احتمال ساخت دنباله فیلم The Mother توسط نتفلیکس وجود دارد

به نقل از خبررسانی‌ها و سایت‌های خارجی، به احتمال زیاد دنباله فیلم The Mother با نقش‌آفرینی «جنیفر لوپز» و «عمری هاردویک» ساخته خواهد شد.

فیلم هیجانی مادر با هنرنمایی «جنیفر لوپز» در ماه می در نتفلیکس منتشر شد. در این فیلم، «لوپز» نقش یک مامور مرموز را بازی می‌کند که با همکاری یک مامور اف بی آی (با بازی عمری هاردویک) به دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد. آمار بینندگان نتفلیکس نشان می‌دهد که این فیلم پربیننده‌ترین فیلم آن زمان و چهاردهمین فیلم پربیننده در کل محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال ساخت دنباله فیلم The Mother توسط نتفلیکس

فیلم مادر با 249 میلیون ساعت تماشا، بهترین عملکرد را در این حوزه داشته و در جدول سایر عناوینی مانند فیلم‌های Luther: The Fallen Sun، «Extraction»، و «Murder Mystery 2» بالاتر قرار گرفته است. این اثر توسط «نیکی کارو» کارگردانی شده و «میشا گرین» به همراه «آندره‌آ برلوف» و «پیتر کریگ» فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

فیلم The Mother
دنباله فیلم The Mother

علاوه بر «جنیفر لوپز» و «عمری هاردویک»، بازیگران دیگری همچون «لزلی لووت»، «جوزف فاینز»، «گائل گارسیا»، «جسی گارسیا» و «ادی فالکو» نیز در فیلم مادر حضور دارند. همچنین، «جنیفر لوپز» به عنوان تهیه‌‌کننده در این پروژه مشارکت داشته و با توجه به موفقیت این اثر، احتمال ساخت دنباله فیلم The Mother با عنوان «دختر» و تمرکز بیشتر بر شخصیت «لوسی پیز» وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما ساخت دنباله فیلم The Mother چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *