بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 ؛ مهمترین بازی های سوییچ که باید بشناسید

سال 2022 قرار است تا سال بینظیری برای نینتندو سوییچ باشد. پس با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 را به شما معرفی کنیم.

پس از سالی بسیار سخت در سال 2022، اکنون صنعت بازی‌های ویدیویی درجال بازگشت به دوران اوج است. این بدان معناست که سال 2022 سال بسیار مهمی در عرصه بازی‌های ویدویی خواهد بود. بدین منظور، مورد انتظارترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 نیز بازی‌های بسیار زیادی را شامل خواهند شد.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022

مهمترین بازی های سوییچ 2022 که باید بشناسید

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022

از جنگ ستارگان تا بازگشت افسانه زلدا؛ بازی‌های مشهور بسیار زیادی در این سال برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد که سال‌ها مورد انتظار بوده‌اند. همچنین شما می‌توانید با بهترین بازی های ایکس باکس 2022 نیز در فیگار آشنا شوید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین بازی های نینتندو 2022 را بشناسید.

Evil Dead: The Game

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, بهترین بازی نینتندو سوییچ 2022

بازی Evil Dead: The Game در مراسم The Game Awards سال 2020 معرفی شد. این بازی شباهت زیادی با بازی Dead By Daylight و یا Friday The 13th: The Game دارد. بازیکن در این بازی، در کنترل شخصیتی به نام Ash را به دست بگیرد و باید با یک تیم همکاری کند تا یک پورتال میان بعدی را ببندند.

با وجود یک پورتال باز در جایی در جنگل، بازیکنان انواع هیولا و زامبی‌های مختلف را خواهند دید که در جهان ما ظاهر می شوند. این یک بازی بر حالت چند نفره تمرکز کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید با هم به عنوان یک گروه از جهان در برابر این مهمانان ناخواسته دفاع کنید یا می توانید کنترل یک موجود شیطانی را به دست بگیرید و در مقابل گروهی از بازماندگان مبارزه کنید.

Evil Dead: The Game یکی از بهترین بازی های نینتندو 2022 است که در سال 2022 منتشر خواهد شد. همچنین عده زیادی این بازی را بهترین بازی نینتندو سوییچ 2022 خطاب می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است که این بازی،‌ جزو بهترین بازی های ترسناک سال 2022 نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Metal Slug Tactics

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, مورد انتظارترین بازی نینتندو سوییچ 2022

بازی Metal Slug Tactics جدیدترین بازی از مجموعه Metal Slug است که به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی، یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حملات استراتژیک بسیار مهیجی را انجام دهند.

برنچایز Metal Slug در سال 1996 آغاز شد و اولین بازی این مچموعه،‌برای کنسول‌های سگا تهیه شده بود. اکنون و پس از گذشت 20 سال از انتشار اولین نسخه، جدیدترین نسخه از این مجموعه تبدیل به مورد انتظارترین بازی نینتندو سوییچ 2022 شده است.

بیشتر بخوانید:

Metroid Prime 4

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, بهترین بازی سوییچ 2022

پس از بیش از یک دهه از انتشار آخرین نسخه بازی Metroid Prime، اکنون قسمت چهارم آن قصد دارد تا تبدیل به بهترین بازی سوییچ 2022 شود. بازی Metroid Dread که جزوی از این مجموعه است، در سال 2021 منتشر شد و بسیار مورد تحسین قرار گرفت. اما قسمت چهارم Metroid Prime درحال تبدیل شدن به بهترین بازی سوییچ 2022 است.

بازی Metroid Dread که در سال 2021 منتشر شد،‌ سبکی کلاسیک داشت؛ اما بازی Metroid Prime 4 این مموعه را وارد نسلی جدید خواهد کرد و به صورت سه بعدی عرضه خواهد شد. نینتندو از افشای هرگونه اطلاعات در مورد این بازی خودداری کرده است. این اقدام نینتندو،‌ اشتیاق طرفداران را دو چندان و این بازی را به مورد انتظارترین بازی نینتندو سوییچ 2022 تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

Kirby And The Forgotten Land

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, بهترین بازی های سوییچ 2022

برخی از مردم کربی را قهرمان فراموش شده نینتندو می‌دانند. اما کربی قصد دارد تا با بازگشتی شکوهمندانه، بهترین بازی سوییچ 2022 باشد! شاید کربی به اندازه ماریو و یا زلدا طرفدار نداشته باشد، اما با این‌حال همچنان طرفداران را به وجد می‌آورد.

اکنون بازی Kirby and the Forgotten Land می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای نینتندو باشد و تبدیل به بهترین بازی نینتندو سوییچ 2022 شود. پس اکنون زمان آن رسیده تا این توپ صورتی را در محیطی سه بعدی به حرکت در آوده و ماحل بازی را طی کنید.

بیشتر بخوانید:

Mario + Rabbids Sparks of Hope

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, بهترین بازی های نینتندو 2022

چه کسی فکرش را می‌کرد که روزی ماریوی لوله کش پا به فضای بیکران بگذارد؟ Cursa، موجودی مرموز و بدنجس است که به دنبال انرژی برای پیشبرد نقشه های شوم خود است. او کهکشان را در هرج و مرج فرو می‌برد تا بتواند به اهدافی که دارد برسد.

او بانابودی سایارت و نفوذ به آن‌ها با انگیزه ظیطانی‌اش، مصمم است تا تمام انرژی موجودات عجیب و غریبی که از ادغام Lumas و Rabbids تشکیل شده اند به نام Sparks را مصرف کند. او در این راه همه کسانی را که در راه آن ایستاده اند نابود می‌کند. ماریو و دوستان جدیدش، قهرمانان Rabbids برای بازگرداندن نظم به کهکشان و نجات Spark‌ها، راهی سفری به سوی سیارات ناشخته و مرموز می‌شوند. بی‌شک بازی جدید سوپر ماریو، از مورد انتظارترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 است.

بیشتر بخوانید:

Bayonetta 3

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, بهترین بازی نینتندو 2022

Bayonetta یکی از عجیب‌ترین فرنچایزهای نینتندو است. این بازی هیچ همخوانی‌ای با دیگر بازی‌های نینتندو ندارد و بسیار متفاوت است. این بازی در ابتدا برای کامپیوتر و پلی‌استیشن منتشر شد؛ اما خیلی زود توسط نینتندو خریداری، و به صورت انحصاری برای کنسول‌های نینتندو منتشر شد!

این بازی، جزو بهترین بازی های سوییچ 2022 و همچنین بهترین بازی های اکشن 2022 است که بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. در بازی Bayonetta 3، شما باید با شیاطین واقعی،‌ در خیابان‌های شهر توکیو مبارزه کنید. این بازی به نسبت قسمت قبل، شامل ویژگی‌های جنگی تازه‌‌ای است و بسیار تقویت یافته است.

بیشتر بخوانید:

Splatoon 3

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, بهترین بازی های سوییچ 2022

بازی Splatoon 3 یکی از بهترین بازی های تیراندازی 2022 در نینتندو است! قسمت سوم سری بازی‌های مشهور Splatoon منتشر شده‌ است تا بتواند بهترین بازی نینتندو سوییچ 2022 عنوان شود.

یک بازی تیراندازی در نینتندو سوییچ،‌قطعاً به نسبت دیگر بازی‌های این ژانر متفاوت است. خبری از خون و خون‌ریزی و حتی قتل انسان‌ها نیست؛ بلکه شما به یک جنگ رنگ‌ها دعوت شده‌اید! شما باید با اسلحه‌ای که در اختیار دارید،‌زمین حریف را رنگ کنید تا پیروز شوید. همچنین بخش 4 به 4 در نسخه جدید بازی بازگشته است و شما می‌توانید آن‌ را به دوستانتان تجربه نمایید. بی‌شک یک بازی تیراندازی متفاوت و با کیفیت‌، می‌تواند بهترین بازی های سوییچ 2022 باشد!

بیشتر بخوانید:

Pokemon Legends: Arceus

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, بهترین بازی سوییچ 2022

بازی Pokemon Legends: Arceus در ژانویه سال 2022 منتشر خواهد شد. داستان این بازی، پیش از تمام بازی‌های Pokemon در جریان است و روایتی به صورت نقش آفرینی و کمی جهان باز (بهترین بازی های جهان باز اندروید و آیفون 2022) خواهد داشت. تصور کنید که بازی‌های Pokemon را با Breath of the Wild ترکیب می‌کنید و در نهایت به بازی Pokemon Legends: Arceus خواهید رسید.

باید بسیار جالب باشد که با پوکمون‌های جدید و جذابی آشنا می‌شوید. همچنین گشت و گذار در فضای قدیمی دنیای پوکمون، بسیار لذت‌بخش و شگفت‌انگیز خواهد بود. پس دور از ذهن نیست که این بازی، تبدیل به بهترین بازی نینتندو 2022 شود.

بیشتر بخوانید:

Star Wars: Hunters

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, مورد انتظارترین بازی های نینتندو سوییچ 2022

تا به امروز جزئیات زیادی از Star Wars: Hunters منتشر نشده است؛ اما با این حال تمام اطلاعاتی که از این بازی در دسترس است را برای شما شرح خواهیم داد. ما می‌دانیم که این بازی احتمالاً به صورت رایگان (بهترین بازی های رایگان استیم 2021) و به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای عرضه خواهد شد. همچنین این بازی به صورت آنلاین (بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین) عرضه خواهد شد و شما می‌توانید با دوستانتان در سراسر جهان،‌ آن را تجربه کنید!

این بازی احتمالاً یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان در تمام تاریخ،‌و همچنین بهترین بازی نینتندو 2022 خواهد بود. این بازی تنها برای موبایل و سوییچ منتشر خواهد شد؛ به این منظور که اگر قصد دارید این بازی را در صفحه نمایشی بزرگ بازی کنید، تنها گزینه شما سوییچ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022
بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022, بهترین بازی های سوییچ 2022

احتمالا با بازی‌های The Legend of Zelda آشنا باشید. این سری بازی مشهور، به صورت انحصاری برای کنسول‌های نینتندو منتشر شده‌اند. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild آخرین بازی این مجموعه بود که در سال 2017 منتشر شد و بسیار موفق ظاهر شد.

اکنون قسمت جدید این بازی با نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2برای تبدیل شدن به بهترین بازی نینتندو 2022 درحال آماده سازی است. هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده‌ است؛ اما تقریباً مطمئنیم که این بازی،جزو بهترین بازی های نینتندو 2022 برای کنسول‌های نینتندو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022

مورد انتظارترین بازی نینتندو سوییچ 2022 کدام بازی است؟

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 را می‌توان مورد انتظارترین بازی نینتندو سوییچ 2022 و یکی از بهترین‌های این کنسول نامید.

بازی جدید جنگ ستارگان در نینتندو سوییچ چه نام دارد؟

بازی Star Wars: Hunters، جدیدترین بازی از مجموعه جنگ ستارگان است که برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همچنین این بازی به صورت رایگان و آنلاین عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *