گابریل ژسوس آرسنال ؛ آیا گابریل ژسوس به آرسنال پیوست؟

مقصد بعدی گابریل ژسوس آرسنال شد. گابریل ژسوس ستاره منچستر سیتی به آرسنال پیوست. در ادامه مطلب آرسنال گابریل ژسوس همراه فیگار باشید.

مهاجم برزیلی منچستر سیتی بعد از پیوستن ارلینگ هالند از این تیم جدا شد و رسما به آرسنال پیوست. این مهاجم برزیلی با جدایی از سیتیزن ها راهی آرسنال شد تا شاگرد میکل آرتتا شود.

گابریل ژسوس آرسنال

انتقال ۵۲ میلیون یورویی ستاره برزیلی از سیتی به آرسنال

آرسنال گابریل ژسوس, آرسنال ژسوس
آرسنال گابریل ژسوس, آرسنال ژسوس

به نقل از اسکای اسپورت، گابریل ژسوس قرار بود که جایگزینی سرخیو آگوئرو در منچستر سیتی شود اما آرسنال ژسوس را رها کرد. پپ گواردیولا کمتر به این بازیکن برزیلی اعتماد کرد البته هر گاه از او در ترکیب اصلی استفاده کرد عملکرد خوبی از خود نشان داد. پیش بینی می شد که بعد از پیوستن ارلینگ هالند به منچستر سیتی شاهد جدایی گابریل ژسوس از این تیم باشیم.

بیشتر بخوانید:

این می تواند خبر خوبی برای میکل آرتتا باشد. سرمربی جوان آرسنال که تیمش این روزها حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارد، فاصله چندانی تا به خدمت گرفتن یک عنصر تهاجمی مهم و تأثیر گذار ندارد. گابریل ژسوس مهاجم برزیلی و 25 ساله منچستر سیتی مورد توجه آرسنال قرار گرفته است.

گابریل ژسوس آرسنال

آرسنال گابریل ژسوس, آرسنال ژسوس
آرسنال گابریل ژسوس, آرسنال ژسوس

جذب ارلینگ هالند و آغاز رایزنی های سیتی برای جذب ژوائو فلیکس، یک پیام مهمی برای ژسوس داشت و آن این است که او در اندیشه های پپ گواردیولا برای فصل بعد جایی ندارد. حال گابریل ژسوس آرسنال را ترک کرد توپچی ها به عنوان جدی ترین خواهان مهاجم برزیلی مذاکرات خود را با سیتیزن ها آغاز کردند و در نهایت طرفین برای این انتقال به توافق رسیدند.

آرسنال که فصل گذشته از راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا بازماند و در رده پنجم قرار گرفت، مدت‌ها بود به دنبال خرید یک مهاجم بود تا جانشین الکساندر لاکازت شود. چلسی و تاتنهام هاتسپر نیز به خرید این بازیکن علاقه‌مند بودند. گابریل ژسوس چهارمین خرید تابستانی آرسنال خواهد بود. تاکنون، لندنی‌ها توانسته‌اند مارکینیوس (سائوپائولو)، مت ترنر، دروازه‌بان(نیوانگلند) و فابیو ویرا(اف سی پورتو) را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گابریل ژسوس آرسنال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *