سحر گلدوست کیست ؛ چگونگی ورود به فیلم قهرمان اصغر فرهادی

سحر گلدوست با ایفای نقش فرخنده در قهرمان اصغر فرهادی می‌درخشد. با نوشتار سحر گلدوست کیست و چگونگی ورود به فیلم اصغر فرهادی همراه سایت فیگار بمانید.

فیلم قهرمان تازه ترین کار اصغر فرهادی در شیراز ساخته شده به همین دلیل اهالی این شهر مشتاقند ببیند محتوا و داستان قهرمان فرهادی چیست. با نوشتار سحر گلدوست کیست همراه فیگار باشید.

سحر گلدوست کیست

چگونگی ورود به فیلم قهرمان اصغر فرهادی

سحر گلدوست کیست, عکس سحر گلدوست, سحر گلدوست در فیلم قهرمان اصغر فرهادی, قهرمان سحر گلدوست, سحر گلدوست قهرمان
سحر گلدوست کیست, عکس سحر گلدوست, سحر گلدوست در فیلم قهرمان اصغر فرهادی, قهرمان سحر گلدوست, سحر گلدوست قهرمان

رحیم (با بازی امیر جدیدی) خطاط و نقاش مطلقه است که به علت عدم پرداخت بدهی‌اش به بهرام (با بازی محسن تنابنده) که یک نزول‌خور می‌باشد به زندان افتاده‌ است.

بیشتر بخوانید:

رحیم به مرخصی دو روزه‌ای می‌آید. او پسری دارد که لکنت زبان داشته و با مربی گفتاردرمانی او فرخنده (با بازی سحر گلدوست) در رابطه است؛ فرخنده به رحیم می‌گوید که کیفی حاوی چند سکه طلا پیدا کرده‌ است که با فروش آن‌ها می‌تواند بدهی خود را به بهرام بدهد؛ اما رحیم می‌فهمد که پول سکه‌ها کافی نیست و…

بیشتر بخوانید:

با اکران فیلم قهرمان، اصغر فرهادی با نشان دادن انتخابش با بازیگری بنام سحر گلدوست در فیلم قهرمان به نظر می‌رسد بار دیگر یک استعداد تازه را به سینما معرفی کرده است. این بازیگر به ما می‌گوید که قهرمان می‌تواند دختر عاشقی باشد که هر مردی در زندگی خود به یکی مانند آن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

5 دلیل برای تماشای قهرمان در سینما ؛ فیلم جدید اصغر فرهادی

نکته جالب این است که سحر گل‌دوست، از بازیگران بومی شیراز است که برای اولین بار با قهرمان و در نقش فرخنده به سینما معرفی می‌‌‌شود. فرخنده نام شخصیتی است که سحر گلدوست در قهرمان اصغر فرهادی آن را بازی می‌کند. شخصیتی که پس از دیدن او به این نکته خواهید رسید که هر مرد ایرانی به یک فرخنده در زندگی‌اش نیاز دارد؛ چراکه وجود چنین زنی در زندگی یک مرد نهایت خوشبختی است.

سحر گلدوست قهرمان

سحر گلدوست کیست, عکس سحر گلدوست, سحر گلدوست در فیلم قهرمان اصغر فرهادی, قهرمان سحر گلدوست, سحر گلدوست قهرمان
سحر گلدوست کیست, عکس سحر گلدوست, سحر گلدوست در فیلم قهرمان اصغر فرهادی, قهرمان سحر گلدوست, سحر گلدوست قهرمان

اصغر فرهادی پیش از این در فیلم‌های قبلش اش همواره چهره‌های تازه به سینما معرفی کرده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سحر دولتشاهی، پیمان معادی، مانی حقیقی و فرید سجادی حسینی اشاره کرد.

سحر گلدوست این نقش را بسیار خوب و باورپذیر بازی کرده و صحنه‌های زیبایی را در این فیلم رقم زده است که این امر باعث شده تا او را یکی دیگر از افرادی بدانیم که اصغر فرهادی به درستی به سینمای ایران معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

در فیلم قهرمان امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سحر گلدوست، احسان گودرزی، مریم شاه‌داعی، علیرضا جهاندیده، صالح کریمایی، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی و سارینا فرهادی به همراه جمعی دیگر از بازیگران که اغلب چهره‌های جدید هستند مقابل دوربین رفته‌اند.

اگر قهرمان را دیده باشید حتما در حین دیدن فیلم بارها حرص خورده‌اید که چرا شخصیت رحیم با بازی امیر جدیدی در سکانس‌های مختلف فریاد نمی‌کشد و در مقابل افرادی که حرف‌هایش را باور نمی‌کنند خشم خود را آنطور که باید بروز نمی‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی ؛ ناپایداری در عصر تکنولوژی در سایت فیگار با نقد جامعی از این فیلم مواجه شوید و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

بیوگرافی سحر گلدوست

این خانم بازیگر در تئاتر نیز تجارب بسیاری دارد اما اولین تجربه بازیگری رو در مقابل دوربین فیلم قهرمان می باشد این نقش فرخنده را برعهده دارد که از کاراکترهای مهم و از فیلمنامه می‌باشد.

این بخش به روز خواهد شد…

سحر گلدوست بیوگرافی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عکس سحر گلدوست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “سحر گلدوست کیست ؛ چگونگی ورود به فیلم قهرمان اصغر فرهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *