هر آنچه در مورد Red Notice 2 می‌دانیم ؛ داستان و بازیگران

دواین جانسون، رایان رینولدز و گال گدوت می‌توانند برای Red Notice 2 بازگردند، و در نوشتار هر آنچه در مورد Red Notice 2 می‌دانیم درباره دنباله احتمالی نتفلیکس می‌گوییم.

دواین جانسون، گال گدوت و رایان رینولدز برای آخرین فرنچایز اکشن ( بهترین فیلم های اکشن 2022 و بهترین فیلم های اکشن 2021 ) نتفلیکس به جمع تیم تولید و بازیگران فیلم پر هزینه Red Notice می‌پیوندند، و در نوشتار هر آنچه در مورد Red Notice 2 می‌دانیم همه چیزهایی که در مورد Red Notice 2 می‌دانیم را برای شما خواهیم گفت.

هر آنچه در مورد Red Notice 2 می‌دانیم

داستان و بازیگران

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار هر آنچه در مورد Red Notice 2 می‌دانیم خواهید خواند به شرح زیر است:

تاریخ انتشار Red Notice 2, تاریخ اکران فیلم Red Notice 2, تاریخ اکران Red Notice 2
تاریخ انتشار Red Notice 2, تاریخ اکران فیلم Red Notice 2, تاریخ اکران Red Notice 2

Red Notice به کارگردانی Rawson Marshall Thurber، یک فیلم اکشن است که در نوامبر 2021 در سرویس استریم پخش شد. دواین جانسون در نقش جان هارتلی، پروفیل اف‌بی‌آی، رایان رینولدز در نقش نولان بوث، دزد آثار هنری، و گال گدوت در نقش سارا بلک جنایتکار در این فیلم بازی می‌کنند.

داستان Red Notice حول محور جستجوی سومین تخم‌مرغ معروف کلئوپاترا است که جان هارتلی، نولان بوث و سارا بلک را در کنار هم قرار می‌دهد. این فیلم گران ترین فیلم نتفلیکس ( بهترین فیلم های نتفلیکس 2022 و بهترین فیلم های نتفلیکس 2021 ) است که با امید به راه اندازی یک فرنچایز جدید ساخته شده است.

این فیلم، فیلمی جدید برای جانسون، رینولدز یا گدوت نیست، که همگی دارای سابقه بازی کردن در فرنچایز را دارند. رینولدز اکنون بیشتر برای Deadpool شناخته می‌شود، در حالی که Gadot در خط مقدم شروع موفق فرنچایز Wonder Woman بود. جانسون باتجربه ترین در میان این سه نفر است، زیرا او Jumanji را ریبوت کرد، فرنچایز Fast & Furious را ارتقا داد و با بلک آدام به DC Extended Universe می‌پیوندد.

رایان رینولدز و فیلم های اکشن

فیلم Red Notice 2 کی میاد, زمان پخش فیلم Red Notice 2, زمان انتشار فیلم Red Notice 2
فیلم Red Notice 2 کی میاد, زمان پخش فیلم Red Notice 2, زمان انتشار فیلم Red Notice 2

به لطف این سه نفر از لیست A با تجربه فرنچایز، این انتظار وجود دارد که Red Notice شروع یک فرنچایز جدید برای جانسون، گدوت و رینولدز باشد. بنابراین واقعاً چه چیزی در مورد Red Notice 2 شناخته شده است؟ در این نوشتار وضعیت فیلم و نحوه شکل گرفتن ساختار دنباله Red Notice آمده است.

بیشتر بخوانید:

نتفلیکس و Red Notice 2

نتفلیکس هنوز به طور رسمی Red Notice 2 را معرفی نکرده است. اعلام ساخت دنباله این فیلم کاملاً به عملکرد فیلم برای سرویس استریم بستگی دارد. Red Notice عمدتاً نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد، اما استقبال مخاطبان مطلوب‌تر بوده است.

در واقع، نقدها نباید بر تصمیم نتفلیکس در مورد دنباله تاثیر بگذارند. این موضوع بستگی به تعداد مشترکین نتفلیکس دارد که فیلم را بررسی کنند. بر اساس تعداد زیادی از طرفداران جانسون، گدوت و رینولدز، انتظار می‌رود که Red Notice یکی از بزرگترین فیلم‌های نتفلیکس باشد. اگر این فیلم با چنین استقبالی مواجه شود، پس ساخت فیلم اعلان قرمز 2 باید زودتر از همیشه به طور رسمی اعلام شود.

داستان Red Notice 2

تاریخ انتشار Red Notice 2, تاریخ اکران فیلم Red Notice 2, تاریخ اکران Red Notice 2, فیلم Red Notice 2 کی میاد, زمان پخش فیلم Red Notice 2, زمان انتشار فیلم Red Notice 2
تاریخ انتشار Red Notice 2, تاریخ اکران فیلم Red Notice 2, تاریخ اکران Red Notice 2

با وجود اینکه هنوز به شکل رسمی ساخت Red Notice 2 اعلام نشده است، پایان بندی Red Notice ما را به شش ماه بعد می‌برد و نشان می‌دهد که دواین جانسون و گال گدوت از زندگی مشترک لذت می‌برند. با این حال، Boothe به طور غافلگیرکننده ای بازگشته که به آنها بگوید که آنها را به اینترپل معرفی کرده است و در نتیجه حساب‌های بانکی آنها مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید:

او پیشنهاد می‌کند که این سه نفر باید روی کار بزرگ‌تری که اکنون در فکرش ساختارمند شده است، با هم کار کنند. اگرچه هارتلی نمی‌خواهد دوباره با بوث همکاری کند، اما در نهایت او متقاعد می‌شود که این کار را انجام دهد و هر سه نفر مسیر ماجراجویی بعدی خود را ترسیم می‌کنند – ماجرایی که Red Notice 2 می‌تواند به طور کامل آن را به تصویر بکشد.

بازیگران Red Notice 2

بر اساس پایان Red Notice، Red Notice 2 باید دواین جانسون، گال گدوت و رایان رینولدز را دوباره گرد هم آورد. با این حال، دنباله فیلم باید این بار سارا بلک را در کنار آنها ببیند، پس از پایان پیچیده فیلم و ارتباط بین او و هارتلی.

مشخصات فیلم Red Notice

  • کارگردان راوسون مارشال تربر
  • تهیه‌کننده بو فلین، دواین جانسون، دنی گارسیا، هیرام گارسیا و راوسون مارشال تربر
  • نویسنده راوسون مارشال تربر
  • فیلمنامه‌نویس راوسون مارشال تربر
  • بازیگران دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز
  • فیلم‌بردار مارکوس فوردرر
  • شرکت تولید بو فلین، Seven Bucks Productions و راوسون مارشال تربر
  • توزیع‌کننده نت‌فلیکس
  • کشور آمریکا
  • زبان انگلیسی
  • هزینهٔ فیلم ۱۲۵–۱۵۰ میلیون دلار

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هر آنچه در مورد Red Notice 2 می‌دانیم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *