بهترین بازی های PS5 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

بازی های هیجان انگیز زیادی هستند که در کنسول ps5 عرضه شده‌اند و طرفداران زیادی را پیدا کرده است. در ادامه می خواهیم بهترین بازی های PS5 2023 معرفی کنیم.

پلی استیشن 5 با بهترین بازی های PS5 2023 خود به دنبال تسلط بر فضای کنسول است. مانند بقیه صنعت، سونی شاهد چندین تاخیر بزرگ در بازی در سال 2022 (و امسال بیشتر) بود؛ اما از آن زمان تاکنون چندین بازی موفق جدید مانند God of War Ragnarok، بازسازی Resident Evil 4 و Forspoken و غیره را حذف کرده است. بازی‌های زیادی روی PS5 برای هر گیمری وجود دارد. همچنین تعداد زیادی عناوین عالی در راه هستند و فراموش نکنید که لیست ما از سرگرم کننده ترین بازی های PS5 2023 است که میخواهیم آن ها را بررسی و معرفی کنیم.

همه‌ی مقاله‌های پلی استیشن را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های پلی استیشن

 بهترین بازی های PS5 2023

  • برترین بازی های PS5 2023

در ادامه قرار است بهترین بازی های PS5 2023 را به شما معرفی کنیم:

بهترین بازی های پلی استیشن 5 در سال 2022

بهترین بازی های PS5 در سال 2021

  1. هیتمن ۳ ( Hitman 3‎ )
  2. بلک میث ووکانگ ( Black Myth: Wukong )
  3. اوت رایدرز (Outriders ‎ )
  4. فاینال فانتزی ۱۶ ( Final Fantasy XVI )
  5. دیستراکشن آل استارز ( Destruction Allstars )
  6. ریترنال ( Returnal )
  7. فارکرای ۶ ( Far Cry 6 )
  8. لیتل دویل اینساید ( Little Devil Inside )
  9. Guilty gear strive
  10. شوالیه های گاتهام (Gotham knights)
  11. تأثیر فراگیر ( masseffectlegendryedition )
  12. میراث هاگوارتز ( hogwartslegacy )
  13. گرن توریسمو ۷ ( 7 gran turismo )
  14. ghostrunner
  15. رچت و کلنک: شکاف جدا (rachel and clanck rift apart)
  16. رزیدنت ایول ویلیج ( ResidentEvilVillage )
  17. حلقه مرگ ( DEATHLOOP )
  18. God of war ragnarok
  19. Kena Bridge of Sprits

بهترین بازی های PS5

  1. بازی Astro’s Playroom
  2. بازی Control Ultimate edition
  3. بازی Demon’s Souls 
  4. بازی Destiny 2
  5. بازی Devil May Cry 5 – special edition 
  6. بازی Ghost of Tsushima
  7. بازی It Makes Two

مقالات مکمل:

 بهترین بازی های PS5 2023
بهترین بازی های PS5 2023

مه بهترین بازی های PS5 2023 را بررسی کرده‌ایم، از بازی‌های اسکیت‌بردی رنگارنگ گرفته تا RPG‌های حماسی با صدها ساعت محتوا برای سرگرم شدن. اگر به دنبال چیز جدیدی برای بازی هستید و نمی‌خواهید انتخاب اشتباهی را داشته باشید می‌توانید از لیست جالب ترین بازی های PS5 2023 یکی ازآن ها را خریداری و لحاظاتی سرگرم کننده را برای خود فراهم کنید.

God of War Ragnarök

 بهترین بازی های PS5 2023
بازی های برتر PS5 2023

وقتی دنباله‌ای برای یک بازی بسیار تحسین‌شده می‌تواند واقعاً مطابق با نسخه قبلی خود باشد، همیشه تأثیرگذار است. این چیز در مورد God of War Ragnarok صدق می‌کند که با موفقیت سوار قطار هیپ تا پرتاب شدن از آن این را که جزء بازی های هیجان انگیز PS5 2023 با نقد های بسیار خوب قرار گرفت. این بازی اکشن و ماجراجویی آن را تا حد زیادی با پایبندی به فرمول تعیین شده در God of War (2018) به پایان می‌رساند؛ اما برخی تغییرات کلیدی را ایجاد می‌کند تا به برجسته‌تر شدن آن کمک کند.

بزرگ‌ترین نقطه قوت آن‌ها از نبرد پیشرفته‌اش ناشی خواهد شد که باعث می‌شود از بین بردن دشمنان با تبر Leviathan و Blades of Chaos رضایت‌بخش‌تر باشد. ممکن است مسافت پیموده شده شما در طول داستان متفاوت باشد؛ اما God of War Ragnarok بدون شک یک بازگشت پیروزمندانه برای کریتوس است.

Star Wars Jedi: Survivor

 بهترین بازی های PS5 2023
جذاب ترین بازی های PS5 2023

Star Wars Jedi: Survivor دنباله‌ای از Star Wars Jedi: Fallen Order در سال 2019 است و تقریباً از هر نظر آن را گسترش می‌دهد. داستان در عین حال جاه‌طلبانه‌تر و شخصی‌تر به نظر می‌رسد؛ زیرا همه جهان‌هایی که بازیکنان می‌توانند کاوش کنند، پر از محتوا‌های جالب بیش از قبل هستند و به لطف موقعیت‌ها و امتیازات جدیدی که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند، نبرد به‌گونه‌ای زیباتر شده است.

این یک ماجراجویی کاملاً تک نفره در جنگ ستارگان و در عین حال یک ماجراجویی بسیار جذاب و پر چالش است. این بازی به راحتی می‌تواند شما را به مدت 20 ساعت یا بیشتر سرگرم کند و جذاب‌ترین روایت جنگ ستارگان را از زمان Andor به نمایش می‌گذارد . این یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان بوده که تا به حال ساخته شده است، بنابراین طرفداران این فرنچایز، نباید این بازی را از دست بدهند.

Resident Evil 4

 بهترین بازی های PS5 2023
سرگرم کننده ترین بازی های PS5 2023

قبل از اینکه وارد نوستالژی خود شوید، باید بدانید که این رزیدنت اویل 4 محصول 2005 نیست. به جای ارائه یک بازسازی شات به شات و یک بازسازی واقعاً متحول کننده که از بیرون انداختن چیزهایی که کارساز نبوده و هراسی ندارد. همچنین این بازی جزء برترین بازی های PS5 2023 بوده که چرخش خلاقانه خود را در همه چیز از داستان، از طراحی سطحی گرفته تا مبارزات بسیار بهبود یافته خود به کار گرفته است. Capcom هر آنچه را که بیشتر می‌خواهید در این بازدید مجدد از یکی از نمادین‌ترین عناوین سری Resident Evil ارائه می‌کند.

بهترین بازی های Resident Evil به ترتیب داستان

Call of Duty: Modern Warfare II

 بهترین بازی های PS5 2023
جالب ترین بازی های PS5 2023

در حالی که Call of Duty امسال با وجود مشکلات سرعت و برخی از انتخاب‌های عجیب رابط کاربری، کمی ترکیبی از تصاویر زیبا و چند نفره کلاسیک است جزء بازی های برتر PS5 2023 می‌باشد. Call of Duty: Modern Warfare II به طرفداران COD آنچه را که می خواهند می‌دهد که یک بازی‌های دیگر COD آن را ندارند. اگر جنگ‌های سریع و سفارشی‌سازی تفصیلی اسلحه برای شما مهم است، این سبک تیراندازی اول شخص برای شما مناسب است. (حداقل تا زمانی که Warzone 2.0 منتشر نشود).

بهترین بازی های Call of Duty بر اساس خط زمانی

Like a Dragon: Ishin!

 بهترین بازی های PS5 2023
بازی های هیجان انگیز PS5 2023
بازسازی Ryuu ga Gotoku Ishin در سال 2014! (فقط در ژاپن منتشر شد) Like a Dragon: Ishin! در سال 1867 و در دوران تغییر رژیم ژاپن باکوماتسو اتفاق می‌افتد و ساکاموتو ریوما، شخصیتی شبیه کازوما کیریو، قهرمان سابق سریال Like a Dragon، در آن بازی می‌کند. این قسمت جدید مانند یک اژدها که به غرب وارد شده است برای طرفداران قدیمی و تازه واردان به طور یکسان یک غوغا خواهد بود.

The Last of Us Part I

 بهترین بازی های PS5 2023
بهترین بازی های PS5 2023
در حالی که نسخه اصلی The Last of Us برای PS3 هنوز پابرجاست، از زمانی که بازی برای اولین بار در سال 2013 عرضه شد، فناوری پیشرفته و فوق العاده‌ای داشته که این موارد آن را جزء جذاب ترین بازی های PS5 2023 قرار داده است. چیزی که دریافت می‌کنید نسخه اصلاح‌شده بازی‌ است که قبلاً یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تا کنون ساخته شده بود.
البته، جلوه‌های بصری بازنگری شده است و شخصیت‌های آن شبیه همتایان خود در The Last of Us Part II هستند. مجموعه‌ای از بهبودهای گیم پلی، مانند هوش مصنوعی هوشمندتر، اعمال شده است که باعث می‌شود تا شما بیشتر وقت خود را در بازی بگذرانید. همچنین از بهترین ویژگی‌های PS5 از جمله بازخورد لمسی استفاده می‌کند. توقف کامل، این نسخه قطعی The Last of Us است.

The Callisto Protocol

 بهترین بازی های PS5 2023
جذاب ترین بازی های PS5 2023
The Callisto Protocol یک بازی بقا-ترسناک بوده که در یک زندان با حداکثر امنیت در قمر مشتری، Callisto، جریان دارد و جزء سرگرم کننده ترین بازی های PS5 2023 قرار گرفته است. بازیکنان نقش شخصیتی را بر عهده می‌گیرند که سعی می‌کند از زندان فرار کند در حالی که با انواع دشمنان وحشتناک روبرو می‌شوند. این بازی دارای گیم پلی سخت، جوی هیجان انگیز و گرافیک بالا است که تجربه‌ای واقعاً فراگیر را ایجاد می‌کند. همچنین دارای یک داستان جالب و سرگرن کننده است که عنصر ترسناک در را بقا برای شما تضمین می‌کند که بسیار برای شما شوکه کننده خواهد بود.

Marvel’s Midnight Suns

 بهترین بازی های PS5 2023
بازی های برتر PS5 2023

بازی RPG استراتژی مارول Midnight Suns که هم شخصیت‌های نمادین Avengers و هم شخصیت‌های مبهم‌تر ماوراء طبیعی را دنبال می‌کند که در مقابل لیلیت، مادر شیاطین قرار می‌گیرند. بازیکنان می توانند در بین ماموریت‌ها قدم بزنند و با دیگر قهرمانان ترکیب شوند، در حالی که گیم پلی استراتژی نوبتی آن با تمرکز بر توانایی‌های کارت محور از عناوین قبلی Firaxis متمایز است.

بهترین بازی های ابرقهرمانی تاریخ

Horizon Forbidden West

 بهترین بازی های PS5 2023
برترین بازی های PS5 2023

Horizon Forbidden West نقطه اوج همه چیزهایی است که Guerrilla Games در طول سال‌ها آموخته است. این یک بازی RPG اکشن جهان باز با داستانی درخشان، شخصیت‌های خوش‌ساخت و گیم‌پلی فوق‌العاده راضی‌کننده است که کنار گذاشتن آن بسیار کار را سخت می‌کند. این یک بازی گران به نظر می‌رسد و دارای برخی از زیباترین تصاویری است که تا به حال دیده ایم. مکانیک‌های گیم پلی بازی نسبت به نسخه‌های قبلی خود اصلاح شده است و عبور از جهان، شکست دادن دشمنان و پیشرفت در داستان را بسیار آسان تر می کند که این موارد Horizon Forbidden West را جزء جالب ترین بازی های PS5 2023 قرار می‌دهد.

بهترین بازی های ویدیویی با قهرمان زن

Elden Ring

 بهترین بازی های PS5 2023
بهترین بازی های PS5 2023

الدن رینگ به نوعی فراتر از انتظارات بود و بر اساس پیشینیان خود ساخته شد و سفری باورنکردنی پر از رمز و راز و ناراحتی را به نمایش گذاشت و جزء بازی های هیجان انگیز PS5 2023 قرار گرفت. این یکی از بزرگترین نقاط قوت این بازی است: این بازی شما را تشویق می‌کند تا با ریختن اقلام و نبردهای الهام‌بخش باس ها در سراسر جهان به کاوش بپردازید.

هر اینچ از این بازی با دقت زیادی ساخته شده است و رازهای زیادی برای کشف وجود دارد. البته، اکتشاف بازی یک نقطه فروش است؛ اما مبارزات آن نیز مانند یک تکامل چشمگیر از بازی‌های Souls است. توسعه دهنده FromSoftware کاملاً می‌داند که هنگام ساخت یک RPG اکشن چه کاری انجام می‌دهد و ما امیدواریم که استودیو به ایجاد جهان‌های بازهایی مانند این ادامه دهد. Elden Ring یک جواهر مطلق است که هر بار که بازی می‌کنید شگفتی‌های شما را به وجود می‌آورد.

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

Evil Dead: The Game

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی PS5 2022 ترسناک

بازی Evil Dead: The Game یکی از بهترین بازی های زامبی برای PS5 است و در مراسم The Game Awards سال 2020 معرفی شد. این بازی شباهت زیادی با بازی Dead By Daylight و یا Friday The 13th: The Game دارد. بازیکن در این بازی، در کنترل شخصیتی مانند Ash را به دست بگیرد و باید با یک تیم همکاری کند تا یک پورتال میان بعدی را ببندند.

با وجود یک پورتال باز در جایی در جنگل، بازیکنان انواع هیولا و زامبی‌های مختلف را خواهند دید که در جهان ما ظاهر می شوند. این یک بازی بر حالت چند نفره تمرکز کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید با هم به عنوان یک گروه از جهان در برابر این مهمانان ناخواسته در یکی از بهترین بازی های زامبی محور PS5 دفاع کنید یا می توانید کنترل یک موجود شیطانی را به دست بگیرید و در مقابل گروهی از بازماندگان مبارزه کنید.

Evil Dead: The Game یکی از بهترین بازی های زامبی برای PS5 است که به طور همزمان، برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر خواهد شد. همچنین عده زیادی این بازی را در ربته اول لیست بهترین بازی های زامبی محور PS5 قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

The Sims 5

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی های شبیه سازی PS5 2022

ما نسخه موبایل بازی The Sims را در نوشتار بهترین بازی های دخترانه موبایل به شما معرفی کرده بودیم. اما کنون پنجمین قسمت از نسخه اصلی این بازی در شرف انتشار قرار دارد تا وارد لیست بهترین بازی های سال 2022 برای PS5 شود! این بازی همانند نسخه‌های قبل، یک شبیه سازی زندگی تمام عیار، و بهترین بازی شبیه سازی PS5 2022 خواهد بود!

شما می‌توانید شخصیت خود را همانطور که در ذهن دارید بسازید و وارد جهان The Sims شوید. با مقدار پولی که بازی به شما داده است، یک خانه بخرید و بازی را آغاز کنید. برای خود شغلی پیدا کنید و یا حتی وارد رابطه‌ای عاشقانه (بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022) شوید! میزان آزادی عمل و تنوع در بازی‌ Sims 5، آن را به بهترین بازی شبیه سازی PS5 2022 تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

Animal Rescue

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی های سال 2022 برای PS5

بازی Animal Rescue یک بازی اکشن ماجراجویی متفاوت و یکی دیگر از بهترین بازی های شبیه سازی PS5 2022 است. شما در نقش یک حامی حیوانات قرار گرفته، و به کمک حیوانات می‌شتابید. شما باید حیوانات را از بلایای طبیعی و یا از شر انسان‌های حیوان آزار نجات دهید؛ سپس از آن‌ها مراقت کرده و آن‌ها را درمان کنید. بازی Animal Rescue جزو بهترین بازی های شبیه سازی PS5 2022 قرار گرفته و ممکن است تا بهترین بازی شبیه سازی PS5 2022 نام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Ghostwire Tokyo

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی علمی تخیلی PS5 2022

بازی GhostWire: Tokyo توسط سازندگان بازی The Evil Within درحال ساخت است تا بهترین بازی PS5 2022 ترسناک نام بگیرد. این بازی، یک بازی اکشن سوم شخص که با ارواح ترسناک در ارتباط خواهد بود. همان زمانی که این بازی در سال 2019 معرفی شد، مشخص بود که یکی از بهترین بازی های PS5 ترسناک 2022 خواهد بود؛ اما متاسفانه اطلاعات چندانی از آن روز تاکنون منتشر نشده است. با این حال، این بازی می‌تواند وارد لیست بهترین بازی های ترسناک PS5 2022 شود.

همانطور که از عنوان این بازی مشخص است، داستان آن در شهر توکیو درجریان خواهد بود. طی اتفاقی عجیب، تمامی مردم شهر ناپدید شده‌اند و اکنون شما به عنوان بازیکن، وظیفه دارید تا راز ناپدید شدن مردم را بیابید و این معما را حل کنید. در طی این راه، با ارواح مختلفی سرو کله خواهید زد؛ برخی از آن‌ها خوب و برخی دیگر شیطانی و ترسناک خواهند بود. قطعا این بازی یکی از بهترین بازی های PS5 ترسناک 2022 خواهد بود که در ژانر اکشن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

MX vs ATV Legends

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی های سال 2022 برای PS5

بازی MX vs ATV Legends بهترین بازی ریسینگ برای PS5 2022 است که باری دیگر شما را سوار بر ماشین‌های آفرود کرده و به صحرا می‌برد. این بار قابلیت‌های جدید و جالبی در بازی MX vs ATV Legends تعبیه شده‌اند. شما می‌توانید این بازی را به صورت دونفره و در یک سیستم، و یا به صورت 16 نفره و به صورت آنلاین بازی کنید. شکی وجود ندارد که MX vs ATV Legends نیز می‌تواند بهترین بازی ریسینگ برای PS5 2022 نام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Dead Space Remake

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی علمی تخیلی PS5 2022

Dead Space یک فرنچایز کلاسیک ترسناک بقا در اوایل دهه 2010 بود. با این حال، پس از سه قسمت اصلی، کمپانی EA از ساخت ادامه این فرنچایز منصرف شد. سالهاست که طرفداران منتظر بودند تا EA فرصتی دوباره به این فرنچایز بدهد. خوشبختانه، بالاخره آن زمان رسید که استودیوی EA روی یک بازسازی مناسب از Dead Space کار کرده و آن را به یکی از بهترین بازی های زامبی محور PS5 تبدیل کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با بهترین بازی های زامبی 2022 در فیگار آشنا شوید.

توسعه دهندگان به دنبال این هستند تا همانند بازی اصلی عمل کنند و آن را در لیست بهترین بازی های زامبی برای PS5 قرار دهند. البته که این بار، آن‌ها سه بازی کامل دارند که بتواند منبع الهامشان باشد. تاکنون، جزئیات کمی در مورد بازسازی Dead Space منتشر شده است. با این حال واضح است که بازیکنان باری دیگر با موجودات بیگانه وحشتناکی به نام Necromorphs مواجه خواهند شد که سفینه و خدمه آن را آلوده خواهد کرد. همچنین از حضور این بازی در لیست ذبهترین بازی های زامبی محور PS5 اطمینان زیادی داریم.

بیشتر بخوانید:

Spider-Man 2

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی های علمی تخیلی PS5 2022

قسمت دوم بازی مرد عنکبوتی، بهترین بازی علمی تخیلی PS5 2022 و همچنین یکی از بهترین بازی های علمی تخیلی 2022 است که Insomniac وظیفه ساخت آن را دارد. این بار پیتر پارکر با مایلز مورالز متحد می‌شود تا بتوانند با فردی مبارزه کنند که به ظاهر، کریون شکارچی است. با وجود کریون شکارچی، حتی احتمال تبدیل شدن این بازی به یکی از بهترین بازی های علمی تخیلی PS5 2022 افزایش می‌یابد.

تاکنون یک تریلر از این بازی منتشر شده است که نمایی از یک فرد مرموز را به ما نشان می‌دهد؛ همانطور که بالاتر ذکر کردیم، به احتمال خیلی زیاد، این شخص کریون شکارچی خواهد بود. این تریلر هرآنچه یک طرفدار از بازی مرد عنکبوتی نیاز دارد را به نمایش گذاشته است؛ از حرکات آکروباتیک، تا تارهای باشکوه مرد عنکبوتی. این بازی به طور انحصاری برای PS5 منتشر خواهد شد و بی‌شک جزو بهترین بازی های علمی تخیلی PS5 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Martha is Dead

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی های ترسناک PS5 2022

بازی Martha is Dead یکی از بهترین بازی PS5 2022 ترسناک روانشناختی اول شخص است که بازیکنان را به سال 1944 می‌برد. جنگ وحشیانه بین آلمانی ها و نیروهای متفقین در کشور ایتالیا ادامه دارد. با این حال، جسد یک زن جوان غرق شده کشف می‌شود و این معما را برجای می‌گذارد که چه اتفاقی در لحظات منتهی به این مرگ افتاده است. بازیکنان برای یافتن حقیقت مشغول به بازی خواهند شد.

این یک بازی با محوریت تراژدی ساخه شده است که با جنگ همراه است. متأسفانه، ما همچنان منتظر عرضه این بازی به بازار هستیم زیرا که مراحل ساخت آن در سال 2021 متوقف شده است اما انتظار داریم که این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های PS5 ترسناک 2022 منتشر شود. در حال حاضر، این بازی برای انتشار در ماه فوریه 2022 برنامه ریزی شده است. شاید بتوان Martha is Dead را به عنوان یکی از بهترین بازی های ترسناک PS5 2022 دانست اما این بازی انحصاری PS5 نیست! به همین منظور، می‌توان این بازی را در دسته بندی کلی بهترین بازی های ترسناک 2022 نیز قرار داد.

بیشتر بخوانید:

F1 2022

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی های ریسینگ برای PS5 2022

ما باید فرض را بر این بگیریم که کمپانی‌های Codemasters و EA هردو قصد دارند تا سری بازی‌های F1 را ادامه دهند تا نام آن‌ها را در میان دیگر بهترین بازی های ریسینگ برای PS5 2022 ببینیم. نسخه 2021 این بازی موفقیت بینظیری داشت. همچنین بخش داستانی که به این بازی اضافه شده بود، توانست طرفداران را بسیار راضی کند.

در هر صورت ساخت بازی F1 2022 تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است اما تقریباً از ساخت این بازی اطمینان داریم که منجر به خلق بهترین بازی ریسینگ برای PS5 2022 خواهد شد. پس باید منتظر بمانیم تا اخبار جدیدتری از این بازی منتشر شود و درنهایت بتوانیم پیشرفت چشمگیر یکی از بهترین بازی های ریسینگ برای PS5 2022 را ببینیم.

بیشتر بخوانید:

Sifu

بهترین بازی های PS5 2022
بهترین بازی های PS5 2022, بهترین بازی های 2022 PS5

نه تنها Sifu یکی از بهترین بازی های 2022 PS5 است، بلکه این بازی در دسته بهترین بازی های اکشن 2022 نیز قرار می‌گیرد. Sifu  بهترین بازی 2022 PS5 با طراحی هنری است که سبک اکشن رزمی را به شیوه‌ای کاملاً خلاقانه نمایش می‌دهد.

این بازی بر هنرهای رزمی تمرکز ویژه‌ای دارد. با وجود دور شدن صنعت بازی‌های ویدیویی از هنرهای رزمی طی سال‌های اخیر، این بازی توانسته در این ژانر تبدیل به بهترین بازی 2022 PS5 شود. لازم به ذکر است که بازی Sifu به عنوان یکی از جدیدترین بازی های PS5 2022 منتشر شده و هم‌اکنون شما می‌توانید این بازی را در PS5 خود تجربه نمایید.

هیتمن ۳ (Hitman 3‎)

هیتمن ۳ (Hitman 3‎)

شماره ۲۰، هیتمن ۳ ، آخرین داستان قاتل بزرگ جهان امسال برای Ps5 باید با حرفه ای ترین اسلحه ها و اهداف اصلی بازی را از بین ببریم. این قسمت فوق العاده به مکان های پر زرق و برق دبی و چین کینگ سفر کنید و روش خودتان را برای قتل با کمترین سرعت انتخاب کنید. این بازی تقریباً عرضه شده و می‌توانید همین الان روی Ps5 آن را تجربه کنید.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: آی‌او اینتراکتیو
  • ناشر: آی‌او اینتراکتیو
  • سری: هیتمن
  • ژانر: مخفی‌کاری
  • حالت: تک‌نفره

بلک میث ووکانگ ( Black Myth: Wukong )

بلک میث ووکانگ (Black Myth: Wukong)

شماره ۱۹، بلک میت وو کانگ که توسط گیم سانس استودیو که توسط شرکت مستقیم چینی ساخته شده است. این برداشت از داستان افسانه‌ای مانکی کینگ بسیار جالب است. بعد از اینکه ویدیو گیم پلی فوق العاده آن در  رسانه ها دیده شد تعجب‌آور نیست ووکانگ اینقدر هیاهو درست کرده باشد. این تریلر دیوانه کننده است و بیش از هر چیز دیگری نسل بعد در آن موج می‌زند.

اوت رایدرز (Outriders ‎ )

اوت رایدرز (Outriders‎)

شماره ۱۸، ‏اوت رایدرز ، اینکه قرار نیست اسکوئر انیکس دست از ساختن بازی های شوتر بردارد بسیار هیجان انگیز است. درواقع در اوت رایدرز پلیر ها در یک تجربه مولتی پلیر و چند نفره و یکپارچه رها می‌شوند تا هر کاری که می‌خواهند انجام بدهند. از بین ۴ تا کلاس منحصر به فرد کلاس خودتان را انتخاب کنید و در دنیای تاریک باید برای حفظ بقا خود بجنگید.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: People Can Fly
  • ناشر: اسکوئر انیکس
  • کارگردان: Bartosz Kmita
  • نویسنده: Joshua Rubin
  • آهنگساز: Inon Zur
  • موتور: آنریل انجین ۴
  • سکو: مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری ایکس/اس و گوگل استادیا
  • ژانر: تیراندازی سوم شخص، نقش‌آفرینی
  • حالت: تک‌نفره، چندنفره

فاینال فانتزی ۱۶ ( Final Fantasy XVI‎ )

فاینال فانتزی ۱۶ ( Final Fantasy XVI‎ )

شماره ۱۷، فاینال فانتزی ۱۶ ، جدیدترین ورود اسکوئر نیکس به یکی از سری بازی هایی که زیر ذره‌بین گیمر هاست فاینال فانتزی ۱۶ می‌باشد که درگیر مکانیک قدیمی نقش‌آفرینی ژاپنی نیست. بلکه با نبردهای اکشن کاراکتر خودش رشد کرده است. تغییر ناگهانی سریع آن شاید برای پیشرفت قلمروی بزرگ آن لازم باشد. البته نسخه ۱۶ به ریشه های خودش هم برمیگردد. از همه چیز مهمتر این است که بازی انحصاری Ps5 است.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: اسکوئر انیکس
  • ناشر: Square Enix
  • کارگردان: هیروشی تاکای
  • تهیه‌کننده: ناوئکی یوشیدا
  • سری: فاینال فانتزی
  • سکو: پلی‌استیشن ۵
  • ژانر: بازی نقش‌آفرینی اکشن
  • حالت: بازی ویدئویی تک‌نفره

دیستراکشن آل استارز ( Destruction Allstars )

دیستراکشن آل استارز (Destruction Allstars)

شماره ۱۶، دیستراکشن آل استارز یکی دیگر از عناوین انحصاری Ps5 است که دقیقا همان چیزی است که باید باشد. نه کم و نه زیاد، ترکیبی به هم ریخنه و آشفته که شما را با دوستانتان همراه می‌کند. و در میدان جنگ باید به مبارزه بپردازید. از بین شخصیت های باحال و متنوعی که دارد هر کدام هیولای فلزی خودش را دارد و یکی را می‌توانید انتخاب کنید.

ریترنال ( Returnal )

ریترنال ( Returnal )

شماره ۱۵، ریترنال ( Returnal ) یک تیراندازی سوم شخص در سیاره‌ای متروکه و پر از وحشت و التهاب است که وارد یک چرخه مرگ و زندگی می‌شوید. و در مقابل حملات و ترس عجیبی باید زنده بمانید.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: هوسمارک
  • ناشر: سونی اینتراکتیو انترتینمنت
  • کارگردان: Harry Krueger
  • تهیه‌کننده: Jari Hokkanen
  • نویسنده: Luke Maulding
  • موتور: Unreal Engine 4
  • سکو: پلی‌استیشن ۵
  • تاریخ: انتشار مارس ۱۹, ۲۰۲۱[۱]
  • ژانر: تیراندازی سوم شخص
  • حالت: بازی ویدئویی تک‌نفره

فارکرای ۶ ( Far Cry 6 )

فارکرای ۶ ( Far Cry 6 )

شماره ۱۴، فارکرای ۶ ( Far Cry 6 ) در این قسمت وارد کشوری می‌شوید که اصلا بخشنده نیستند و با رهبری دیکتاتور تبدیل به یک جهنم شده است. انتظار یک شوتر اول شخص را در سرزمینی که از جنگ داخلی رنج می‌برد و در حال نابودی است را داشته باشید.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: Ubisoft Toronto
  • ناشر: یوبی‌سافت
  • نویسنده: نوید خاوری
  • آهنگساز: Pedro Bromfman
  • سری: فار کرای
  • ژانر: اول شخص، جهان باز
  • حالت: تک‌نفره، چندنفره

لیتل دویل اینساید ( Little Devil Inside )

لیتل دویل اینساید ( Little Devil Inside )

شماره ۱۳، لیتل دویل اینساید ( Little Devil Inside ) این اثر هنری جذاب و باشکوه ما را به سمت مناظر تخیلی به همراه موجودات عجیب و غریبی می‌کشاند.

Guilty gear strive

Guilty gear strive

شماره۱۲، Guilty gear strive آخرین بازی فایتینگ آرک سیستم وورکز ، چهره جدید و آشنایی را به دنیای مرموز خودش وارد کرده است. این بازی هفتمین قسمت اصلی از سری مبارز تحسین شده است و در هنگام عرضه ۱۳ شخصیت اصلی و برجسته از این مجموعه را همراه خودش دارد و بعداً بقیه شخصیت ها هم به آن اضافه می‌شود.

شوالیه های گاتهام (Gotham knights)

شوالیه های گاتهام (Gotham knights)

شماره ۱۱، شوالیه های گاتهام ، Gotham knights صحبت از میراث، اعمال قهرمانانه و محافظت از شهر گاتهام در آخرین نسخه از افسانه بهمن هنوز ادامه دارد. از تیم توسعه دهنده این قسمت یک اکشن اونجر فوق‌العاده است. پلیرها از بین ۴ تا از بهترین های گاتهام یعنی بتگرل، نایت وینگ، رابین و ردهود یکی را انتخاب می‌کنند شما میتوانید با همکاری دوستانتان با دشمنان مبارزه کنید یا اینکه به تنهایی به دل دشمن بزنید و آن‌ها را نابود کنید.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: WB Games Montréal
  • ناشر: سرگرمی تعاملی برادران وارنر
  • کارگردان: Patrick Redding
  • سکو: مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، پلی‌استیشن ۵
  • حالت: بازی ویدئویی تک‌نفره، بازی ویدئویی چندنفره

تأثیر فراگیر (mass effect legendry edition)

تأثیر فراگیر (mass effect legendry edition)

شماره ۱۰، مس افکت لجندری ادیشن ریمستر افسانه‌ای این مجموعه علمی تخیلی از بایوور رسماً معرفی شد. از سه مجموعه مس افکت که در یک مجموعه با استانداردهای نسل نهم جمع شده‌اند لذت ببرید. این نسخه شامل موارد صوتی و تصویری بهبود یافته و حاوی تمامی دی اس های آفلاین موجود است. از شخصیت های خاطره انگیز آن لذت ببرید.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: بایوور
  • ناشر: الکترونیک آرتس
  • کارگردان: Casey Hudson
  • سری: تأثیر فراگیر
  • موتور: آنریل انجین ۳
  • سکو: مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳
  • ژانر: اکشن نقش آفرینی، تیراندازی سوم شخص
  • حالت: تکنفره، چندنفره
  • رسانه: دیسک نوری، دانلود
  • گروه سنی: CERO: D، ESRB: M، PEGI: +۱۸

میراث هاگوارتز (hogwarts legacy)

میراث هاگوارتز (hogwarts legacy)

شماره ۹، میراث هاگوارتز، اخیرا در رابطه با هری پاتر و بازی های آن خیلی بحث و جدل وجود دارد. اما این مانع برادران وارنر نشد که یک تجربه مورد انتظار نقش‌آفرینی در هاگوارتز منتشر کنند. در اواسط سال ۲۰۲۱ لجیسی همان نقش آفرینی هری پاتر است که همه به دنبال آن هستند. در روزهای اول جهان جادوگران را کاوش کنید و جادوگرهای خودتان را ایجاد کنید. جاده هایی که فقط از دید پلیر ها قابل مشاهده هستند و این پیسی ها از آن‌ها بی خبر هستند.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: Avalanche Software
  • ناشر: Portkey Games
  • سکو: پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، Xbox Series X/S و مایکروسافت ویندوز
  • ژانر: بازی نقش‌آفرینی
  • حالت: بازی ویدئویی تک‌نفره

گرن توریسمو ۷ (7 gran turismo)

گرن توریسمو ۷ (7 gran turismo)

شماره ۸، گرن توریسمو ۷ ، اگر دلتان برای یک بازی انحصاری جذاب و ریسینگ پلی استیشن تنگ شده است دیگر نیازی نیست نگران باشید. استاندارد طلایی عناوین مسابقه‌ای و ریس پلی استیشن بازگشت بزرگی به ps5 دارد. پدال را زیر پای خود حس کنید. چون پلیرها وارد نسل نهم شده‌اند و حس ماشین با Ps5 حق آنهاست. گرند توریسمو ۷ بلند پروازانه ترین بازی است که تا به امروز و مطمئناً با آزمایش محدودیت‌های Ps5 آن را به چالش می‌کشد.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: پولی‌فونی دیجیتال
  • ناشر: سونی اینتراکتیو انترتینمنت
  • کارگردان: کازونوری یامائوچی
  • سری: گرن توریسمو
  • سکو: پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵
  • ژانر: شبیه‌ساز کورسی
  • حالت: تک‌نفره، چندنفره

ghostrunner

ghostrunner

شماره ۷، ghostrunner ژانر این بازی بسیار مشهور می‌باشد و بازی‌سازان را تشویق به ساختن بازی با این ژانر میکند. ghostrunner  یک بازی اکشن اول شخص که در شهری پر از نور های نئون در آن است. به عنوان یک مبارز تقویت شده خیابان ها و پشتبان های تا امن را با استفاده از کاتانا و بعضی سلاح های فانتزی برای خود امن کنید. اگر دوست دارین دشمنان خود را سلاخی کنید این بازی همانی است که می‌خواهید.

رچت و کلنک: شکاف جدا (rachel and clanck rift apart)

رچت و کلنک: شکاف جدا (rachel and clanck rift apart)

شماره ۶، عنوان ماجراجویی بعدی سونی یکی از چالش برانگیزترین آنها تا الان بوده. به لطف SSD کنسول PS5  با کمترین زمان بارگیری بازیکنان را به دنیای پر جنب و جوش می‌برد. در این بازی باید با دستکاری زمان و مکان راه خانه را پیدا کنید. هنوز هم همان ماجراجویی فضایی عجیب و غریبی است که همه با آن آشنا هستیم.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: اینسامنیاک گیمز
  • ناشر: سونی اینتراکتیو انترتینمنت
  • کارگردان: مارکوس اسمیت و مایک دالی
  • آهنگساز: مارک مادرزبا و واتارو هوکویاما
  • سری: رچت و کلنک
  • سکو: پلی‌استیشن ۵
  • ژانر: سکوبازی، تیراندازی سوم شخص
  • حالت: تک‌نفره

رزیدنت ایول ویلیج (Resident Evil Village)

رزیدنت ایول ویلیج (Resident Evil Village)

شماره ۵، رزیدنت ایول ویلیج . کپکام از انتشار هر سال عناوین عالی دست بردار نیست. اینبار مجموعه رزیدنت ایول نسخه بعدی خودش را بیرون می‌دهد. ویلیج هشتمین داستان اصلی است که در جهان ریزیدنت اویل تنظیم شده است. و شامل بازگشت فلسفه نام آشنایی هستیم که تجربه بقا و زنده ماندن با گرگینه ها، جادوگرها به اندازه کافی ترسناک می‌باشد. و با دوربین اول شخص این وحشت دو چندان میشود تا شما را در دنیای خودش غرق کند.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: کپ‌کام
  • ناشر: کپ‌کام
  • کارگردان: موریماسا ساتو
  • تهیه‌کننده: تسویوشی کاندا، پیتر فابیانو و ماساچیکا کاواتا
  • هنرمند: تومونوری تاکانو
  • آهنگساز: شوساکو اوچیاما
  • سری: رزیدنت ایول
  • موتور: موتور آرئی
  • ژانر: ترس و بقا
  • حالت: تک‌نفره، چندنفره

حلقه مرگ (DEATHLOOP)

شماره ۴، حلقه مرگ ، آخرین پروژه آرکن استودیو پس از مجموعه معروف دیس هانر ترکیبی از تیراندازی اولل شخص که به شدت اعصاب خورد کن به نظر می‌رسد. با برنامه‌ریزی دقیق که کارآمدترین روش برای سرنگون کردن دشمنان است باید راهی برای خروج از این جزیره دیوانه‌کننده و مملو از دشمن پیدا کنید.

مشخصات

  • توسعه‌دهنده: Arkane Studios
  • ناشر: بتزدا سافت‌ورکز
  • سکو: پلی‌استیشن ۵، مایکروسافت ویندوز
  • ژانر: اکشن و ماجراجویی
  • حالت: تک‌نفره، چندنفره

God of war ragnarok

God of war ragnarok

شماره ۳، گاد او وار رگناروک بزرگترین انحصاری PS5 در راه است. کریتوس و پسر آرتئوس در حالی که در قسمت قبل با اتفاقات زیادی دست و پنجه نرم کرده اند بر می گردند.

Kena Bridge of Sprits

Kena Bridge of Sprits

شماره ۲، Kena Bridge of Sprits از بین تمامی عناوین منتشر شده برای PS5 یک بازی متفاوت و منحصر به فرد است که به دلیل آرت و سبک هنری جذابش شایان ستایش و به خاطر گیم پلی ساده‌اش برجسته است.

بازی Astro’s Playroom

بهترین بازی های PS5 ؛ دست چینی از بهترین ها
بهترین بازی های PS5 ؛ دست چینی از بهترین ها

Astro’s Playroom ممکن است در هر کنسول PS5 بارگیری شود، اما در واقع یکی از بهترین پلتفرمرهای سال های اخیر است.

این یکی از نرم افزارهای نادر 3D است که به اندازه Super Mario جذابیت و حس جادویی متمایز را به خود جلب میکند. Astro’s Playroom به طور چشم گیری دارندگان PS5 را با DualSense و ویژگی های بی شمار آن آشنا میکند.

در بیش از 20 سطح پر جنب و جوش و رنگارنگ که در شش جهان پراکنده شده است، Astro’s Playroom از بازخورد حس لامسه و محرک های سازگار DualSense بسیار استفاده میکند، که شما را بیشتر در بازی غرق میکند.

این بازی PS5 همچنین نوعی قصیده برای تاریخ PlayStation است، با تخم مرغ های ایستر از بازی ها (و فناوری) که باعث شده این پلتفرم در طول سال ها نمادین باشد. Astro’s Playroom یک پلتفرمر ساده و لذت بخش است که کاملا ارزش قیمتش  را دارد و مطمئناً این بازی ایی است که  باید اول از همه در پلی استیشن ۵ بازی کنید تا از نوآوری شگفت زده شوید.

بازی Control Ultimate edition

بهترین بازی های PS5 ؛ دست چینی از بهترین ها

گرچه Control در سال 2019 یک بازی عالی بود، اما عملکردش در  PS4، به ویژه در مدل های پایه، دارای مشکلات زیادی بود.

با قدرت PS5، کنترل به طرز شگفت انگیزی به خوبی اجرا میشود. تمام اجزای بازی واقعاً با کیفیت 4K ظاهر میشود و عملکرد آن کاملاً روان است. نسخه Ultimate با هر دو expansion Control همراه است ، که در داستانی پر از شگفتی و عملکردهای جذاب گسترش می یابد.

در کنترل، شما به عنوان Jesse Faden، مدیر جدید اداره کنترل فدرال، یک آژانس مخفی که  درباره حوادث ماورا طبیعی تحقیق میکند، بازی میکنید. مبارزه Control با ترکیبی عالی از تیراندازی سوم شخص و توانایی هایی که به شکل و سبک خاصی در آمده، هیجان انگیز است. داستان قابل تأمل و گاها پیچیده است.

که با یک فضای پیشگویی و سبک هنری زیبا ارتقا می یابد. اگر برای اولین بار Control را از دست دادید ، اکنون میتوانید آن را به شکل ایده آل خود در PS5 بازی کنید.

بازی Demon’s Souls remake

بهترین بازی های PS5 ؛ دست چینی از بهترین ها

Demon’s Souls با نشان دادن آنچه PS5 می تواند انجام دهد این نسل از بازی ها را به سبک خود شروع کرد.

بازسازی Bluepoint Games که پیشتر در سال ۲۰۰۹ با سبک action-RPG منتشر شده بود و دارای عنصر اصلی مجموعه نمادین Souls است مانند یک رویا اجرا میشود.

جای تعجب نیست با توجه به اینکه Bluepoint نیز نسخه جدید و جذاب Shadow of the Colossus را توسعه داده است. همانطور که گفته شد، بازسازی یک بازی با چنین محبوبیتی کاری پر از ریسک است، اما خوشبختانه Bluepoint به نسخه اصلی خود وفادار ماند در حالی که تصاویر و نمایش کلی را به شدت اصلاح کرد.

نتیجه یک بازی عالی است که حتی بهتر شده است. محیط دلخراش Demon’s Souls و خطراتی که در جریان آن هستند ، همگی با جزئیاتی خیره کننده در این بازی به نمایش درآمده‌اند

بازی Destiny 2

بهترین بازی های PS5 ؛ دست چینی از بهترین ها

با توجه به اینکه Bungie قصد دارد حداقل تا سال 2022 از حماسه علمی تخیلی Destiny 2 پشتیبانی کند، خیلی دیر نیست که به نسخه ی آنلاین آن بپردازید. Destiny 2 در PS5 با کیفیت 4K باورنکردنی به نظر میرسد و خوشبختانه زمان بارگذاری تا حد زیادی کاهش می یابد. بعلاوه ، Destiny 2 که رایگان  است، به شما امکان می دهد بدون صرف هزینه ای، کمپین اصلی، دو expansion اول و سایر مطالب سال 1 را بازی کنید.

Destiny 2 تنوع حیرت انگیزی را ارائه می دهد چه شما بخواهید به صورت انفرادی و چه در کنار دوستان خود بازی کنید ، و Crucible هنگامی که می خواهید از کاوش فضایی فاصله بگیرید، یک تجربه سرگرم کننده رقابتی چند نفره را ارائه میدهد.

اگر از این بازی  لذت بردید، بد نیست نگاهی به سه expansion بعدی  داشته باشید از جمله Beyond Light که در سال گدشته منتشر شد که دسته ای از ماموریت های جدید را به جهان Destiny اضافه میکند.

بازی Devil May Cry 5 Special edition

بهترین بازی های PS5 ؛ دست چینی از بهترین ها

یک بازی اکشن سریع با مبارزات شیک بهترین گزینه برای ارتقا PS5 است. Devil May Cry 5 Special edition، نسخه نهایی Capcom برای سال ۲۰۱۹ از یک بازی اکشن است.

از منظر فنی چشمگیر است و سه تنظیمات مختلف گرافیکی و عملکردی را ارائه میدهد که ترکیبی از پیشرفت های مختلف مانند ردیابی اشعه، وضوح 4K یا حتی گیم پلی با سرعت 120 فریم در ثانیه را ارائه میدهد.

این بازی، که یکی از بهترین بازی های PS5 است  با Vergil DLC همراه است، که به شما امکان میدهد به عنوان برادر دوقلوی Dante بازی را انجام دهید.

دو حالت جدید نیز وجود دارد: Turbo و Legendary Dark Knight .Turbo سرعت پیشبرد بازی را افزایش می‌دهد، در حالی که Legendary Dark Knight دشمنان بیشتری را به جنگ اضافه میکند.

به طور کلی، پیشرفت های فنی و محتوای جدید باعث میشود DMC 5 Special Edition حتی اگر قبلا نسخه اصلی PS4 را تمام کرده‌اید، ارزش بازی را داشته باشد. این یکی از بهترین بازی های اکشن در سال های اخیر است و شامل یکی از عمیق ترین سیستم های ترکیبی در ژانر خود است.

بازی Ghost of Tsushima

بهترین بازی های PS5 ؛ دست چینی از بهترین ها

Ghost of Tsushima آخرین بازی انحصاری مهم در PS4 بود و از سخت افزار آن نهایت استفاده را برد زیرا که در همان دوران خودش در PS4  باورنکردنی به نظر میرسید و عملکرد بسیار خوبی داشت.

نسخه رایگان PS5 باعث میشود جزئیات دنیای باز و سرسبز Tsushima غنی تر و رساتر باشد. اگر در پایان چرخه حیات PS4 Ghost of Tsushima  را از دست داده‌اید، نسخه ی PS5 آن که از گیم پلی با رزولوشن 60 فریم در ثانیه و رزولوشن 4K پشتیبانی می کند را از دست ندهید.

شما در نقش Jin Sakai، یک سامورایی بازی میکنید که به سختی ازمرگی دردناک جان سالم به در می برد و ماجراجویی میکند تا اولین حمله مغول به ژاپن را خنثی کند.

Ghost of Tsushima دارای مکانیک های مخفی کاری بسیار عالی، روان و کاملاً یکپارچه است. ساختار تلاش برای ساخت جهان باز کاملاً آشنا به نظر میرسد، اما تمام جنبه های دیگر ارزش تکرار گاه به گاه را دارد.

در خارج از کمپین، یک حالت چند نفره تعاونی بسیار جالب و جذاب تحت عنوان Legends وجود دارد که لایه های جدید زیادی را به یک بازی عالی اضافه میکند.

بازی It Takes Two

بهترین بازی های PS5 ؛ دست چینی از بهترین ها
بهترین بازی های PS5 ؛ دست چینی از بهترین ها

دومین بازی فقط مشارکتی Hazelight – استودیوی پشت A Way Out – It Takes Two یک تلاش بسیار موفق تر است زیرا در واقع کنترل شخصیت ها حاصل فکر ثانویه نیست.

این یک پلتفرم جالب و تجربی است که در دنیای خارق العاده ای تصور میشود که دختری در طول طلاق دلخراش والدینش تصور کرده است، و مادر و پدر هر دو مجبور میشوند که همزمان با احیای عشق خود با یکدیگر کنار بیایند – البته از طریق پازل و چالش های پرش. It Takes Two کار استودیویی است که به خوبی نقاط قوت خود را درک میکند و اینکه بازی های قبلی اش در چه مواردی بهتر بوده اند.

در ادامه میتوانید برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی به صفحه بررسی بازی It Takes Two ؛ نگاهی به بازی خلاقانه It Takes Two در همین سایت مراجعه بفرمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های PS5 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *