چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد ؟ ؛ خالق سریال Squid Game افشاگری می‌کند !

هوانگ دانگ هیوک، خالق سریال Squid Game روشن می‌کند که چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد . با نوشتار حقایقی که برای دیدن فصل ۲ لازم است بدانید با ما همراه باشید.

هوانگ دانگ هیوک، خالق سریال Squid Game توضیح می‌دهد که چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد . هوانگ علاوه بر ساخت مجموعه، نویسنده و کارگردان سریال بقاء طوری کشور کره جنوبی از نتفلیکس است. این فیلم شامل گروهی از شخصیت ها است که عمیقا در معرض خطر هستند، زیرا توسط یک سازمان مرموز وادار می‌شوند تا بازی های مرگبار کودکانه را برای یک جایزه نقدی قابل توجه بازی کنند.

چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد ؟

خالق سریال Squid Game افشاگری می‌کند !

چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد, سریال Squid Game, ریشه های سریال Squid Game, پایان سریال بازی مرکب
چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد, ریشه های سریال Squid Game, پایان سریال بازی مرکب

Squid Game از ماه سپتامبر که در Netflix پخش شد، به محبوب ترین برنامه Netflix تبدیل شد. با این محبوبیت، سوالات متعددی در مورد این فیلم هیجان انگیز و آینده احتمالی آن مطرح شده است. در فینال، پس از پیروزی در بازی و داشتن فرصتی برای شروع دوباره در آمریکا، گی هون (لی) تصمیم می‌گیرد تا در سئول باقی بماند تا هدفش افشای سازمان اسرارآمیز پشت رقابت های عنوان دار باشد.

بیشتر بخوایند:

ریشه های سریال Squid Game ؛ پایان سریال بازی مرکب

چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد, سریال Squid Game, ریشه های سریال Squid Game, پایان سریال بازی مرکب
چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد, ریشه های سریال Squid Game, پایان سریال بازی مرکب

در مصاحبه با THR، هوانگ در مورد ریشه های سریال Squid Game ، پتانسیل فصل 2 و الهامات واقعی سریال صحبت کرد. به طور خاص، به عنوان نتیجه گیری مبهم تریلر و این سوال که چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد ، سازنده گفت که این تصمیم لزوماً در مورد بازگشت شخصیت برای انتقام نیست. همانطور که توسط هوانگ بیان شد، صحنه پایانی می‌تواند نشان دهنده تمایل Gi-hun برای رویارویی با سیستم باشد نه بازگشت به عضویت در یک جامعه رقابتی. نقل قول کامل هوانگ در زیر آمده است:

درست است که فصل اول به صورت پایان باز اتفاق افتاد، اما من در واقع فکر کردم که این مسئله می‌تواند پایان خوبی برای کل داستان نیز باشد. فصل اول با برگشتن گی هون به عقب و عدم سوار شدن به هواپیما و نرفتن به ایالات متحده به پایان می‌رسد.

این نکته در واقع روش من برای انتقال این پیام بود که شما نباید توسط جریان رقابتی جامعه کشیده شوید، بلکه باید به این فکر کنید که چه کسی کل سیستم را ایجاد کرده است؛ و اینکه آیا پتانسیلی برای شما وجود دارد که به عقب برگردید و با آن روبرو شوید. بنابراین لزوماً گی-هون برای گرفتن انتقام به عقب برنمی‌گردد. در واقع می‌توان اینگونه تعبیر کرد که او در تماس مستقیم چشمی با آنچه در تصویر بزرگتر اتفاق می‌افتد، قرار داده است. بنابراین فکر کردم که ممکن است یک راه خوب ساده اما مبهم برای پایان دادن به داستان برای گی هون باشد.

بیشتر بخوایند:

آخرین لحظات سریال بازی مرکب توسط چندین صحنه در یک روز ساخته شده است. این امر در آخرین رویارویی او با ایل نام (پیرمرد) مشهود است. در آن اتاق بیمارستان طوری، هنگامی که این دو شرط بندی می‌کنند که ببینند آیا مهربانی و انسانیت بر غرایز خودخواهانه و شرورانه می‌تواند مسلط باشد یا خیر، گی هون مأیوس است که ثابت کند پیرمرد اشتباه می‌کند.

چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد, سریال Squid Game, ریشه های سریال Squid Game, پایان سریال بازی مرکب
چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد, ریشه های سریال Squid Game, پایان سریال بازی مرکب

به عبارت دیگر، او بسیار مایل است چیزی را به یکی از سازندگان یا متفکران چنین رقابت بی رحمانه و کشنده ای ثابت کند. و اگرچه ممکن است پرواز خود را به ایالات متحده آغاز کرده باشد، اما دیدگاه گی هون با دیدن دوباره The Recruiter تغییر می‌کند. این یک یادآوری تند است که بازی ها ادامه خواهند داشت و دیگران بدون هیچ دلیلی رنج می‌برند و می‌میرند، هرچند آن‌ها از نظر مالی مشکل دارند.

به عبارت دیگر، یک پایان خوش بینانه را در کلیت ساختار روایتی بازی ماهی مرکب شاهد بودیم. در حالی که برخی از بینندگان شکایت کرده اند که Squid Game به عنوان یک سریال مستقل بهتر است، و بدون فینالی که در را برای فصل 2 باز بگذارد. اگر Gi-hun سوار هواپیما می‌شد تیره و تار بود. زمانی که او برنده می‌شود، شخصیت پوسته ای از خود سابق او است. او ساکت، مأیوس و بی هدف است. امتناع از بازگشت به جامعه در نوع خود امیدوار کننده است.

بیشتر بخوایند:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *