پایین کشیدن لوگوی جدید توییتر ؛ جزئیات تغییر لوگوی توییتر به X [+ویدیو]

خبری تحت عنوان پایین کشیدن لوگوی جدید توییتر که از بالای این ساختمان برداشته شده بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری داشته است. در ادامه همراه فیگار بمانید.

لوگوی جدید توییتر X که در پشت‌بام ساختمان آن قرار داشت، ناراحتی همسایگان را برانگیخت و منجر به شکایت شد، تنها پس از چند روز برقراری لوگو از جای خود برداشته شد. ظاهراً دپارتمان ساخت‌وساز شهرداری سان‌فرانسیسکو ۲۴ شکایت را درباره این لوگوی عظیم که نور بسیار زیاد داشت، دریافت کرده بود.

همچنین به ندرت پیش می‌آید که برند شرکتی آنقدر در مکالمات روزمره مطرح باشد که تبدیل به فعلی در فرهنگ لغات مردم شود. درعین حال، به ندرت پیش می‌آید که صاحب چنین برندی برنامه‌هایی برای تخریب عمدی این دستاورد داشته باشد. مانند همان کاری که ایلان ماسک با توییتر می‌کند. پایین کشیدن لوگوی جدید توییتر بسیار خبرساز شده است.

پایین کشیدن لوگوی جدید توییتر

برداشتن لوگوی جدید توییتر

به گزارش گاردین، سخنگوی بازرسی ساختمان‌ها در شهرداری سان‌فرانسیسکو اعلام کرد:

بازرسان این دپارتمان فرایند حذف این لوگو از روی پشت‌بام X یا توییتر سابق را مشاهده کرده‌اند. بااین‌حال، شهرداری همچنان به ارزیابی‌های خود دراین‌باره ادامه می‌دهد تا در صورت نیاز، شرکت ایلان ماسک را به‌خاطر نصب بدون مجوز این سازه نورانی جریمه کند.

پایین کشیدن لوگوی جدید توییتر

شرکت ایکس مدعی این شده است که برداشتن لوگو داوطلبانه بوده است. پیش‌تر گفته شده بود که مسئولان این شرکت به بازرسان شهرداری اجازه بازرسی پشت‌بام را نداده‌اند و گفته بودند که این لوگو برای رویدادی کوتاه آنجا قرار گرفته است.

تبدیل لوگوی توییتر به X توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک روز یکشنبه دستور داد که نام توییتر به «X» تغییر کند تا او از شر لوگوی پرنده و همه کلمات مرتبط با آن از جمله «توییت» خلاص شود. به این ترتیب صبح روز دوشنبه یک لوگوی سیاه و سفید جدید با نام «X» که توسط یکی از طرفداران طراحی شده بود، در سایت ظاهر شد.

تبدیل لوگوی توییتر به X توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیر عامل شبکه اجتماعی توییتر به قول خود عمل کرد و از دوشنبه همین هفته برنده توییتر Twitter را به ایکس X تبدیل کرد گویا سریال Simpsons پیش‌بینی کرده بود.

به گفته تحلیلگران و آژانس‌های ارزیابی برند، این اقدام ماسک بین ۴ تا ۲۰ میلیارد دلار از ارزش این برند را از بین خواهد برد. از نظر استیو سوزی، کارشناس ارزیابی برند، ۱۵ سال طول کشیده تا ارزش سهام این شرکت در سرتاسر جهان به این میزان برسد، بنابراین از دست دادن «توییتر» به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.

پایین کشیدن لوگوی جدید توییتر

از زمانی که ماسک توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید، ارزش این شرکت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و حالا هم که به طور کلی نام برند تغییر کرده، ارزش شرکت ضربه بیشتری خواهد خورد.

آغاز فعالیت کارگران برای تغییر لوگوی توئیتر روی ساختمان مقر اصلی آن :

 تبدیل لوگوی توییتر به X ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیر عامل شبکه اجتماعی توییتر به قول خود عمل کرد و برنده توییتر Twitter را به ایکس X تبدیل کرد. او اظهار کرده است که از این به بعد هر توییت باید یک ایکس نامیده شود. این تحول اساسی در همین شبکه اجتماعی واکنش‌های متنوعی را برانگیخته است. بعضی از کاربران می‌گویند سریال انیمیشن سیمپسون‌ها The Simpsons لوگوی جدید توییتر را پیش‌بینی کرده است.

تبدیل توییتر به X توسط ایلان ماسک
تبدیل لوگوی توییتر به X توسط ایلان ماسک

تغییر توییتر به x

در عکسی که آن‌ها به اشتراک گذاشته‌اند یکی از شخصیت‌ها موبایلی در دست گرفته که آیکن یکی از اپلیکیشن‌هایش مشابهت زیادی به ایکس دارد.گریس رندلف گزارشگر آمریکایی می‌نویسد:‌ نمی‌دانم چه بگویم خیلی بی‌خردانه است که یک برند جهانی را به این نحو از نابود کنی عقلانی نیست چرا لوگوی جدید جلوه‌ای قدیمی دارد؟

چنل ۴ بریتانیا برای توییتر آرزوی کامیابی می‌کند و می‌نویسد: مردم هنوز به پلتفرم استریم ما می‌گویند 4OD بنابراین سربلند باشید.

این توییت تعجب تعدادی کاربران را در پی داشت و باعث شد که چنل ۴ شرح دهد: برای کسانی که سوال می‌کنند: اسمش 4OD نیست؟! باید بگوییم که نام ما حالا چنل ۴ است.

تبدیل توییتر به X توسط ایلان ماسک
ایلان ماسک, تبدیل لوگوی توییتر به X توسط ایلان ماسک

پلتفرم استریم شبکه آی‌تی‌وی بریتانیا همچنین به تازگی آی‌تی‌وی‌ایکس ITVX نامگذاری شده است. صفحه توییتر این پلتفرم در جواب به این سوال یکی از کاربران که گفته بود آیا حرفی برای گفتن دارند یا نه می‌نویسد: اوقاتمان تلخ است.

لوگوی پلتفرم آی‌تی‌وی‌ایکس نیز بی‌شباهت با شبکه اجتماعی ایکس ایلان ماسک نیست.

صفحه توییتر آن‌ها به مزاح عکسی از تعویض لوگوی شبکه آی‌تی‌وی به لوگوی پیشین توییتر منتشر کرده و می‌نویسد: یک تغییر برند اورژانسی داشتیم.

پایین کشیدن لوگوی جدید توییتر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر پایین کشیدن لوگوی جدید توییتر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *