاحیت رفتار می‌کردند؛ اما او جزء شخصیت های برتر دی سی که از تکنولوژی استفاده می کنند، قرار گرفته است. مبارزه او با جرم و جنایت با یک کیف غول پیکر پر از تجهیزات لوازم آرایشی و بهداشتی مبارزه با جرم و جنایت با مضمون، بسیار عجیب بود. اگر دی سی تصمیم نمی گرفت که او را اصلاح کند، Batwoman ممکن بود برای همیشه پاورقی قابل خندیدن باقی بماند. در سال 2006، کتی، با نام مجدد کیت، با لباسی جدید و تجهیزاتی با تکنولوژی پیشرفته داستانی جدید وارد کمیک شد. بت وومن جدید می تواند پا به پای هر شروری، اعم از قدرت یا غیره، سر و کله بزند.

بهترین ابرقهرمانان زن در کمیک های دی سی

Batwing

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
شخصیت های برتر دی سی که از تکنولوژی استفاده می کنند

زره بت‌وینگ در اصل برای دیوید زاویمبه طراحی شده بود، کسی که بروس به اندازه کافی به بتمن در قاره دیگری اعتماد داشت؛ اما وقتی دیوید زره بت وینگ را تحویل داد، کار به پسر لوشس فاکس، لوک رسید. اگرچه لوک به لطف موفقیتش در MMA کمی گستاخ است، اما او همچنین یک نابغه است. در حالی که لباس اصلی Batwing قبلاً بسیار پیشرفته بود، لوک از این فرصت استفاده کرد و لباس را به حد بالاترین فناوری خود رساند. لوک مجموعه‌ای از فناوری‌های تجربی را برای محافظت از او و دادن ابزارهای بیشتری برای مقابله با افراد بد به او اضافه کرد. در این مرحله، زره بت‌وینگ او را در مقایسه با سایر زره‌های گاتهام، تقریباً مافوق بشر جلوه می‌دهد.

Batman

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
بهترین شخصیت های تکنولوژی محور کمپانی دی سی

به دلایل واضحی، بتمن یکی از معدود ابرقهرمانانی است که از تکنولوژی استفاده می کند که جزء بهترین شخصیت های تکنولوژی محور کمپانی دی سی می‌باشد. در واقع، بدون آن، او فقط یک پسر معمولی با پول زیادی است. بتمن ممکن است اصطلاح ابرقهرمانان از نظر فناوری پیشرفته را نیز ابداع کند. در اختیار او Batmobile قرار دارد، کمربند کاربردی با ابزارهای بیشتر از آنچه که بتوان شمرد، Batplane، سیستم های کامپیوتری که پنتاگون  و البته Batcave از محدود سلاح‌های پیشرفته او می‌باشند. به ازای هر فناوری که به آن دسترسی دارد، یکی از اعضای خانواده Batfamily نیز به این سلاح هایی با تکنولوژی پیشرفته دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید:

14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی

بهترین کمیک های بتمن

ORACLE

تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی
تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی

باربارا گوردون کار ابرقهرمانی خود را با عنوان Batgirl آغاز کرد و جزء برترین شخصیت های تکنولوژی محور دی سی قرار گرفت؛ اما بیشتر تجهیزات او پس از عضو شدن در گروه خفاش ها از تکنولوژی پیشرفته برخوردار بود. اگرچه بتمن در ابتدا از او الهام گرفت که شنل و روپوش را بپوشد؛ اما او آنطور که رابین بود به طور جدانشدنی به او وابسته نبود و بیشتر اوقات به صورت انفرادی پرواز می‌کرد. پس از حمله جوکر که باعث فلج شدن او شد، باربارا شروع به اختراع مجدد خود کرد. او با نام اوراکل، فروشگاهی را به عنوان هکر برتر جامعه ابرقهرمانان راه اندازی کرد. ماموریت جدید اوراکل این بود که سایر قهرمانان را با اطلاعات مهم در مورد همه چیز، از هویت صاحبان کسب و کار معمولی گرفته تا آنچه یک مظنون برای صبحانه می‌خورد، ارائه دهد. در طول راه، او همچنین تیم فوق العاده خود را سازماندهی کرد، پرندگان شکاری کاملاً زن را تشکیل داد. این نشان می‌دهد او تجربه زیادی را برای استفاده از تکنولوژی داشته است.

باهوش ترین شخصیت های دی سی

سخن آخر از نگاه هوش مصنوعی:

در دنیای دی سی، تکنولوژی معمولاً به عنوان یکی از ابزارهای اصلی ابرقهرمان‌ها استفاده می‌شود و بسیاری از شخصیت‌های دی سی دارای قابلیت‌ها و تجهیزات فناورانه قدرتمندی هستند. برخی از شخصیت‌های محبوب دی سی که به طور عمده به عنوان تکنولوژی محور شناخته می‌شوند عبارتند از:

  1. بتمن (Batman): او یکی از ابرقهرمانان برجسته دی سی است که بدون هیچ قدرت فیزیکی خارق‌العاده‌ای، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناورانه خود مانند بومرنگ، بدل، شلیک‌کننده‌های گرما و تجهیزات نظامی دیگر، در مبارزات با جرم و جنایت پیروزی می‌گیرد.
  2. سایبرمن (Cyborg): او یکی از شخصیت‌های مهم دی سی است که قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و توانایی تغییر شکل و اتصال به شبکه‌های رایانه‌ای را دارد. او با تجهیزات و پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا تجهیز شده است.
  3. استیل (Steel): او یکی از شخصیت‌های دیگری است که با تجهیزات فناورانه‌ای مانند لباس‌های نظامی، تجهیزات جنگی و ابزارهای پیشرفته مبارزه می‌کند.
  4. مرلین (Merlin): او یکی از شخصیت‌های دیگری است که در دنیای دی سی به عنوان یک جادوگر فعالیت می‌کند. با استفاده از قدرت خود و تجهیزات فناورانه، او به دیگر شخصیت‌های دی سی کمک می‌کند.
  5. بوستر گلد (Booster Gold): او یکی از شخصیت‌های دیگری است که با تجهیزات پیشرفته‌ای مانند بدل‌های زمانی و دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته مجهز شده است.

این فهرست تنها چند نمونه از شخصیت‌هایی است که به عنوان تکنولوژی محور شناخته می‌شوند و در دنیای دی سی وجود دارند. شاید شخصیت‌های دیگری نیز وجود داشته باشند که به همین دلیل شناخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *