چرا فیلم Eternals در مکان های واقعی فیلمبرداری شده است ؟

کارگردان فیلم اترنالز، Zhao توضیح می‌دهد که چرا فیلم Eternals در مکان های واقعی فیلمبرداری شده است . با نوشتار فیلمبرداری فیلم اترنالز همراه فیگار بمانید.

کارگردان فیلم Eternals، کلوئه ژائو، دلیل فیلمبرداری این فیلم در مکان‌های واقعی را توضیح می‌دهد و بیان می‌کند که این فیلم برای فضاسازی‌های واقع‌گرایی اهمیت دارد. و تمام تلاش تیم تولید فیلم اترنالز این بوده که این فضاسازی را تا حد امکان دراماتیک کنند. با نوشتار چرا فیلم Eternals در مکان های واقعی فیلمبرداری شده است ؟ همراه فیگار بمانید.

چرا فیلم Eternals در مکان های واقعی فیلمبرداری شده است ؟

فیلمبرداری فیلم اترنالز

چرا فیلم Eternals در مکان های واقعی فیلمبرداری شده است
چرا فیلم Eternals در مکان های واقعی فیلمبرداری شده است

کارگردان فیلم Eternals، Chloe Zhao، توضیح می‌دهد که چرا این فیلم در لوکیشن های واقعی فیلمبرداری شده است. بیست و ششمین فیلم در دنیای سینمایی مارول دارای بازیگرانی شاخص، محبوب و مشهور است که شامل بازیگران سریال بازی تاج و تخت، ریچارد مدن و کیت هرینگتون، به همراه آنجلینا جولی، سلما هایک، جما چان، کومیل نانجیانی، برایان تایری هنری، بری کیوگان و لیا مک هیو می‌شود.

پس از تأخیرهای متعدد به دلیل همه‌گیری کووید-19، این فیلم ابرقهرمانی بالاخره قرار است این هفته در سینماها اکران شود. در حال حاضر رتبه متوسطی را در Rotten Tomatoes با 53 درصد دارد، اما همچنان انتظار می‌رود در آخر هفته افتتاحیه بیش از 75 میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم Eternals حول موجودات بیگانه جاودانه ای به همین نام می‌چرخد ​​که توسط سلستیال مجبور می‌شوند از مخفیگاه بیرون بیایند تا از زمین در برابر همتایان شیطانی خود، Deviants محافظت کنند.

همانطور که در تریلرها نشان داده شده است، فیلم اترنالز پس از شکست تانوس توسط The Avengers به ​​رهبری مرد آهنی و کاپیتان آمریکا را دنبال می‌کند. معکوس شدن ضربه محکم تایتان دیوانه توسط بروس بنر/هالک باعث شعله ور شدن رویداد یا مفهومی به نام “ظهور” می‌شود که باعث بازگشت Deviants می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فیلمبرداری فیلم اترنالز

چرا فیلم Eternals در مکان های واقعی فیلمبرداری شده است
چرا فیلم Eternals در مکان های واقعی فیلمبرداری شده است

ژائو اخیراً در حین تبلیغ فیلم آینده‌اش در MCU مصاحبه کرد و او می‌گوید که چرا Eternals برخلاف بسیاری از فیلم‌های دیگر مارول در مکان‌های واقعی فیلم‌برداری شده است و چگونه شرایط طبیعی به شکل‌گیری مجموعه‌ای از نماها کمک می‌کند که تجربه‌ای «فضاساز و غریب» ایجاد می‌کنند.

او به طور مفصل درباره اهمیت افزودن «واقع‌گرایی» به رویدادهایی که در فیلم رخ می‌دهد صحبت می‌کند. او همچنین اشاره می‌کند که این مسئله می‌تواند به نشان دادن “رابطه” شخصیت ها با سیاره ای که “بعد از چندین هزار سال” روی آن قدم گذاشته اند کمک کند. آنچه را که او می‌گوید در ادامه نوشتار چرا فیلم Eternals در مکان های واقعی فیلمبرداری شده است ؟ می‌توانید بخوانید:

“زمانی که فیلم را پخش کردم، نیمی از زمان را صرف صحبت درباره چیستی و نیمی دیگر را صرف صحبت در مورد چگونگی کردیم. این نکته برای من بسیار مهم است. گاهی اوقات، ما در مورد چیستی هیجان زده می‌شویم اما در مورد چگونگی صحبت نمی‌کنیم.

می‌دانستیم که این فیلم باید فضاسازی خاص، غریب اما آشنا و ما می‌دانستیم که باید سطحی از واقع‌گرایی برای همه چیز وجود داشته باشد، از اکشن گرفته تا ابدی ها در دوره‌های تاریخی. چند هزار سال است. من می‌خواهم مخاطب این شخصیت‌ها و رابطه آنها با این سیاره را کشف کند.”

به گفته ژائو، نور طبیعی نیز در “افزودن به واقع گرایی” مورد نظر او نقش داشته است. او همچنین توضیح داد که چگونه این امر به بازیگران در هنگام “تعامل با محیط” کمک می‌کند زیرا می‌خواست ستاره ها “با لباس هایشان باورپذیر به نظر برسند” و به نظر برسد که “در واقع در بابل باستان وجود داشته اند” و آن را به عنوان “یک چیز بیشتر” توصیف کرد. روش انسان شناختی برای گرفتن اشیا.

این نکته اولین بار نیست که این فیلمساز چینی الاصل از محیطی طبیعی برای یکی از فیلم هایش استفاده می‌کند. آخرین فیلم بلند او، سرزمین عشایر، برنده اسکار، نیز به شیوه ای مشابه فیلمبرداری شد تا حسی از روایت را ایجاد کند، اما در عین حال تصاویری نفس گیر ارائه دهد.

مارول استودیوز به دلیل فراهم کردن فرصتی برای فیلمسازان مستقل برای برداشتن گام بزرگ بعدی در حرفه خود و دادن فضای گسترده به فیلمسازان خود معروف است، که در این روند به آنها کمک کرده است تا نگاهی تازه به داستان سرایی داشته باشند.

به نظر می‌رسد که این روند قرار است با کلویی ژائو ادامه یابد زیرا او به دنبال اضافه کردن مهر خود به دنیای سینمایی مارول و استفاده از تکنیک هایی است که در مقیاس بزرگتر با آنها راحت است. در حالی که ممکن است استقبال انتقادی از اولین حضور او در MCU متفاوت باشد، اما گویا باید تماشاگران با تماشای Eternals در صفحه نمایش بزرگ، منتظر یک شگفتی بصری چشم‌گیر باشند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلمبرداری فیلم اترنالز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *