تست هوش: کدام زن قرار است همسرش را سر به نیست کند!؟ [+بهمراه جواب]

تست هوش زن قاتل . در معمای شناخت قاتل در خانه شما باید از بین دو تصویر زن قاتل را پیدا کنید. با ما و آزمون شناسی شناخت قاتل در منزل بمانید.

تست هوش زن قاتل

اگر می خواهید ذهنی خلاق و قوی داشته باشید، باید تلاش کنید که ذهن و مغز خود را فعال نگه دارید. همان گونه که برای آمادگی بدنی هر روزه ورزش لازم است، برای فعال بودن ذهن و تقویت آن نیز باید هر روز آن را تمرین و ورزش داد.

تست هوش بیشتر:

10 تست هوش که هر کسی را درگیر می‌کند [بهمراه جواب]

تست هوش زن قاتل

  • تست هوش تصویری
تست هوش زن قاتل
عکس تست هوش زن قاتل, معمای شناخت قاتل در خانه

تست هوش جدید

ماموریت امروز شما در آزمون شناخت قاتل در خانه چیست؟ چالش این است که به تصویر زیر نگاه کنید و بفهمید کدام زن قصد دارد همسر خود را به قتل برساند. برای انجام این کار فقط 7 ثانیه فرصت دارید، پس دیگر وقت خود را تلف نکنید و آن را حل کنید. دریابید که چه کسی قاتل است؟

در ادامه میتوانید عکس تست هوش زن قاتل را مشاهده کنید:

تست هوش زن قاتل
عکس تست هوش زن قاتل, معمای شناخت قاتل در خانه

شما می توانید با پرداختن به آزمون ها و سوالات هوش تصویری ذهنیت خلاق را در خود پرورش دهید. این امر سبب می شود تا در کهنسالی دچار کمبود حافظه و بیماری های ناشی از کاهش فعالیت های مغزی نشوید. اگر آماده هستید با دقت آزمون شناخت قاتل در خانه را مورد بررسی قرار دهید.

.

.

تست هوش: کدامیک از این دو مرد وضعیت مالی خوبی ندارد!؟ [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

تست هوش زن قاتل
تست هوش تصویری, تست هوش جدید

زن سمت چپ، قاتل واقعی است. آیا حباب های آب میوه را دیدید؟ به باور سازنده آزمون شناخت قاتل در خانه، سمی خطرناک را با آبمیوه مخلوط کرده است که موقع هم زدن، این گونه حباب ایجاد کرده است. جتی مرد با تردید به زن نگاه می کند. گویا از این مهربانی زن، تعجب کرده است.


تست هوش بیشتر:

تست هوش: کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟ [+عکس]

تست هوش به همراه جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *