همنواز

در هالووین 2023 چه گذشت+ منتخب تصاویر

به تازگی تصاویری از هالووین 2023 در رسانه‌های مجازی منتشر شده که بازیگران هالیوود را با لباس‌های جالب و ترسناک در بین مردم نشان می‌دهند. اینطور که از تصاویر پیداست به نظر می‌رسد شور و اشتیاق بیشتری در هالوین امسال نسبت به سال‌های گذشته جریان داشت.

شب هالووین امسال از روز سه‌شنبه شروع شده و سلبریتی‌های هالیوود با استفاده از این فرصت، با ظاهر و لباس‌های متنوعی به روی صحنه ظاهر می‌شوند. مدت زمان هالووین یک هفته کامل بوده و فرصتی را برای برگزاری جشن‌های بزرگ و جذاب فراهم کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویری از هالووین 2023

در تاریخ ۲۵ اکتبر، در شهر نیویورک، “کلسا بالرینی” با لباس دختر گاوچران “مارگو رابی” از فیلم “باربی” دیده شد. همچنین “دیلن مولوانی”، تیک‌تاکر آمریکایی، لباس “سفید برفی” را پوشیده بود. “کلوئی بیلی” خود را به شکل “مادر اژدها” با بازی “امیلیا کلارک” در سریال “بازی تاج‌وتخت” درآورد. همچنین “پاریس هیلتون” و “جسیکا آلبا” لباس “بریتنی اسپیرز” را در موزیک ویدیوی “سمی” پوشیدند.

تصاویری از هالووین 2023
هالووین 2023

“مگان فاکس” و “ماشین گان کلی” شخصیت‌های فیلم “بیل را بکش” از کارگردان “کوئنتین تارانتینو” را انتخاب کردند. “آستین باتلر” خود را به شکل “اندی وارهول”، هنرمند و فیلمساز آمریکایی، درآورد. “مارگو رابی” نقاب “وی” از داستان “وی مثل وندتا” را پوشید و “لئوناردو دی‌کاپریو”، بازیگر فیلم “قاتلین ماه گل”، یک نقاب عجیب اردک را به سر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هالووین 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *