هندبال قهرمانی جوانان آسیا ؛ حضور کوبل داوری و ناظر ایرانی در دیدار افتتاحیه

هندبال قهرمانی جوانان آسیا . داوران ایرانی دیدار افتتاحیه مسابقات قهرمانی جوانان را قضاوت کردند. در ادامه مطلب قهرمانی جوانان آسیا هندبال همراه فیگار باشید.

ملی‌پوشان جوانان ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا مقابل عربستان شکست خوردند تا شروعی ضعیف در این پیکارها داشته باشند.

هندبال قهرمانی جوانان آسیا

حضور کوبل داوری و ناظر ایرانی در دیدار افتتاحیه

قهرمانی جوانان آسیا هندبال, رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا
قهرمانی جوانان آسیا هندبال, رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا

تیم ملی هندبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی بحرین به مصاف عربستان رفت و با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ تن به شکست داد. ملی‌پوشان ایران دقایق ابتدایی بازی را خوب شروع کردند و موفق شدند از حریف خود پیشی بگیرد اما در ادامه این عربستان بود که نتیجه را در دست گرفت و در نهایت رالی نیمه نخست با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به سود سبزپوشان عربستان به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز بازی پایاپایی پیش رفت و اختلاف تا دقایق پایانی نیز دو گل باقی ماند اما در واپسین دقایق عربستان موفق شد اختلاف گل را با ایران بیشتر کند و این دیدار با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ به سود عربستان به اتمام رسید. تیم ملی هندبال جوانان ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گروه مرگ این مسابقات قرار گرفته است در ادامه باید روز دوشنبه‌ ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۹:۳۰ با کره‌جنوبی دیدار کند و روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل کویت مصاف نماید.

بیشتر بخوانید:

هندبال قهرمانی جوانان آسیا

قهرمانی جوانان آسیا هندبال, رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا
قهرمانی جوانان آسیا هندبال, رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا

با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا و برگزاری جلساتی با صالح بن عاشور رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا برای حضور هرچه بیشتر داوران ایران در رویدادهای بین‌المللی، با مساعدت و پشتیبانی خوب فدراسیون هندبال آسیا طی ماه‌های اخیر از داوران ایرانی برای حضور در مسابقات مهمی از جمله قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در قزاقستان، قهرمانی نوجوانان دختر جهان در مقدونیه شمالی، جام باشگاه‌های آسیا در هند، هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و بزرگسالان آسیا در ایران و مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بحرین دعوت به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هندبال قهرمانی جوانان آسیا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *