بررسی بازی Call of Duty Vanguard ؛ گیم پلی، مولتی پلی، زامبی و باگ

در این نوشتار با بررسی بازی Call of Duty Vanguard نگاهی به کم و کیف این بازی تازه به بازار آمده می‌اندازیم. در ادامه با بررسی این بازی همراه فیگار باشید.

کالاف دیوتی یک مجموعه بازی‌ تیراندازی اول شخص است که توسط اکتیویژن منتشر شده‌است. این شرکت ابتدا در سال ۲۰۰۳ روی بازی‌هایی که در جنگ جهانی دوم واقع‌شده بودند تمرکز کرد.

این مجموعه با گذشت زمان، بازی‌هایی را در اواسط جنگ سرد، دنیاهای آینده، و فضای خارج از کشور ترسیم شده‌اند را تولید کرده‌است. بازی‌ها در ابتدا توسط اینفینیتی وارد و سپس توسط تری‌آرک و اسلج‌همر گیمز توسعه داده شده‌اند. همچنین چندین بازی اسپین آف و دستی توسط دیگر توسعه‌دهندگان ساخته شده‌است. جدیدترین آن بازی Call of Duty Vanguard نام دارد که به تازگی منتشر شده است.

بررسی بازی Call of Duty Vanguard

ندای وظیفه : ونگارد 

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بررسی بازی Call of Duty Vanguard خواهید خواند به شرح زیر است:

بازی Call of Duty Vanguard
مولتی پلیر کالاف دیوتی ونگارد

بازی Call of Duty Vanguard برای انتشار در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس و سری اس برنامه‌ریزی شده‌است. این بازی به‌طور کلی هجدهمین قسمت از مجموعه کالاف است. این بازی با وجود محیط مشابه، دنباله‌ای برای ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم محسوب نمی‌شود.

کمپین ونگارد در چهار خط مقدم مختلف در طول جنگ جهانی دوم متمرکز شده‌است: اقیانوس آرام، غرب، شرق و شمال آفریقا.

گیم پلی کالاف دیوتی ونگارد

بازی Call of Duty Vanguard
بررسی Call of Duty Vanguard

در حالی که من تماما مشتاق بازی‌های معمولی در فریم‌های سریع هستم تماشای گیم پلی کالاف دیوتی ونگارد باعث هیجان و سرخوشی سلول‌های مغزم می‌شود.

حلقه گیم نسبتا بی‌نظیر است: یک بکش و بمیرِ متفاوت. همه چیز در عرض چند ثانیه نو می‌شود. محیط بازی به خوبی برای آدم‌های باهوش طراحی شده.

بنابراین همه می‌توانند هر کسی را غافلگیر کنند و احساس خوبی داشته باشند. اما بدترین بخش این است که چگونه آنها شروع به پیاده سازی چیت‌ بازی کالاف دیوتی ونگارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

همان طور که می‌دانید چیت‌ بازی کالاف دیوتی ونگارد و غیر ونگارد ندارد، همیشه و هیمشه بوده و راهی بوده برای کسانی که بازی را بلد نیستند و به زبان عوام الناس عقده‌ای هستند و به زبان گیمری چیتر.

اگر چیت بازی کالاف دیوتی ونگارد را خیلی خوب انجام می‌دهید لگد اسلحه نخواهید داشت و برتری‌های بیشتری دریافت می‌کنید تا به طور مصنوعی بازی Call of Duty Vanguard را برنده شوید و مهارت دیگران را تحت تاثیر قرار دهید.

مولتی پلیر کالاف دیوتی ونگارد

بازی Call of Duty Vanguard
چیت بازی کالاف دیوتی ونگارد, بررسی بازی Call of Duty Vanguard

به نظر می رسد که بخش مولتی پلیر کالاف دیوتی ونگارد مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است و بسیاری از تکامل آن از نسخه بتا تا نسخه کامل را تحسین می‌کنند.

نسخه بتای بازی Call of Duty Vanguard سهم نسبتاً خوبی میان گیمرها داشت. از محیط بازی گرفته تا سگ‌های مهاجمی که بازیکن آنها را برای حمله به دشمن فرامی‌خواند و فعال می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

اما میکس صدا خشن بود و صدای پا در میان صدای بلند بازی شنیده نمی‌شد. همچنین باید اذعان کرد که دید هم بسیار ضعیف بود. حال اکثریت این مشکلات حل شده و گیمیرها راضی به نظر می‌آیند.

حالت Champion Hill به بازیکنان حرکاتی در مقیاس کوچک می‌دهد تا از آن استفاده کنند. Champion Hill به نوعی تکامل حالت Gunfight است. با انتخاب بازیکنان بیشتر و تیم های بسیار.

زامبی کالاف دیوتی ونگارد

بازی Call of Duty Vanguard
مولتی پلیر کالاف دیوتی ونگارد, بررسی بازی Call of Duty Vanguard

مطمئنا کم اهمیت‌ترین بخش بازی Call of Duty Vanguard بخش زامبی کالاف دیوتی ونگارد است که Treyarch طراحی کرده است.

گیمرهای بازی Call of Duty Vanguard آماده باشند تا زامبی‌ها را در جاده‌ای فوق العاده ملاقات کنند. این ملاقات کمی شبیه خزیدن در سیاهچاله زامبی‌های سرکش است.

بازیکنان در زامبی بازی کالاف دیوتی ونگارد وظیفه دارند یک موجود شیطانی را از بین ببرند و در عین حال از قدرت‌های ماورایی خود استفاده کنند.

از جمله حلقه های آتش و عذاب یخی که به شما امکان می‌دهد کولاک را احضار کنید. تمام تله‌های سرگرم‌کننده زامبی‌ها مانند Pack-A-Punch، Mystery Box، و سایر آپدیت‌ها به سبک توپی در پایگاهی ارائه می‌شوند.

فریب نخورید که فکر کنید در شهر استراحت خواهید کرد. حالت زامبی مانند همیشه سریع است. با درخشش اکشن آرکید نئونی و آپدیت‌های ساده که شما را در جنگ نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

اساسا بازی Call of Duty Vanguard بسیاری از چیزهای جالب در مورد زامبی‌ها را در یک بسته جمع و جور کرده است و خوشبختانه هنوز هم می توانید بمب های میمون را پرتاب کنید.

با این حال، هیچ‌کدام از داستان‌ها در نسخه‌ای که من بازی کردم نبود. انتظار می رود که آنها با فصل 1 وارد شوند.

در انتها باید گفت اگر در گیم بیشتر به تجربه یک نفره علاقه دارید بررسی بازی Call of Duty Vanguard یک انتخاب عالی برای تیراندازی، غارت و کشتن زامبی است.

باگ کالاف دیوتی ونگارد

کالاف دیوتی ونگارد
سیستم مورد نیاز بازی کالاف دیوتی ونگارد, باگ کالاف دیوتی ونگارد

چگونه باگ Blueprint را در بازی Call of Duty Vanguard برطرف کنیم؟

بازیکنان بازی Call of Duty Vanguard با یک باگ در طرح اولیه بازی مواجه شده‌اند. باگ مذکور باعث می‌شود بازیکنان از استفاده از نقشه‌های بازی منع شوند.

به احتمال زیاد با این باگ در داخل Identify of Obligation مواجه خواهید شد. اگر شما یکی از کسانی هستید که با این مشکل مواجه هستید و به دنبال راه حلی هستید با فیگار در ادامه این نوشتار همراه باشید.

در اینجا ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید این باگ را برطرف کنید و به لذت بردن از بازی ادامه دهید. نکته اول و مهم‌ترینش این‌که مطمئن شوید که بازی شما در آخرین نسخه آپدیت کالاف دیوتی ونگارد خود است.

بیشتر بخوانید:

اگر اینطور نیست بروید و به‌روزرسانی را دانلود کنید. انجام این کار می تواند به رفع اشکالات و خطاهایی که ممکن است در گذشته وجود داشته باشد کمک کند.

دومین گامی که می‌توانید در هنگام بروز این باگ بردارید، راه اندازی مجدد بازی Call of Duty Vanguard است. پس از انجام این کار، سعی کنید بازی را مجددا اجرا کنید.

سپس ببینید که آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر. اگر چنین است، برای یافتن راه حل‌های دیگر به خواندن این مطلب ادامه دهید.

اگر همه راه‌ها با شکست مواجه شد به سادگی بازی را حذف و سپس دوباره آن را نصب کنید. درست است که این فرآیند بسیار خسته کننده است اما به احتمال زیاد موفق آمیز خواهد بود.

همچنین قبل از انجام این مرحله مطمئن شوید که برای خود نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید. در چنین شرایطی آخرین چیزی که می‌خواهید از دست دادن اطلاعات مهم و پیشرفت‌هایتان در بازی است.

اینها راه حل‌های ممکن برای باگ Blueprint در بررسی بازی Call of Duty Vanguard هستند. همانطور که می‌بینید از آنجایی که این باگ حتی بازیکنان نسخه نهایی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

واضح است که به احتمال زیاد توسط کمپانی اکتیویژن رفع خواهد شد. به همین دلیل می‌توانید در آینده نزدیک منتظر یک پچ یا به روز رسانی بازی کالاف دیوتی ونگارد باشید.

در انتها به سیستم مورد نیاز بازی کالاف دیوتی ونگارد نگاهی خواهیم انداخت.

سیستم مورد نیاز بازی کالاف دیوتی ونگارد

  • ویندوز: (سیستم عامل – OS) ویندوز 10 یا 11 (فقط نسخه 64 بیت)
  • پردازنده: (CPU) Intel Core i3-6300 یا AMD FX-8300
  • کارت گرافیک: (GPU) Nvidia GeForce GTX 760 Ti یا AMD Radeon HD 7950
  • حافظه کارت گرافیک: (VRAM) 2 گیگابایت
  • حافظه رم: (RAM) 8 گیگابایت, بررسی بازی Call of Duty Vanguard
  • فضای مورد نیاز: (Storage) 80 گیگابایت, بررسی بازی Call of Duty Vanguard
  • دایرکت ایکس: (DirectX) DirectX 11 Compatible Graphics Card

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بررسی بازی Call of Duty Vanguard سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


2 thoughts on “بررسی بازی Call of Duty Vanguard ؛ گیم پلی، مولتی پلی، زامبی و باگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *