زهرا پوراسماعیل ؛ برد مدال طلا توسط زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده

زهرا پوراسماعیل برنده مدال طلای مسباقات تکواندوی قهرمانی آسیا در کره جنوبی شد. در ادامه مطلب مدال طلا زهرا پوراسماعیل همراه فیگار باشید.

تیم‌ ملی تکواندو کشورمان در روز سوم مسابقات قهرمانی آسیای کره‌جنوبی صاحب دو مدال طلا و یک مدال نقره شد. علیرضا نادعلیان پنجمین نقره‌ای ایران شد.

زهرا پوراسماعیل

برد مدال طلا توسط زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده

مدال طلا زهرا پوراسماعیل
مدال طلا زهرا پوراسماعیل

در سومین روز از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده با شکست رقیبان خود به مدال طلا رسیدند اما علیرضا نادعلیان در فینال شکست خورد تا تیم مردان ایران هم‌چنان در حسرت مدال طلا باقی بماند. در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا در کره جنوبی، زهرا پوراسماعیل نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در دیدار نهایی برابر کنسل دنیز از ازبکستان با نتیجه دو بر صفر( ۷ بر ۴ و ۸ بر ۳) به برتری رسید و صاحب دومین مدال طلای تیم ملی بانوان ایران در این رقابت‌ها شد.

یشتر بخوانید:

وی پیش از این با برتری مقابل راما الراب از اردن و می نا میونگ قهرمان دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا از کره جنوبی با نتایج مشابه دو بر صفر به فینال رسید. خدابنده در فینال وزن ۷۳+ کیلوگرم برابر «ژائو» از چین به میدان رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۲ بر یک و ۹ بر چهار به برتری دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد. سرگروه تیم‌ملی بانوان نیز در نخستین مبارزه خود و در مرحله نیمه‌نهایی برابر «الیاس الیسار» از سوریه پیروز و راهی دیدار نهایی شده بود.

برد مدال طلا توسط زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده

مدال طلا زهرا پوراسماعیل
مدال طلا زهرا پوراسماعیل

تیم‌ملی تکواندو ایران تا کنون موفق به کسب سه طلا، پنج نقره و دو برنز که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان بوده شده است. ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده سه طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاج‌موسایی، مبینا نعمت‌زاده، نسترن ولی‌زاده و علی نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز دو مدال برنز برای کشورمان کسب کرده‌اند.

یشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زهرا پوراسماعیل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *