همنواز

بارش های شدید باران موجب سیل در روستای گرمی اردبیل شد!

تصاویر جدیدی از سیل روستای گرمی اردبیل منتشر شده است. این سیل ویرانگر باعث کشته شدن ۶ نفر و مفقود شدن ۵ نفر از اهالی این روستا شده است.

پیکر فرد مفقودی بعد از چندین ساعت جستجو و تلاش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیدا و جهت تکمیل مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد. در ادامه مطلب با خبر سیل در روستای گرمی اردبیل همراه ما بمانید.

سیل روستای گرمی اردبیل

  • سیل استان اردبیل روستای گرمی

تصاویری از سیل ویرانگر و مرگبار در روستاهای شهرستان گرمی استان اردبیل که باعث کشته شدن ۶ نفر از اهالی این منطقه شده است. حمید قویدل ظهر ۲۵ خرداد در مناطق سیل‌زده با بیان اینکه پیکر ۳ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی پیدا شده بودند ادامه داد:

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر ۲ نفر دیگر (دختر ۶ و ۴ ساله) را نیز در روستای حاج احمد کندی شهرستان گرمی و پارا قشلاق شهرستان بیله سوار پیدا کردند. ین عملیات با مشارکت نیروهای مردمی، سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نهادها انجام گرفت.

سیل روستای گرمی اردبیل

روستای گرمی اردبیل سیل

قویدل گفت: در دومین روز از عملیات جستجو در ۲۵ خرداد پیکر هر ۵ نفر مفقودی غرق شده توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل، پیدا و برای طی مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی شد. این عملیات با مشارکت نیروهای مردمی، سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نهادها انجام شد. طی هفته‌های جاری بارش‌های متعدد منجر به وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان اردبیل شده و خسارت های سنگینی به همراه داشته است. در جریان سیل نهم و دهم خردادماه جاری هم مسیر گرمی _ بیله‌سوار برای ساعاتی مسدود شد. همچنین بر اثر تخریب تاسیسات آبرسانی آب شهر گرمی و تعدادی از روستاها برای نزدیک به یک هفته قطع شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *