شیائومی ۱۲S اولترا ؛ شیائومی ۱۲S آیفون ۱۳ پرو مکس را در تست بازی نابود کرد

شیائومی ۱۲S اولترا . شیائومی ۱۲S آیفون ۱۳ پرو مکس را در تست بازی نابود کرد. در ادامه مطلب ۱۲S اولترا شیائومی همراه فیگار باشید.

ظاهرا رکوردشکنی‌های شیائومی ۱۲اس اولترا فقط به بخش دوربین محدود نمی‌شود چرا که این گوشی در تست بازی هم توانست آیفون ۱۳ پرو مکس را نابود کند.

شیائومی ۱۲S اولترا

شیائومی ۱۲S آیفون ۱۳ پرو مکس را در تست بازی نابود کرد

شیائومی ۱۲S, ۱۲S اولترا شیائومی, شیائومی 12اس اولترا
شیائومی ۱۲S, ۱۲S اولترا شیائومی, شیائومی 12اس اولترا

شیائومی در جدیدترین اقدام خود از یک گوشی تلفن هوشمند همراه پرچمدار پرده برداری کرد. گوشی شیائومی 12اس اولترا، جدیدترین گوشی موبایل پرچمدار کمپانی شیائومی است که توان رقابتی این شرکت را افزایش می‌دهد. این شرکت گوشی شیائومی 12 اس اولترا را جدیدترین و سطح بالاترین پردازنده‌های موبایلی اسنپدراگون عرضه خواهد نمود. شیائومی ۱۲ اس اولترا دوربین بسیار با کیفیتی را در خود جای می‌دهد.

شیائومی ۱۲اس اولترا به‌تازگی و با قابلیت‌های جذاب فراوانی رونمایی شود. البته تمرکز شیائومی روی این گوشی فقط روی یک بخش قرار داشت و آن هم عکاسی بود. به گونه‌ای که دوربین اصلی این گوشی را به سنسور ۱ اینچی قدرتمندی مجهز کرد که در طراحی آن با شرکت سونی با همکاری پرداخت. همکاری مشترکی که نتیجه‌ی آن، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌ترین سنسور موجود از آب درآمد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ۱۲S اولترا

شیائومی ۱۲S, ۱۲S اولترا شیائومی, شیائومی 12اس اولترا
شیائومی ۱۲S, ۱۲S اولترا شیائومی, شیائومی 12اس اولترا

این دوربین ۵۰ مگاپیکسلی توانایی خیره‌کننده‌ای در زمینه‌ی عکاسی دارد. به گونه‌ای که خیلی‌ها آن را جانشین خوبی برای دوربین‌های DSLR سطح پایین می‌دانند. دوربینی که می‌تواند تصاویر خیره‌کننده‌ای در نور روز و شب ثبت کند و در حال حاضر بدون شک بهترین محصول در این زمینه به حساب می‌آید.

اما آنچه که قصد داریم در این مطلب به بررسی آن بپردازیم، کیفیت عکاسی شیائومی ۱۲اس اولترا نیست، بلکه توانایی خارق‌العاده‌ی آن در انجام بازی است. شاید با خود فکر کنید که گوشی‌های اپل به لطف تراشه‌های سری A که قدرتمندترین تراشه‌های موبایل در بخش پردازش خام هستند، در انجام بازی بهترین عملکرد را دارند. اما شیائومی ۱۲اس اولترا آمده تا تمام ذهنیت شما را تغییر دهد.

شیائومی ۱۲S اولترا

شیائومی ۱۲S, ۱۲S اولترا شیائومی, شیائومی 12اس اولترا
شیائومی ۱۲S, ۱۲S اولترا شیائومی, شیائومی 12اس اولترا

آنچه که شما باید در مورد پارامتر های دوربین های غیر اصلی (کمکی) گوشی پرچمدار جدید شیائومی بدانید این است که آنها همانند شیائومی می 11 اولترا است. شیائومی 12S اولترا دو سنسور نیم اینچی اولترا واید دارد و دارای دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم است. اما آن چه که باید در مورد دوربین شیائومی 12s اولترا جالب توجه میباشد این است که از جدیدترین تکنولوژی ها برای این کار استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شیائومی ۱۲S اولترا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *