امیرپارسا بهرامی کیست ؛ امیرپارسا بهرامی نفر دوم کنکور ریاضی 1401 + [عکس]

امیرپارسا بهرامی کیست . امیرپارسا بهرامی نفر دوم کنکور ریاضی 1401. در ادامه مطلب بهرامی امیرپارسا نفر دوم کنکور ریاضی همراه فیگار باشید.

بیوگرافی امیر پارسا بهرامی نفر دوم کنکور ریاضی باعکس و اینستاگرام و تجارب موفقیت در کنکور را در این صفحه بخوانید.

امیرپارسا بهرامی کیست

امیرپارسا بهرامی نفر دوم کنکور ریاضی 1401 + [عکس]

بهرامی امیرپارسا نفر دوم کنکور ریاضی
بهرامی امیرپارسا نفر دوم کنکور ریاضی

ایشان متولد دهه هشتاد در تهران بوده و در کنکور سراسری 1401 موفق شد در رشته علوم ریاضی رتبه دوم را کسب کند. او را به عنوان یکی از نخبه های جدید علوم ریاضی در کشورمان میدانند که بدون شک آینده ای درخشان در انتظارش خواهد بود. نفرات برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ مشخص شدند و نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۱ مرداد ماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org قرار گرفت .

فرناز حسن زاده رتبه ۱ کنکور تجربی از کهکیلویه و بریر احمد، سیدحسین سیدمهدی جاسبی از تهران رتبه یک کنکور تجربی و محمد بهرامی از کرمانشاه رتبه یک کنکور انسانی شدند که در ادامه اسامی رتبه‌های زیر ۱۰ کنکور ۱۴۰۱ اعلام شد که در زیر مشاهده با عکس مشاهده نمائید امسال تعداد یک میلیون و ۱۵۷ هزار نفر از داوطلبان در دوره ها و رشته های با آزمون مجاز به انتخاب رشته شدند.

بیشتر بخوانید:

امیرپارسا بهرامی کیست

بهرامی امیرپارسا نفر دوم کنکور ریاضی
بهرامی امیرپارسا نفر دوم کنکور ریاضی

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org و درج شماره داوطلبی، شماره شناسنامه یا شماره پرونده از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار امیرپارسا بهرامی کیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *