بهترین فیلم های جرد لتو (Jared Leto) ؛ به همراه مهم‌ترین های سال 2022

جرد لتو بیشتر برای کارهای برجسته‌اش در فیلم های Requiem for a Dream و Dallas Buyers Club شناخته می‌شود. با بهترین فیلم های جرد لتو همراه ما بمانید.

در نوشتار بهترین فیلم جرد لتو همه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آینده که حضور جرد لتو در آن تایید شده است را برای شما معرفی می‌کنیم. این بازیگر برنده اسکار که در جامعه هنرمندان بزرگ شده است، از کودکی با جنبه خلاقانه‌اش در ارتباط بوده و فهرست طولانی‌ای از بازیگری را به خود اختصاص داده است.

لتو پس از بازی موفقیت‌آمیز خود در نقش جردن کاتالانو در فیلم تینیجری ( بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری 2021 ) My So-Called Life، اولین حضور خود در تئاتر را در نمایش جوسلین مورهاوس چگونه یک لحاف آمریکایی بسازیم داشت. بازی او به عنوان شخصیت اصلی در فیلم زندگینامه ای پریفونتین نیز مورد استقبال قرار گرفت و نقش های مکمل را در فیلم های Fight Club، Girl، Interrupted و American Psycho برای او به ارمغان آورد.

بهترین فیلم های جرد لتو (Jared Leto)

به همراه مهم‌ترین های سال 2022

فهرست جدیدترین فیلم های جرد لتو را که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های جرد لتو برای شما معرفی کرده‌ایم را در لیست زیر در یک نگاه می‌توانید ببینید:

بهترین فیلم های جرد لتو 2022, بهترین فیلم جرد لتو 2022
بهترین فیلم های جرد لتو 2022, بهترین فیلم جرد لتو 2022

لتو به دلیل متعهد شدن به روش های نسبتاً افراطی برای آماده سازی برای نقش های بازیگری خود شناخته شده است. در نقش هری گلدفارب در فیلم مرثیه ای برای یک رویا، این بازیگر در خیابان های نیویورک با گروهی از معتادان به هروئین زندگی می‌کرد، گرسنگی می‌کشید و از داشتن روابط جنسی اجتناب می‌کرد تا هوس های واقعی خود را روی صفحه نمایش دهد.

به عنوان مارک دیوید چپمن – قاتل بدنام جان لنون عضو گروه بیتلز – در فیلم فصل 27، لتو به سرعت بیش از 60 پوند اضافه کرد و در نتیجه مجبور شد به دلیل ابتلا به نقرس از ویلچر استفاده کند. لتو جوکر را در DCEU’s Suicide Squad تا جایی تجسم کرد که طبق گزارش‌ها در صحنه فیلم‌برداری، دیگر بازیگران و عوامل فیلم را به وحشت می‌انداخت.

آخرین نقش‌های او عبارتند از Niander Wallace در فیلم علمی تخیلی ( بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022 و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ) Blade Runner 2049 و فیلم کوتاه همراه آن، 2036: Nexus Dawn و نیک لوول در فیلم جنایی The Outsider از HBO.

او همچنین در فیلم نئو نوآر The Little Things در نقش آلبرت اسپارما ظاهر شد و نامزدی گلدن گلوب و انجمن بازیگران سینما را دریافت کرد. علیرغم افتخارات متعددش، به نظر می‌رسد که لتو برنامه‌ای برای تغییر رویه‌ی بازیگری‌اش ندارد. در نوشتار بهترین فیلم های جرد لتو هر آنچه که باید شما از مهم ترین فیلم های این بازیگر عجیب بدانید را آورده ایم.

بیشتر بخوانید:

House Of Gucci (2021)

بهترین فیلم جدید جرد لتو, بهترین فیلم های جدید جرد لتو, جدیدترین فیلم های جرد لتو
بهترین فیلم جدید جرد لتو, بهترین فیلم های جدید جرد لتو, جدیدترین فیلم های جرد لتو
  • کارگردان ریدلی اسکات
  • تهیه‌کننده ریدلی اسکات، جیانینا فاسیو، کوین جی. والش و مارک هافم
  • فیلمنامه‌نویس بکی جانستن و روبرتو بنتیوگنا
  • داستان بکی جانستن بر پایه خانهٔ گوچی: داستانی شورانگیز از قتل، دیوانگی، فریبندگی، و طمع اثر سارا گی فوردن
  • بازیگران لیدی گاگا، آدام درایور، جرد لتو، جرمی آیرونز، سلما هایک و آل پاچینو
  • موسیقی هری گرگسون-ویلیامز

درام جنایی «خانه گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات که برای اکران در 24 نوامبر 2021 برنامه ریزی شده است، وقایع قتل مائوریزیو گوچی (آدام درایور) به دست همسر سابقش پاتریزیا رگیانی (لیدی گاگا) را بررسی می‌کند.

لتو نقش پسر عموی مائوریتزیو، پائولو گوچی، طراح ارشد و معاون رئیس شرکت در دهه 1960 را بازی می‌کند که توسط پدر و عمویش استخدام و بعداً اخراج شد. برای این نقش، لتو باید یک بار دیگر خود را به شدت متحول کند و در شخصیت ناپدید شود – این بار با سر طاس، پروتزهایی در بدن و لباس های پر زرق و برق.

در این فیلم همچنین سلما هایک در نقش پینا اوریما، که گفته می‌شود ترتیب قتل واقعی را ترتیب داده است، و آل پاچینو در نقش آلدو گوچی، رئیس سابق و بزرگترین پسر بنیانگذار شرکت گوچیو گوچی، بازی می‌کنند. در ادامه با نوشتار بهترین فیلم های جرد لتو همراه با فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

Morbius (2022)

بهترین فیلم های جرد لتو 2022, بهترین فیلم جرد لتو 2022
بهترین فیلم های جرد لتو 2022, بهترین فیلم جرد لتو 2022
  • کارگردان دنیل اسپینوزا
  • تهیه‌کننده آوی آراد، مت تولماچ و لوکاس فاستر
  • نویسنده مت سازما و بارک شارپلس بر پایه موربیوس اثر روی توماس و گیل کین
  • بازیگران جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون و مایکل کیتون
  • موسیقی یون اکستراند

موربیوس که در دنیای مرد عنکبوتی سونی می‌گذرد، پس از بیش از دو سال تاخیر به دلیل همه‌گیری کووید-19، سرانجام در 28 ژانویه 2022 اکران می‌شود. اگرچه مدتی است که شایعه شده است که لتو نقش شخصیت مارول را بازی می‌کند، اما او تنها پس از ملاقات با کارگردان دانیل اسپینوزا (خانه امن) در مورد دیدگاهش برای اینکه فیلم چگونه خواهد بود، این نقش را پذیرفت.

در اینجا، لتو تبدیل به ضدقهرمان معیوب مایکل موربیوس می‌شود که پس از آزمایش خود درمانی برای بیماری نادر خود، قدرت ها و توانایی های مافوق بشری و عطش عجیبی برای خون به دست می آورد.

مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، آل مادریگال و تایریس گیبسون به او پیوستند. برخی حتی حدس می‌زنند که Morbius سونی می‌تواند منجر به پروژه Sinister Six در آینده شود و به طور بالقوه Leto را برای بازگشت آماده کند.

بیشتر بخوانید:

WeCrashed (2022)

بهترین فیلم جدید جرد لتو, بهترین فیلم های جدید جرد لتو, جدیدترین فیلم های جرد لتو
بهترین فیلم جدید جرد لتو, بهترین فیلم های جدید جرد لتو, جدیدترین فیلم های جرد لتو

WeCrashed یک درام به نظر عالی است که با تمرکز بر پادکست WeCrashed: The Rise and Fall of WeWork ساخته شده. لتو، آدام نیومن، یکی از بنیانگذاران WeWork است، یک شرکت املاک و مستغلات در فضای کاری که افزایش تصاعدی آن تنها به سقوط اجتناب ناپذیر آن منجر شد.

آن هاتاوی در مقابل او در نقش همسرش ربکا ایفای نقش می‌کند و این دو به عنوان تهیه کننده اجرایی برای مینی سریال 8 قسمتی نیز خدمت خواهند کرد. کایل ماروین در نقش میگل مک‌کلوی از بنیانگذاران WeWork و آمریکا فررا که نقش کارآفرین الیشیا کندی را به تصویر می‌کشد، بازیگران را تکمیل می‌کنند.

تولید این مینی‌سریال، به‌ویژه در زمان همه‌گیری، نسبتاً سریع بوده است، به‌طوری‌که AppleTV+ نمایش را در دسامبر 2020 سفارش داد و بازیگران از می تا سپتامبر 2021 زیر لنز های فیلم‌برداری بوده‌اند.

Adrift (TBA)

بهترین فیلم های جرد لتو 2022, بهترین فیلم جرد لتو 2022
بهترین فیلم های جرد لتو 2022, بهترین فیلم جرد لتو 2022

پس از بیش از 20 سال، جرد لتو با کارگردان فیلم Requiem for a Dream، دارن آرونوفسکی، برای تولید فیلم ترسناک Adrift، دوباره متحد می‌شود. این فیلم بر اساس داستان کوتاه نویسنده رینگ، کوجی سوزوکی، به یک قایق بادبانی متروکه می‌پردازد که همه چیز را درگیر یک تماس غریبانه می‌کند.

خدمه یک قایق ماهیگیری موافقت می‌کنند که آن را به بندر بکشند و شخصیت لتو – احتمالاً – دفترچه ای را پیدا می‌کند که جزئیات آن برای مسافران قایق تفریحی رخ داده است. طبق گزارشات، بیش از یک دهه پس از مواجهه با داستان سوزوکی، لتو تلاش کرده است تا حق تولید را دریافت کند. اگرچه هیچ تاییدی در مورد زمان شروع رسمی تولید وجود ندارد، تیم تگ لتو و آرونوفسکی که دوباره در صفحه نمایش بزرگ گرد هم می‌آیند، Adrift را به یکی از مواردی تبدیل می‌کند که باید مراقب سر و صدای آن بود. در ادامه با نوشتار بهترین فیلم های جرد لتو همراه با فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

Untitled Andy Warhol Biopic (TBA)

بهترین فیلم جدید جرد لتو, بهترین فیلم های جدید جرد لتو, جدیدترین فیلم های جرد لتو
بهترین فیلم جدید جرد لتو, بهترین فیلم های جدید جرد لتو, جدیدترین فیلم های جرد لتو

در سال 2016، گزارش شد که جرد لتو در فیلم زندگینامه ای اندی وارهول نقش آفرینی خواهد کرد. این فیلم بر اساس اثر قطعی ویکتور باکریس در سال 1989، زندگی و مرگ اندی وارهول، با فیلمنامه ای از خالق امپراتوری Boardwalk و نویسنده گرگ وال استریت، ترنس وینتر ساخته شده است. چیز دیگری در مورد این پروژه فاش نشده است، اگرچه در آگوست 2020 در 92 سالگی وارهول، لتو رسما نقش خود را در این فیلم از طریق اینستاگرام تأیید کرد.

Tron 3 (TBA)

بهترین فیلم های جرد لتو 2022, بهترین فیلم جرد لتو 2022, بهترین فیلم جدید جرد لتو, بهترین فیلم های جدید جرد لتو, جدیدترین فیلم های جرد لتو
بهترین فیلم های جرد لتو 2022, بهترین فیلم جرد لتو 2022

بیش از یک دهه پس از اکران فیلم Tron: Legacy ساخته جوزف کوسینسکی، یک فیلم بدون عنوان Tron 3 – که ظاهراً دنباله مستقیم نیست، اکنون در دست ساخت است. در آگوست 2020، اعلام شد که فیلمساز استرالیایی، گارث دیویس، کارگردانی این پروژه را بر عهده خواهد داشت و لتو نیز نقش او را تایید کرد.

در یک توییت که اکنون حذف شده است، این بازیگر حتی به طور تصادفی یک عنوان بالقوه “Tron: Ares” را فاش کرد که حتی ممکن است اشاره ای به نام شخصیت او باشد. جرد لتو با اشاره به تأثیر فیلم اصلی استیون لیسبرگر در سال 1982 و همچنین بازی ویدیویی کلاسیک بر دوران کودکی و حرفه خود، هیجان خود را از کار بر روی این فیلم ابراز کرده است.

Dallas Buyers Club

  • کارگردان ژان-مارک ولی
  • تهیه‌کننده رابی برنر، نیتان راس و ریچل رثمن
  • نویسنده کریگ بارتن و ملیسا والاک
  • بازیگران متیو مک‌کانهی، جرد لتو، جنیفر گارنر، اسکات تاکه‌دا و بردفورد کاکس
  • تدوین‌گر مارتین پنسا و ژان-مارک ولی

در سال ۱۹۸۵ در شهر دالاس یک تکنسین برق کار، ران وودروف (متیو مک‌کانهی) گاوچرانی که مبتلا به تخیلات هوموفوبیایی است طی حادثه ای به بیمارستان منتقل می‌شود، در بیمارستان دکتر سوارد (دنی اوهر ) و دکتر ایو ساکس ( جنیفر گارنر ) متوجه می شوند که ران، مبتلا به ویروس اچ‌آی‌وی است و …

Requiem for a Dream

  • کارگردان دارن آرونوفسکی
  • تهیه‌کننده اریک واتسون و پالمر وست
  • نویسنده هوبرت سلبی جونیور و دارن آرونوفسکی بر پایه مرثیه به‌جای رویا اثر هوبرت سلبی جونیور
  • بازیگران الن برستین، جرد لتو، جنیفر کانلی، مارلون وینس، کریستوفر مک‌دونالد و لوئیز لسر
  • موسیقی کلینت منسل

داستان از دیدگاه سوم شخص بیان می‌شود و در طول روایت داستان به‌طور کاملاً منطقی بین چهار شخصیت اصلی تقسیم شده‌ است. هری و دوستش مارلون برای پولدار شدن دست به کار تجارت قرص های روانگردان می زنند، مادر هری سارا نیز بدنبال موفقیت شرکت در یک مسابقه تلویزانی به سفارش پزشک به مصرف قر صهای لاغری که به نوعی در ارتباط با روانگردان ها هستند، می پردازد و…

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم جرد لتو 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *