بهترین پدرها در انیمه ؛ برترین پدر ها در انیمه چه کسانی هستند؟

شخصیت‌های پدر در انیمه همیشه افراد خوبی نیستند، اما می‌توانند پدران خوبی برای فرزندانشان باشند. با فیگار بمانید تا با بهترین پدرها در انیمه آشنا شوید.

Spy X Family (بهترین انیمه های شبیه Spy X Family) امسال موفقیت بزرگی داشته و در حال حاضر برای قسمت دوم خود به تلویزیون بازگشته است. انیمه‌ای که در مورد یک جاسوس تشکیل خانواده می‌دهد، برای طرفداران انیمه‌های اکشن و برشی از زندگی (بهترین انیمه های Slice Of Life) به طور یکسان یک اثر با طراوت بوده است. بخشی از این به این دلیل می‌باشد که سرپرست پدری خانواده، لوید، پدر عالی است و تماشای ماجراهای ناگوار او در فرزندپروری هرگز حوصله سر بر نمی‌شود.

بهترین پدرها در انیمه

برترین پدر ها در انیمه چه کسانی هستند؟

شما می‌توانید فهرست بهترین پدرها در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه

با این حال، به جز او، پدران بسیار خوب زیادی در انیمه وجود دارند. این شخصیت‌ها از مامور مخفی بودن تا پدران عادی را در بر می‌گیرند. به طور کلی ممکن است همه آنها مردان خوبی نباشند، اما همیشه پدرهای خوبی برای فرزندان خود هستند، چه فرزندخوانده و چه بیولوژیک. آنها بچه‌ها و خانواده (قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن) خود را دوست دارند و طرفداران انیمه آنها را به خاطر آن دوست دارند. پس اگر می‌خواهید با بهترین پدر در انیمه آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین شخصیت های پدر در انیمه بپردازیم.

Isshin Matoi

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه

ایشین ماتوی ممکن است در شروع فیلم Kill la Kill مانند پدر سال به نظر نرسد. در حالی که ریوکو در حال گرفتن انتقام مرگ خود می‌باشد، واضح است که این دو به هم نزدیک نبودند. آنها زمان زیادی را صرف مبارزه می‌کردند و او رازهای زیادی را از او پنهان می‌کرد. اما در پایان، عمق واقعی عشق او به ریوکو آشکار می‌شود.

او در واقع Soichiro Kiryuin، شوهر شرور Ragyo Kiryuin بود. وقتی راگیو روی دختر شیرخوارشان، ریوکو آزمایش کرد، او را دزدید و پنهان کرد. او سپس سالها صرف ساختن یک سلاح و سازمان برای محافظت از ریوکو و نجات دختر دیگرش، ساتسوکی کرد. نقشه‌های خوب او در نهایت به نجات دخترانش ختم شد، حتی اگر او زنده نباشد تا بتواند آن را ببیند.

Minato Namikaza

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه

در ناروتو (10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو) پدران زیادی وجود دارد. حتی شخصیت اصلی، ناروتو نیز یک پدر می‌شود، اگرچه برخی از نحوه ترک پسرش بوروتو بدشان می‌آید. پدر خود ناروتو نیز کاملاً از او دور بود، اما جان خود را برای محافظت از پسرش در برابر شیطان روباه نه دم داد.

علیرغم اینکه میناتو هوکاگه چهارم بود، اما در آخرین لحظات، به تنها چیزی که فکر می‌کرذ محافظت از پسرش بود. در حالی که او شیطان نه دم را در درون پسرش گذاشت، این آخرین تلاش میناتو برای نجات پسرش ناروتو بود. او همچنین مقداری از چاکرای خود را نیز در ناروتو گذاشت تا همیشه بتواند از پسرش مراقبت کند. حضور میناتو در فهرست محبوب ترین پدرها در انیمه یک اولویت برای ما بود.

Orsi Orfai

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه

پدران فرزندخوانده به اندازه پدران بیولوژیک نیز عالی هستند. طرفداران شبدر سیاه (بهترین انیمه های شبیه شبدر سیاه) این را به دلیل فلاش بک‌های شخصیت اصلی که حول محور پدر خوانده او، اورسی است، به خوبی می‌دانند. اورسی رئیس یتیم خانه‌ای بود که قهرمان اصلی داستان، آستا و یونو در آنجا بزرگ شدند. وقتی کسی آنها را به فرزندی قبول نکرد، او پدرخوانده آنها شد.

اورسی شخصیتی نیست که زمان زیادی از صفحه نمایش داشته باشد. او همچنین فاقد توانایی‌های جنگی یا جادویی است که او را از سکانس‌های نبرد خارج می‌کند. در عوض، تأثیر او از طریق دیدگاه مثبت پسرش آستا احساس می‌شود. فلاش بک‌ها اورسی را مهربان و دوست داشتنی نشان می‌دهند و طرفداران امیدوارند او و آستا روزی دوباره به هم برسند.

Maes Hughes

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه

Fullmetal Alchemist (قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی) سهم خود را از پدران نمادین دارد. پدر برادران الریک و پدر، آنتاگونیست اصلی انیمه از پیچیده‌ترین شخصیت‌های این انیمه هستند، اما آنها پدران خوبی نیستند. در عوض، طرفداران به مرد خانواده همیشگی، Maes Hughes روی می‌آورند.

هیوز یک عضو مهم از ارتش آمستریس است. او یک افسر عالی می‌باشد که مصمم است در کنار بهترین دوستش روی، سیستم را از درون تغییر دهد. این زمانی است که او دائماً درباره اینکه دخترش چقدر دوست داشتنی می‌باشد صحبت نمی‌کند. او متأسفانه در اوایل نمایش از دنیا می‌رود، اما عشق هیوز او را به یاد ماندنی کرد، حتی پس از پایان نمایش.

Isshin Kurosaki

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه

زمانی که بینندگان بلیچ (معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ) برای اولین بار با ایشین کوروساکی آشنا شدند، احتمالا فکر می‌کردند که او یک شخصیت بی اهمیت است. او بابای احمق و غافلی بود که نمی‌دانست پسرش چه کار می‌کند. علاوه بر این، او گاهی اوقات می‌توانست با ایچیگو خشن رفتار کند. اما طرفداران نمی‌دانستند که چیزهای بیشتری در اصل ماجرا وجود دارد.

تمام شیطنت‌های او در واقع یکی از قوی‌ترین کاپیتان‌های بلیچ را پنهان می‌کرد و غافل‌انگاری و تمایلات خشونت‌آمیز او در واقع درس مخفی کاری برای پسرش بود. زمانی که او سرانجام از دوران بازنشستگی خارج شد، طرفداران شاهد یک منظره دیدنی و یکی از تاثیرگذارترین لحظات نمایش بودند.

Thors Snorresson

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه

بر خلاف ایشین، ثورز می‌خواهد پسرش تورفین هیچ چیز شبیه او نباشد. ثورز یک جنگجوی وایکینگ بود که به حملات ناگفته می‌رفت و تا آخرین نفس می‌جنگید و شاید قوی‌ترین شخصیت در دنیای Vinland Saga به حساب می‌آمد. با این حال، این فقط به دلیل تخصص او در مبارزه نبود.

چیزی که باعث شد مردم به قدرت ثورز پی‌ببرند شخصیت او بود. زمانی که با هیلدا ازدواج کرد و با او یک خانواده تشکیل داد، متوجه مسئولیت خود شد. او تصمیم گرفت شمشیر (بهترین شمشیرزن های انیمه) خود را دور بیندازد و برای محافظت و بودن در کنار خانواده‌اش زندگی کند. این یک تصمیم نجیبانه است، و چند قسمت اول Vinland Saga در واقع او را به عنوان قهرمان داستان به همین دلیل معرفی می‌کند. ثورز یکی از محبوب ترین شخصیت های پدر در انیمه است.

Son Gohan

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه, محبوب ترین شخصیت های پدر در انیمه

Dragon Ball (رازهای مخفی انیمه دراگون بال Dragon Ball) هم سریالی است که پدرهای زیادی دارد. خود گوکو پدر پسرانش گوهان و گوتن می‌شود، اما او اغلب غافل و غایب است. این تقصیر او نیست، اما پدران بسیار بهتری در این انیمه وجود دارند، مانند کریلین، پدربزرگ گوهان و حتی خود گوهان.

پس از وقایع Dragon Ball Z، گوهان با عشق خود، ویدل، ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام پان شد. او همیشه حواسش به اوست، اگرچه گاهی اوقات بیش از حد حواسش پرت می‌شود و حواسش به او نیست، اما او اهمیتی نمی‌دهد. این مخصوصا در فیلم Dragon Ball Super: Super Hero دیده می‌شود. با این حال، وقتی او در دردسر می‌افتد، گوهان به کمک او می‌آید و شرورهای جدید را شکست می‌دهد.

Nohara Hiroshi

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه, محبوب ترین پدرها در انیمه

بسیاری از پدران در انیمه معمولاً آدم‌های خفن با قدرت جادویی هستند. در مقابل، نوهارا هیروشی از کریون شین چان فقط یک حقوق‌بگیر معمولی است. هیچ رازی در مورد او وجود ندارد. او فقط یک پدر معمولی است که سعی می‌کند از همسر و پسرش حمایت کند.

اما این روشی است که او تمام تلاشش را برای حمایت از خانواده‌اش می‌گذارد که او را به یکی از بهترین پدران انیمیشن تبدیل می‌کند. اگرچه تظاهر به دارث ویدر با پسرش باشد یا کار استخوان خرد کردنش را انجام دهد، او تمام تلاشش را می‌کند تا خانواده خود را خوشحال نگه دارد. کریون شین چان از سال 1992 روی آنتن رفته است و طرفداران هنوز از این پدر مهربان سیر نشده‌اند.

Jouchirou Yukihira

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه, بهترین شخصیت های پدر در انیمه

سوما یوکیهیرا از جنگ‌های غذایی یکی از محبوب‌ترین و بهترین سرآشپزهای (بهترین آشپزها در انیمه های محبوب) انیمیشن است. اما او بدون پدرش جوچیرو هرگز به آنجا نمی‌رسید. جوچیرو نیز مانند ایشین می‌تواند در برخورد با پسرش کمی خجالتی باشد، اما توصیه‌های مرموز او ناشی از اعتقاد واقعی به توانایی‌های پسرش به عنوان یک آشپز است.

جوچیرو یک آشپز درجه یک جهانگرد بود، اما می‌داند که پسرش این توانایی را دارد که به همان اندازه خوب یا بهتر شود. او حتی رستورانش را می‌بندد تا به پسرش کمک کند تا در دبیرستان آشپزی خود در رتبه شماره یک قرار بگیرد.

Kouhei Inuzuka

بهترین پدرها در انیمه
بهترین پدرها در انیمه, بهترین پدر در انیمه

تعداد کمی انیمه دنج‌تر و راحت‌تر از Sweetness And Lightning وجود دارد. این انیمه آرام بخش و برشی از زندگی در مورد یک خانواده شایان ستایش است که مشغول کسب و کار خود هستند. در حالی که بسیاری از صحنه‌های کاوایی (بهترین انیمه های سبک کاوایی) از دختر خانواده، Tsumugi می‌آید، پدر او نیز بسیار دوست داشتنی است. او یک پدر مجرد می‌باشد که پس از مرگ همسرش، تسوموگی را به تنهایی بزرگ می‌کند.

در حالی که این بسیار غم انگیز است، کوهی تمام تلاش خود را می‌کند تا هر روز به کارش ادامه دهد. او علاوه بر بزرگ کردن دخترش، به طور تمام وقت به عنوان معلم نیز کار می‌کند. او از طریق ارتباط با یکی از شاگردانش یاد می‌گیرد که چگونه برای دخترش غذا بپزد. داستان بیشتر در مورد او است که یاد می‌گیرد خود را با نیازهای پدری وفق دهد و تماشای او که تمام تلاشش را می‌کند همیشه دوست داشتنی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین پدرها در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “بهترین پدرها در انیمه ؛ برترین پدر ها در انیمه چه کسانی هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *