خلاصه بازی دوستانه استقلال ؛ استقلال با مساوی به استقبال پیرلو رفت

خلاصه بازی دوستانه استقلال . استقلال با مساوی به استقبال پیرلو رفت. در ادامه مطلب استقلال بازی دوستانه ترکیه همراه فیگار باشید.

دیروز پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در یک بازی دوستانه در ترکیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

خلاصه بازی دوستانه استقلال

استقلال با مساوی به استقبال پیرلو رفت

استقلال بازی دوستانه ترکیه, استقلال گنچلربیر
استقلال بازی دوستانه ترکیه, استقلال گنچلربیر

استقلال از روز سه شنبه اردوی خود را در ترکیه شروع کرده است. این تیم که در منطقه‌ای کوهستانی در آنکارا اردو زده، امروز در اولین دیدار دوستانه پیش فصل به نتیجه مساوی دست یافت. آبی‌ها در اولین تجربه بازی با هدایت ساپیتنو، عصر امروز مقابل گنچلر بیرلیگی رفتند. این تجربه اما با برد همراه نبود و قهرمان لیگ برتر ایران در باز کردن حریف دسته یکی خود از ترکیه ناکام بود تا بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

سرمربی پرتغالی استقلال برای شناخت بیشتر شاگردانش، طی دو نیمه از ترکیب‌های متفاوت استفاده کرد تا نشان دهد بیشتر از نتیجه، به دنبال تسلط بیشتر روی توانایی تک تک مهره‌های تیم است. او در نیمه اول تیمش را با ترکیب زیر راهی میدان کرد: علیرضا رضایی، رضا میرزایی، امیرعلی صادقی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر و ارسلان مطهری.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی دوستانه استقلال

استقلال بازی دوستانه ترکیه, استقلال گنچلربیر
استقلال بازی دوستانه ترکیه, استقلال گنچلربیر

در این دیدار تدارکاتی تیم های استقلال و گنچلربیر لیغی در هر دو نیمه با ترکیب های متفاوت و تعویض های نامحدود بازی کردند. در نیمه اول بازی نسبتا پایاپای بود اما در نیمه دوم تیم استقلال به مراتب برتر از گنچلر بیر لیغی بود و شاگردان ریکاردو ساپینتو چندین فرصت مناسب گلزنی داشتند و حتی توپ را به تیرک دروازه حریف زدند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی دوستانه استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *