10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها از نگاه سایت فیگار

در چندین سال اخیر، دستگاه‌های زیادی به وجود آمدند که برای گیمرها نوآوری داشتند. در ادامه به 10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها خواهیم پرداخت.

تعداد زیادی دستگاه بازی تطبیقی ​​و کنترلر وجود دارند تا بازی‌های ویدئویی را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهند. در این نوشتار به دستگاه مهم نوآورانه گیمرها در سال 2023 و تاریخ، برای خرید آورده شده است.

در حالی که هنوز، دنیای گیمرها نیاز به بهبود دارد، این دنیا نسبت به گذشته در دسترس‌تر و متنوع‌تر است و دستگاه‌های دسترسی کمی وجود دارند که به مردم در بازی کردن کمک می‌کنند که مهم ترین دستگاه های دنیای گیم نوآورانه به شمار می‌روند.

هر ساله، دستگاه‌های خلاقانه‌تری ساخته می‌شوند تا به بازیکنان دارای معلولیت نیز حتی بتوانند اجازه داشته باشند تا بازی‌های مورد علاقه خود را انجام دهند. با این حال، بسیاری از این دستگاه‌ها برای بسیاری از مردم و جامعه معلولین ناشناخته هستند.

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها از نگاه سایت فیگار

بهترین نوآوری های مهم در صنعت بازی

شما می‌توانید فهرست دستگاه های نوآوری شده مهم در دنیای بازی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها

این دستگاه‌ها توسط شرکت‌های بزرگ بازی و طرفدارانی که به دنبال دسترسی بیشتر به بازی هستند، ساخته شده‌اند. آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بر اساس نیازهای فردی بازیکن تنظیم شوند و با محبوت‌‎ترین کنسول‌های موجود سازگار باشند. این کنترل‌کننده‌ها و دستگاه‌ها، گامی بسیار خوب برای اطمینان از اینکه لذت بازی برای افراد بیشتری در دسترس است ساخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

چند حقیقت ساده که گیمرها نمیدانند

آداپتور USB کنترلر بی سیم بلوتوث MAYFLASH Magic NS

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
دستگاه مهم نوآورانه گیمرها در سال 2023

MAYFLASH Magic NS به راحتی یکی از بهترین لوازم جانبی بازی‌های ویدئویی چند منظوره است. آداپتور USB بی‌سیم، برای سازگاری با تمامی کنسول‌های اصلی نینتندو ، مایکروسافت و سونی که در سال‌های اخیر عرضه شده‌اند طراحی شده است. این دستگاه همچنین با هر دو رایانه ویندوز و Raspberry Pi کار می‌کند.

این آداپتور برای کسانی که نمی‌توانند از Joy-cons استفاده کنند ایده آل است و با کنترلرهای سیمی و بلوتوث کار می‌کند. این دستگاه به گیمرها این امکان را می‌دهد که از کنترلرهای دیگری استفاده کنند که با توانایی‌های آنها سازگاری بیشتری دارد. دکمه‌های استاندارد X، B، A و Y را می‌توان بر اساس نیازهای کاربر تنظیم کرد و لرزش را نیز می‌توان در سطح مناسب تنظیم کرد.

پروژه لئوناردو برای پلی استیشن 5

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
مهم ترین دستگاه های دنیای گیم نوآورانه

Project Leonardo، یک کنترلر دسترسی است که به طور رسمی توسط پلی استیشن برای PS5 ساخته شده است. تاریخ انتشار هنوز تأیید نشده است، اما احتمالاً در انتهای سال 2023 وارد بازار می‌شود. با توجه به اطلاعات ارائه شده در اعلامیه رسمی پلی استیشن، این دستگاه یکی از بهترین ویژگی‌های دسترس پذیری است که تا به حال برای بازی ساخته شده است.

مفهوم اصلی پروژه لئوناردو گیم پلی خارج از جعبه است. این بدان معنی است که کیت به گونه‌ای طراحی شده که به بالاترین درجه ممکن پیکربندی شود تا مناسب هر بازیکن باشد. این کیت با مشورت گیمرهای معلول ساخته شده است و اجزای آن برای حداکثر سازگاری با بازیکن قابل تعویض هستند.

جوی استیک برای کنترلر تطبیقی ​​ایکس باکس

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
بهترین نوآوری های مهم در صنعت بازی

این دستگاه سوم شخص توسط X-keys، یک برند پیشرو در برنامه نویسی صفحه کلید ساخته شده است. این دستگاه برای جفت شدن با Xbox Adaptive Controller برای حداکثر سازگاری کاربر ساخته شده است و یک قطعه جوی استیک را به پدهای تخت کنترلر تطبیقی ​​اضافه می‌کند.

این دستگاه دارای هشت کلید است که بسته به ترجیحات فردی گیمر، می‌توان آنها را به عملکردهای مختلفی اختصاص داد. با استفاده از اتصال USB، جوی استیک را می‌توان از طریق برنامه نویسی تنظیم کرد. جوی استیک plug-and-play با گزینه‌های نصب قابل تنظیم ارائه می‌شود. اما یک اشکال این است که لوازم جانبی برای سفارشی کردن تجربه به رایانه شخصی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

9 روشی که ChatGPT می تواند به شما کمک کند

سینما و هدست واقعیت مجازی Vision Pro

کنترلر Blue Tip Gaming Axis 4 Pro

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
دستگاه های نوآوری شده مهم در دنیای بازی

Blue Tip Gaming یک برند پیشرو در ارائه بازی‌های قابل دسترس برای همه است و آنها محصولات محبوب زیادی دارند که این را ثابت می‌کنند. این برند هنگام ایجاد محصولات خود با گیمرهای معلول و سازمان‌های بازی در دسترس مشورت می‌کند.

بازی‌های آن‌ها قبل از ورود به فروشگاه‌ها توسط گیمرهای مختلف با اختلالات یا شرایط سلامتی که بازی را به یک چالش تبدیل می‌کند، آزمایش و تحقیق می‌کنند. کنترلرهای Axis Pro با پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان سازگار است و کنسول را می‌توان بسته به نیاز گیمر به چندین طرح تنظیم کرد.

این دستگاه از دکمه‌ها و جوی‌استیک‌های سبک آرکید کلاسیک برای راحتی، گرفتن آسان و دسترسی استفاده می‌کند، که باعث می‌شود قطعه سخت‌افزاری بازی کمی کلاسیک دهه ۸۰ احساس شود.

Play Controller

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها

Enabled Play بر این اصل بنا شده است که هر کسی باید به دستگاه‌های تکنولوژیکی مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، این شرکت معتقد است که دستگاه‌ها باید با کاربر سازگار شوند، نه برعکس. Enabled Play فناوری ایجاد می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد دستگاه‌ها را به گونه‌ای کنترل کنند که برای آنها مناسب باشد.

کنترلر Play برای استفاده با هر کنسول بازی یا رایانه ایجاد شده است. کنترل‌های پخش کننده را فراتر از فشار دادن دکمه، با استفاده از تنظیمات آفلاین، شخصی ارائه می‌دهد که شامل حرکات چشم، فرمان‌های صوتی و حرکات صورت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد

بهترین سایت ها برای شبیه سازی صدا از طریق هوش مصنوعی

کنترلر تطبیقی ​​ایکس باکس

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها

ایکس باکس، یک کنترلر تطبیقی ​​رسمی ارائه می‌دهد که به جای کنترلر سنتی خود استفاده می‌شود. موسسات خیریه حمایت از معلولیت با کنترل کننده مشورت کردند و این دستگاه را به وجود آوردند. این دستگاه از چندین گزینه USB و بی سیم برای اتصال به تلویزیون استفاده می‌کند که آن را به یکی از بهترین دستگاه‌های گیمر در دسترس در بازار تبدیل می‌کند.

پورت یکپارچه آن سازگاری بدون عارضه‌ای را برای اتصال با چندین دستگاه ایجاد می‌کند. این کنترلر همچنین امکان اتصال به سایر دکمه‌ها و جوی استیک‌ها را برای کمک به راحتی بازیکنان و افزایش دسترسی به آن فراهم می‌کند.

با اندازه کافی آن، می‌تواند برای بسیاری از بازیکنانی که دارای اختلالات بینایی هستند مفید باشد، و بهتر از همه، می‌توان کنترل‌ها را در برنامه لوازم جانبی ایکس‌باکس سفارشی‌سازی و دوباره نقشه‌برداری کرد.

کنترلر هوری فلکس برای نینتندو سوییچ

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها

هنوز، متأسفانه نینتندو کنترل کننده دسترسی برای کنسول‌های سوییچ خود ندارد. Hori Flex، در حالی که یک دستگاه شخص ثالث است، برخی از سازگارترین گیم پلی‌ها را برای گیمرهای معلول موجود در بازار ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که کنترلر جمع و جور آن برای هر گیمری که در حال حرکت است عالی می‌باشد.

اگرچه این دستگاه یک کنترل‌کننده منحصر به فرد است، اما امکان اتصال با جوی استیک‌ها و دکمه‌های اضافی را برای مطابقت با نیازهای هر گیمر فراهم می‌کند. این کنترلر دکمه‌های بزرگ‌تر و اضافی را برای کنترل بهینه گیمر ارائه می‌دهد و همچنین می‌تواند برای هر زاویه دلخواه به پایه متصل شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند

بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان

کنترلر یک دست PS5

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها

برای کسانی که منتظر انتشار Project Leonardo هستند، Evil Controllers تنظیمات بهینه را برای دسترسی ارائه می‌کند. کنترلر آنها برای گیمرهایی طراحی شده است که با یک دست بازی می‌کنند و این شرکت کنترلرهای مختلفی را برای استفاده در سمت چپ یا راست ارائه می‌دهد. این دستگاه اگرچه یک دستگاه سوم شخص است، اما واقعاً یکی از بهترین لوازم جانبی کنسول برای گیمرهای معلول می‌باشد.

مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند، یکی از چالش‌ها می تواند تسلط بر یک کنترلر برای زدن ترکیب صحیح دکمه‌ها به طور همزمان باشد. این کنترلر دارای ورودی‌های تنظیم شده است که لمس چندین دکمه را به طور همزمان آسان می‌کند. این کنترلر همچنین با یک پسوند انگشت شست برای سفارشی سازی بیشتر ارائه می‌شود و برای استفاده توسط سایر قسمت‌های بدن مانند پاها یا دهان طراحی شده است.

آداپتور سوئیچ یک دست Joy-Con

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها

این آداپتور ساخته شده برای نینتندو سوییچ توسط یک فروشنده مبتکر Etsy ساخته شده است. این دستگاه دارای بیش از 2000 بررسی پنج ستاره در وبسایت است که آن را به یکی از بهترین لوازم جانبی Nintendo Switch در دسترس تبدیل کرده است.

این آداپتور به گونه‌ای طراحی شده است که روی یک کف یا سطح صاف ثابت بماند. این دستگاه به گیمرها اجازه می‌دهد تا هر دو طرف شادی را در یک واحد جمع و جور داشته باشند که با یک دست می‌توان به همه آنها دسترسی داشت. با استفاده از اتصالات مکانیکی، آداپتور دارای دکمه‌های پیکان متحرک است و دکمه‌ها را برای دسترسی آسان به یک افزونه متصل می‌کند.

کیت بازی تطبیقی ​​لاجیتک G

10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها
10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها

این دستگاه دسترسی بازی توسط غول بازی و محاسبات Logitech ساخته شده است. کیت بازی تطبیقی ​​Logitech G برای استفاده در کنار کنترلر تطبیقی ​​Xbox ساخته شده است. لوازم جانبی سیستم بازی شامل 12 دکمه و ماشه مختلف plug-and-play است.

تمام کنترل‌های مجموعه کاملاً قابل تنظیم هستند. پخش کننده می‌تواند هر تعداد یا چند پلاگین را در صورت نیاز به کنترلر خود متصل کند و می‌تواند مجدداً به دلخواه خود پیکربندی شود. این کیت دارای یک تخته است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کنترل‌ها را به دلخواه خود مرتب کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 دستگاه نوآورانه برای گیمرها از نگاه سایت فیگار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *