کدام شخصیت ناروتو قدرت شکست دادن ساسکه را دارد؟

ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ کدام یک توانایی غلبه بر ساسکه را دارد؟ با ما همراه بمانید تا به بررسی پاسخ درست و منطقی این سوال بپردازیم.

ساسکه اوچیها همواره یکی از نینجاهای برجسته در دنیای “ناروتو” بوده است و به عنوان یکی از بهترین کاراکترهای انیمه‌های سینمایی شناخته می‌شود. در طول سریال “ناروتو”، ساسکه توانایی‌های بسیار قوی را به دست آورده و در پایان سریال، به یک سطح قدرت بسیار بالا، به نام “اوتسوتسوکی” رسیده است.

حضور ساسکه در سری جدید انیمه “بوروتو” نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یکی از شخصیت‌های مهم از بهترین انیمه های جدید محبوب شده است. با استفاده از تسلط بر “شارینگان”، ساسکه قادر است حرکات دشمنان خود را پیش بینی کند و با پیشرفت در داستان، توانایی‌هایی مانند “مانگکیو شارینگان ابدی” و “رینگان” را به دست می‌آورد. این توانایی‌ها به او اجازه می‌دهند با برخی از قوی‌ترین شخصیت‌های ناروتو مبارزه کند و آن‌ها را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اگر طرفدار انیمه ناروتو هستید، این انیمه‌ها را ببینید

بیوگرافی ساسکه اوچیها

ساسکه پنجمین شخصیت در انیمه ناروتو است. ساسکه  یک شخصیت خیالی در مجموعه مانگا و انیمه ناروتو است که توسط ماساشی کیشیموتو خلق شده است. او تنها بازمانده خاندان اوچیها است و درآغاز داستان عضو تیم ۷ و شاگرد کاکاشی هاتاکه می‌شود. ساسکه بعداً گروه را ترک می‌کند و تبدیل به یک میسینگ نین (نینجای فراری) می‌شود.

ساسکه پسر کوچک فوگاکو اوچیها سردسته خاندان اوچیها و همسرش میکوتو اوچیها بود، سال‌های اولیه زندگی ساسکه زیر سایه برادر بزرگ‌ترش ایتاچی اوچیها می‌گذرد، که زمان ثابت می‌کند او نینجای با استعدادی است، به خاطر موفقیت‌های ایتاچی، خاندان اوچیها او را به عنوان آینده خاندان نگاه می‌کنند.

ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟

کدام یک از شخصیت‌های ناروتو می‌تواند ساسکه را زیر دست و پا له کند؟

شما می‌توانید فهرست شخصیت های قوی تر از ساسکه را در ناروتو در یک نگاه مشاهده کنید:

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند

ساسکه در تکنیک‌های Fire و Lightning Release برتری دارد و می‌تواند هر چیزی را با آماتراسو خود بسوزاند. او می‌تواند تمام نینجوتسوها را جذب کند. Susanoo قدرتمند ساسکه از او در برابر حملات محافظت می‌کند و شمشیر آن می‌تواند همه چیز را از بین ببرد. تنها تعداد بسیار کمی از نینجاها وجود دارند که می‌توانند او را شکست دهند.

او می‌تواند با استفاده از شارینگان و تسلط بر عناصر خاصی، تکنیک‌های آتش را به شکل بی‌نظیری به اجرا درآورد. از جمله تکنیک‌های مشهور آتشی که ساسکه استفاده می‌کند، می‌توان به “Great Fireball Technique” اشاره کرد. این تکنیک به ساسکه امکان می‌دهد تا یک گلوله آتشین بزرگ را از دهان خود پرتاب کند و به دشمنان خود آسیب بزند.

علاوه بر این، او می‌تواند از تکنیک “Chidori” استفاده کند که یکی از قدرتمندترین تکنیک‌های برق‌محور وی است. این تکنیک به ساسکه قدرت و سرعت بیشتری می‌بخشد و او را قادر می‌سازد تا با سرعت بسیار برق‌آسایی، به دشمنان خود حمله کند و آن‌ها را شکست دهد.

ترکیب تکنیک‌های آتش و برق در دسترس ساسکه، او را به یکی از شخصیت‌های قدرتمند و تهدیدکننده در دنیای ناروتو تبدیل کرده است. پس در ادامه همراه ما بمانید تا با کاراکتر های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند آشنا شوید.

درباره ناروتو بخوانید:

Hashirama Senju

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
یکی از شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند

در ابتدای نوشتار ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد؟، درست است که بزرگترین شکست هاشیراما ناتوانی او در نجات مادارا بود، اما او توانست اوچیها افسانه‌ای را در دره پایان شکست دهد. هاشیراما ده‌ها سال پیش درگذشت، اما هنوز به عنوان یک خدای نینجا در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند بدون استفاده از علائم دست خود را درمان کند.

هاشیراما می‌تواند از Sage Mode استفاده کند که به مبارزه با رینگان ساسکه کمک می‌کند، و Wood Release او می‌تواند تکنیک‌هایی را آزاد کند که ساسکه را شکست می‌دهد. Wood Release همچنین به هاشیراما اجازه می‌دهد تا چاکرای دشمن خود را تخلیه کند. با جوتسو Sage Art Wood Release: True Several Thousand Hands، هاشیراما یک مجسمه تایتانیک هزار دستی را احضار می‌کند که می‌تواند به راحتی بر سوسانوی عالی ساسکه غلبه کند.

بیشتر بخوانید: شوکه وار ترین خیانت ها در انیمه ناروتو

Mu

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
شخصیت های ناروتو قوی تر از Sasuke

مو دومین Tsuchikage دهکده سنگی بود و او توانست از جوستوی اتمی استفاده کند. این جوتسو نسخه متفاوتی از Dust Release است و به مو اجازه می‌دهد تا اجسام سه بعدی ایجاد کند که می‌توانند با سرعت بالا شلیک شوند. هنگامی که این اجسام به هدف خود می‌رسند، به سرعت منبسط می‌شوند و هر چیزی که در داخل آن گیر افتاده است را از بین می‌برد.

اگر ساسکه در آخرین ثانیه توسط اوبیتو نجات نمی‌یافت، این جوتسو او را در پنج سامیت شکست می‌داد. چیزی که مو را حتی خطرناک‌تر می‌کند این واقعیت است که او یک توانایی ذاتی دارد که حضور او را کاملاً پنهان می‌کند، از جمله چاکرایش، به این معنی که ساسکه نمی‌تواند به موقع واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

3rd Raikage

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ 3rd Raikage

سومین رایکاگه قوی‌ترین نینجا در تاریخ دهکده ابری در نظر گرفته می‌شود، و این واقعیتی است که او می‌توانست با هشت دم قدرتمند در حدی مساوی مبارزه کند. او همچنین توانست به تنهایی چندین روز با ارتشی متشکل از 10000 نینجا دشمن مبارزه کند.

با استفاده از حالت رعد و برق چاکرا، ویژگی‌های فیزیکی Raikage به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد تا جایی که او می‌تواند از Amaterasu ساسکه فرار کند. هنگامی که رایکاگه چاکرای خود را روی یک انگشت متمرکز می‌کند، نیزه قدرتمندی را ایجاد می‌کند که می‌تواند به زره سوسانو ساسکه نفوذ کند.

Shisui Uchiha

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ Shisui Uchiha

برخی شیسوی را ماهرترین اوچیها در نسل خود می‌دانستند و او بر تکنیک فلیکر بدن تا حدی تسلط داشت که هیچ اثری از حضورش باقی نمی‌گذاشت. سرعت و تحرک او به حدی بود که هیچ کس نمی‌توانست تشخیص دهد که او کجا دوباره ظاهر می‌شود.

در یک مبارزه واقعی، ساسکه بر شیسویی برتری دارد، اما شیسویی صاحب کوتواماتسوکامی است. شیسویی این گنجوتسو قدرتمند را زمانی به دست آورد که مانگکیو شارینگان خود را بیدار کرد، و این یک شکل ظریف کنترل ذهن است. اگر شیسویی از این گنجوتسو استفاده کند، می‌تواند ساسکه را تسلیم کند یا او را به دام گنجوتسو خود بیاندازد و از دیدگاه ساسکه، این اقدامات نتیجه اراده آزاد خود او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مقایسه شخصیت های زن بلیچ و ناروتو 

Might Guy

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ Might Guy

ممکن است گای مهارت زیادی در مورد گنجوتسو و نینجوتسو نداشته باشد، اما هیچ کس نمی‌تواند مهارت او را در تایجوتسو انکار کند. در طول دوره آموزشی، او توانایی باز کردن تمام هشت دروازه داخلی را به دست آورد و اگر همه آنها را باز کند، برای مدت کوتاهی از پنج کاگه نیز قدرتمندتر می‌شود.

گای در طول چهارمین جنگ بزرگ نینجا از این توانایی علیه مادارا استفاده کرد و نزدیک بود اوچیها افسانه‌ای را بکشد. مادارا فقط به این دلیل زنده ماند که در آن زمان جینچوریکی 10 دم بود و بازسازی خدایی داشت. ساسکه چنین بازسازی را ندارد، بنابراین او نمی‌تواند از قوی‌ترین حمله گای جان سالم به در ببرد.

بیشتر بخوانید: سخت ترین نبردهای ناروتو

Minato Namikaze

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ Minato Namikaze

میناتو به «فلاش زرد برگ» معروف بود و به دلیل تسلطش بر تکنیک خدای رعد و برق پرنده، این لقب را به خود اختصاص داد. به لطف این تکنیک، او یکی از سریع‌ترین شخصیت‌ انیمه به حساب می‌آمد و کشورهای دیگر به نیروهای خود دستور می‌دادند در صورت حضور او در میدان نبرد، عقب نشینی کنند.

میناتو کونای‌های تخصصی را در سراسر میدان نبرد پرتاب می‌کند و او می‌تواند فوراً به هر یک از این کونای‌ها تله پورت کند زیرا فرمول جوتسو روی آنها نوشته شده‌اند. حتی با قدرت باورنکردنی خود، ساسکه نمی‌تواند با حرکاتش میناتو را شکست دهد. اگر میناتو فرمول را روی ساسکه قرار دهد، می‌تواند در هر زمان به او تله پورت کند، و حتی سوسانو او نیز نمی‌تواند جلوی این تکنیک را بگیرد.

Pain

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ Pain

بسیاری از طرفداران ناروتو Pain را به عنوان یک شرور عالی می‌شناسند که با توجه به سابقه و قدرت او مشخص است که چرا طرفداران این باور را دارند. مانند ساسکه، او رینگان را در اختیار داشت، اما تسلط او بر این توانایی بسیار بیشتر بود. ساسکه فقط از تکنیک انتقال از راه دور و برخی از توانایی‌های Deva Path استفاده کرده است.

درد و شش بدنش می‌توانستند ارتشی از موجودات را احضار کنند، نینجوتسو را جذب کنند، و یکی از آنها حتی می‌توانست روح افراد دیگر را بیرون بکشد. بدن دیگری از پین می‌تواند اجساد دیگر بدن‌ها را به طور کامل شفا دهد و بدن دیگری می‌تواند موشک‌های بالستیک واقعی تولید کند که می‌تواند به سوسانو آسیب برساند. All Mighty Push توانایی اوج رینگان است و Pain از آن برای تخریب دهکده برگ استفاده کرد.

Madara Uchiha

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ Madara Uchiha

مادارا اوچیها یک نینجای افسانه‌ای با مهارت و چاکرا بسیار زیاد است و در طول چهارمین جنگ بزرگ نینجا، او ثابت کرد که از ساسکه می‌تواند قوی‌تر باشد. او تجربه جنگی بسیار بیشتری دارد، و نینجوتسوی سبک آتش او به اندازه کافی قدرتمند بود که کل میدان جنگ را در آتش غوطه ور کند.

مادارا همه توانایی‌های شناخته شده مانگکیو شارینگان را درک می‌کرد و می‌دانست که چگونه از رینگان استفاده کند زیرا او کسی بود که به توانایی رینگان را به Pain داد. اگر ناروتو در طول جنگ حضور نداشت، مادارا می‌توانست از Limbo برای شکست دادن ساسکه استفاده کند، زیرا ساسکه از حالت Sage Mode استفاده نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو

Hagoromo Otsusuki

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ Hagoromo Otsusuki

Sage of the Six Paths، هاگورومو اوتسوسوکی و برادر دوقلویش هامورا اولین افرادی در جهان بودند که با چاکرا متولد شدند و این چاکرا دارای قدرت بسیار زیادی بود. بسیاری معتقدند که او پدر دنیای نینجا است، به این معنی که او چیزهایی را می‌داند که ساسکه حتی نمی‌تواند درک کند.

او نه تنها اولین جینچوریکی برای ده دم پس از شکست دادن مادرش کاگویا بود، بلکه خالق تمام موجودات دم دار هم در نظر گرفته می‌شود. با توجه به تمام دستاوردهای او و قدرت بیکرانش، می‌توان حدس زد که هاگورومو می‌تواند ساسکه را به راحتی شکست دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های سامورایی محور

Naruto Uzumaki

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند
ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ Naruto Uzumaki

در انتهای نوشتار ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد؟ ، باید بدانید که ناروتو و ساسکه سال‌ها دوست و رقیب یکدیگر بودند. ساسکه شکست را پذیرفت، اما مبارزه از نظر فنی با تساوی به پایان رسید. در سال‌های بعد، هر دو از نظر مهارت و قدرت رشد کرده‌اند، اما ناروتو همیشه بر ساسکه برتری داشته است.

حالت Sage Mode و Tailed Beast ناروتو به او این امکان را می‌دهد که با ساسکه به صورت برابر مبارزه کند، اما اگر ناروتو از حالت Baryon Mode استفاده می‌کرد، مبارزه در چند ثانیه به پایان می‌رسید. این حالت چاکرای کوراما را مصرف می‌کند تا زمانی که نیروی زندگی او تمام شود، و به ناروتو قدرت و سرعت غیر قابل تصوری می‌دهد تا بر موجوداتی خداگونه مانند ایشیکی اوتسوتسوکی تسلط یابد.

Killer Bee

ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد

برخی ممکن است Killer Bee را به دلیل ماهیت گوشه گیر و تمایل او به قافیه دست کم بگیرند، اما حقیقت این است که او یک جینچوریکی (به معنای قدرت فدا کردن انسان) قابل توجه با قدرتی باورنکردنی است. رابطه او با هشت داستان به او برتری می‌دهد که بسیاری از جینچوریکی‌ها هرگز نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساسکه از کدام شخصیت ناروتو شکست می‌خورد ؟ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


27 thoughts on “کدام شخصیت ناروتو قدرت شکست دادن ساسکه را دارد؟

  1. ایتاچی خیلی راحت میتونست ساسکه رو شکست بده اما خودشو برای قویتر شدن ساسکه فدا کرد ، کلا ساسکه هیچی نیس این آدما خیلی راحت میتونن ساسکه رو له کنن

  2. داداش حس میکنم زیادی ساسکه رو ضعیف گیر آوردین
    تو یه مقاله ای که کیشیموتو بعد اتمام مانگای ناروتو شیپودن و شروع مانگای بوروتو گفت که ساسکه در شروع مانگای بوروتو به راحتی کاگویا رو شکست میده بعد شما میگید هاشیراما و مادارا میناتو و اینا😂😂😂
    داداش خود کاگویا یه اشاره کنه اینا پودر میشن😂😂😂 بعد اینا ساسکه میزنند
    حالا خوبه با آخرین حالتش که لایت نوول نام داره مقایسه نمیکنید ( این حالت به قدری قویع هست که می‌تونه سایتاما (مانگا) و گوکو (مانگا) رو شکست بده
    واقعا حرفی نمونده

    1. بیا پایین بچه الان ساسکه اونقدر ضعیفه که من اگه یه چک بهش بزنم میفته می‌میره داخل بروتو ربدن به قدرت ساسکه اصلاً قدرتی نداره

  3. آخرشم مینوشتی مرگ بر زد ولایت فقیه بین اینایی که نوشتی فقط ناروتو میتونست ساسکه رو شکست بده اگه هم به فیلم دقت میکردی ساسکه نماد امام زمان

  4. ببینید حتی توسط خود کیشیموتو هم تأیید شده که
    در پایان انیمه شیپودن و شروع انیمه بوروتو ناروتو و ساسکه رسما تناسخ یافته دوتا خدا هستن یعنی قبل از اونا بقیه حتی مادارا و هاشیراما فقط تجسم اون دوتا خدا که اشورا و ایندورا هستن بودن اما ناروتو و ساسکه رسما تناسخ یافته اون دوتا خدا هستن پس نمیشه که همینجوری گفت اینا میتونن ساسکه رو شکست بدن بعد میایین دلیل هم میارین ساسکه در وضعیت کنونی داره با خدایانی مانند اوتسوسوکی مبارزه میکنه نمیشه همینجوری بگی اینا میتونن شکستش بدن اماتراسوی ساسکه میتونه هرچیزی رو بسوزونه پس اون مجسمه چوبی هزار دست هاشیراما رو هم میتونه بسوزونه رینگانش میتونه هر تکنیکی رو جذب کنه پس اون تکنیک سوچیکاگه دوم رو میتونه جذب کنه و ساسکه با وجود رینگانش به راحتی میتونه حضور سوچیکاگه رو حتی با اینکه چاکراش رو پنهان کرده حس کنه و به راحتی پاسخ بده

    با تکنیک تلپرتش هم میتونه از سرعت هوکاگه چهارم پیشی بگیره و همچنین میتونه خیلی از تکنیک ها میناتو رو جذب کنه خیلی واضحه همینجوری مقاله های خارجی رو کپی نکنین و اینجا ننویسین خواهشا

    1. داداش ناروتو تو بچه گی میتونست ساسوکه رو بکشه قبل این که برو شیپونت میخواست ساسوکه رو برگردونه نمی‌خواست این ساسوکه رو اون بکشه ساسوکه ضعیفه نیست ولی هرکی باشه ناروتو و از مینتو، پین، هاگارومو و مدارا شکست میخوره ولی از همه بهتر از هر سورت ناروتو و ساسوکه که باهم همه‌ی این ها رو یجا کتلت میکنن قبول داری؟؟؟

      1. برادر ناروتو تو بچگی میتونسته بکشه ربطی به پایان انیمه و شیپودن نداره که خود کیشیموتو هم گفته که ناروتو و ساسکه در پایان انیمه و در بوروتو کاملا برابر هستن فقط یه مقدار خیلی کم ساسکه از نظر قدرت اندازه سر گردن بیشتر از ناروتو هست که اگه ناروتو از قابلیت Baryon Mode که خود نویسنده مقاله هم بهش اشاره کرد استفاده کنه میتونه ساسکه رو شکست بده

    2. داش کی گفته اوتسوکی خدا هست اینا یکسری موجودات فرا زمینی و فرا بشرین. که تو بروتو اون دکتره بهش اشاره می‌کنه بعدش گوکو می‌دونی کیه گوکو سولو بدون سوپر سایان نو دیف میزنه ناروتو رو بعد ساسکه 🤣🤣🤣 عجب

    3. داش کی گفته اوتسوکی خدا هست اینا یکسری موجودات فرا زمینی و فرا بشرین. که تو بروتو اون دکتره بهش اشاره می‌کنه بعدش گوکو می‌دونی کیه گوکو سولو بدون سوپر سایان نو دیف میزنه ناروتو رو بعد ساسکه
      عجب

  5. درسته ساسکه توسط اینا کله پاچه میشد ولی جدی:/ تو بروتو…. که از نظر من ماییه ننگه الان مگس از ساسکه و ناروتو قوی ترههههه لامصب دیگ زیادی ریدن به این دوتا…..
    کاری ب ناروتو یا بقیه ندارم باوا ۵ کاگه نتونستن مادا را رو نفله کنن صد در صد کار ساسکه رو می‌ساخت!!!!!!!

    1. دوست عزیز مادارا از تمام توانایی رینگان نمیتونست استفاده کنه اما ساسکه میتونه چون خود دانای شش طریقت اون رو بهش داده بود ساسکه بهتر از هر کسی میتونه از پتانسیل رینگان استفاده کنه

      1. خب یک چیزی چرا ساسکه نتونست زمانی که موموشکی تو بدن بروتو بود و حمله کرد سمت ساسکه تشخیص بده و باعث شد رینگانشو از دست بده و بعدش مگه قدرت مکش روح رو نداره چرا روح موموشکی رو از بدن بروتو خارج نکرد

  6. فکر کنم کسی مانگا نمی‌خونه
    یا اصلا راهنمایی های کیشیموتو رو تو فیس بوک نمی‌بینه
    داداش الان خیلی پر شده از حالت جدید سه شخصیت بوروتو ( موموشیکی ، ساسکه ، ناروتو ) که اسم حالت Light Novel نام داره که من چون به ساسکه علاقه داشتم اطلاعات تواناییش رو خوندم که اسپویل میشه از مانگای بوروتو : دو گرداب آبی که تا الان یک چپتر اومده و یکی دو روزه دیگه چپتر دوم میاد
    توانایی که کسب کرده تو چپتر های آینده که میخواد بیاد تونسته جوگان دوم رو که برای چشم سمت راست هست رو پیدا میکنه که دقیقا هم کیشیموتو چشم سمت راستش رو کور کرده
    دوم که به خاطر جوگان ، شارینگانش به سطح بعدی دست پیدا می‌کنه که می‌تونه دو حالت آماتراسو و دو حالت از سوسانو اجرا کنه با قدرت خیلی زیاد
    اگه هم تو یوتوب هم سرچ کنید
    Sasuke (LN) VS ANIME
    می‌بینید که از چه شخصیت هایی قویع تر میشه
    و یک اسپویل دیگه که ناروتو دوباره از چاکرای کوراما استفاده میکنه برای حالت جدیدش که چاکرا داخل بدن موموشیکی هست چون تو یک صحنه ای موموشیکی داره چاکرای کوراما رو از بدن ناروتو میکشه بیرون و اگه دقت کرده باشید تو دیچیالگش میگه که تازه این ۵۰% چاکرای کرواما هست.
    لطفاً همینجوری قضاوت نکنید در مورد دیدگاه من که ساسکه می‌تونه با گوکو رقابت کنه
    ولی در سطح و اندازه ریمیرو و آنوس نیست

  7. خواهشن از این کارا نکنید اینا نمیتونن حداقل بیشتر از نصفشون نمیتونن ساسکه رو شکست بدن ساسکه تو بروتو ضعیفه حتی بعد مرگ کوراما خود ناروتو هم ضعیف میشه خلاصه ناروتو و ناروتو شیپودن فوق العاده بودن چون تمام شخصیت ها قدرت مند بودن مخصوصن ناروتو و ساسکه که تو یه سطح بودن بروتو چرت و پرت هست چون تمام شخصیت های محبوب رو ضعیف نشون میده مثل ساسکه و ناروتو واسه همین من بروتو رو نمیبینم

  8. چرا اسم ایتاچی نیست؟🤣
    در حالی که ایتاچی آخره نبردش با ساسکه میتونسته با یه تلنگر سوسانوش بکشش
    تازه ایتاچی اگه زنده میموند ماداراهم نابود میکرد ساسکه که عددی نی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *