بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها از نگاه سایت فیگار

هزاران فیلم در طول تاریخ سینما اکران شده‌اند، اما بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها چه نقش‌هایی را بر عهده داشته و در آن موفق بوده‌اند؟

طرفداران در این فیلم‌ها علاقه خاصی به شخصیت های مورد علاقه خود دارند. ممکن است ندانید چه شخصیت‌هایی به اوج رسیده و بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها شده‌اند.

بسیاری از فیلم‌های اکران شده در سال 2022 قهرمانان و شروران جدیدی را به طرفداران سینما معرفی کرده‌اند، اما این فیلم‌ها تعداد کمی از شخصیت‌های نمادین را نیز به نمایش گذاشته‌اند.

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها از نگاه سایت فیگار

مهمترین فیلم‌هایی که باید بشناسید.

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها را در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

درباره بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها می‌توان گفت از جمله شخصیت‌های محبوبی که بار دیگر در پرده سینما ظاهر شده، «ماوریک» در تاپ گان و «بروس وین» با نام مستعار بتمن هستند. اما این شخصیت ها در مقایسه با میلیون ها شخصیت دیگر که روی پرده سینما ظاهر شده اند چقدر خوب بوده‌اند؟

خوشبختانه شما توسط Ranker می‌توانید رتبه همه این شخصیت‌ها را ببینید. در سایت رنکر از طریق رأی‌های موافق و مخالف، بهترین شخصیت هایی که تا به حال در سینما ظاهر شده اند مشخص می‌شوند.

توجه داشته باشید ممکن است لیست‌های رتبه‌بندی شخصیت‌ها و فیلم‌ها توسط رای طرفداران هر لحظه در سایت تغییر کند.

هان سولو (Han Solo)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

هان سولو در جنگ ستارگان یک قاچاقچی است اما بعد بلافاصله به یک شورشی تبدیل شده و برای شکست دادن امپراتوری شیطانی کهکشان با دیگران متحد می‌شود. این شخصیت یکی از بهترین شخصیت های فیلم های محبوب بوده و توسط هریسون فورد و آلدن ارنریچ به تصویر کشیده شده است.

سولو چیزهایی را دارد که طرفداران از یک قهرمان انتظار دارند. او رفتارخوبی با مردم داشته و یک همراه دوست داشتنی محسوب می‌شود. علاوه بر این، او یک مبارز خوب و یک مرد خانواده دوست است. چنین ویژگی‌هایی در اوج فعالیت هنری سولو در دهه‌های 70 و 80 در سینما ارزش زیادی داشت.

مهمتر از آن، رشد شخصیت درخشان او در این فیلم‌هاست. او در ابتدا بدبین و مخالف به نظر می‌رسد، اما در ادامه به قهرمانی تبدیل می‌شود که همه را نجات می‌دهد و همه او را دوست دارند.

گندالف (Gandalf)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

در سه گانه ارباب حلقه ها، جادوگر وظیفه دارد با سائورون که چهره‌اش هرگز دیده نمی‌شود به مبارزه پرداخته و تهدیدات او را به عنوان یکی از شرورهای فیلم خنثی کند. برای دستیابی به این هدف، با کسانی که با او هدف مشابهی دارند همکاری نزدیک دارد.

گندالف شخصیتی دوست داشتنی به نظر می‌رسد، زیرا او بسیار صبور بوده و دارای حس ترحم قوی نسبت به اطرافیانش دارد. به همین دلیل گاندالف نیز به یکی از بهترین شخصیت های فیلم های محبوب تبدیل شده است. او با کسانی که از وظایف خود دور می‌شوند تندخو بوده و هر زمانی که احساس کند دیگران از مأموریتشان فاصله می‌گیرند با آنها برخورد شدید می‌کند.

علاوه بر این، او بسیار عاقل است و تا حدی به دلیل برنامه ها و استراتژی های اوست که سائورون شکست می خورد. او بینایی خوبی دارد و می‌تواند از ابعاد مختلف حلقه را ببیند.

ترمیناتور (The Terminator)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

مسلماً بهترین شخصیتی که شوارتزنگر تا به حال بازی کرده همین ترمیناتور است. او در این فیلم از سال 1995 تا 2029 برای محافظت از پسر جوانی که قرار بوده در آینده رهبر مقاومت شود، به گذشته بازگردانده می‌شود. برای انجام این کار، او باید با T-1000، روبه‌رو شود.

نکته اصلی که T-800 را به چنین شخصیت نمادین تبدیل می کند این می‌باشد که او یکی از محبوب ترین شخصیت های بهترین فیلم هاست. این فیلم بهترین صحنه های تاریخ سینما را دارد.

در صحنه ای ترمیناتور برهنه وارد یک بار می شود و به مردی دستور می دهد که دوچرخه و چکمه هایش را به او بدهد. یکی دیگر از چیزهایی که طرفداران همیشه در مورد او صحبت می‌کنند گذشتن و طی طریق ترمیناتور در راه توسعه انسانیت است.

او در ابتدا یک قاتل سرد و کم‌حرف به نظر می‌رسد، اما در ادامه خواهید فهمید که او بیشتر یک شخصیت پدر را یدک می‌کشد و در این راه بسیار موفق است.

لوک اسکای واکر (Luke Skywalker)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

لوک اسکای واکر نیز مانند هان سولو، بخشی از انقلاب در فیلم جنگ ستارگان است که هدف آن سقوط امپراطوری شیطانی کهکشان است. این شخصیت نیز یکی از محبوب ترین شخصیت های بهترین فیلم ها ست. او از سیاره تخیلی تاتوئین به جنگ ستارگان می آید.

لحظات فداکارانه اسکای واکر کافی است تا او را در میان طرفداران فرنچایز محبوب کند. در این فیلم او در نهایت، نجیب‌ترین وظیفه یک قهرمان داستان را انجام می‌دهد و جان خود را فدای دیگران می‌کند. اسکای واکر به صحنه‌های اکشن این فیلم کمک زیادی می کند، زیرا او به طور طبیعی در مبارزه با شمشیر نوری استعداد فراوانی از خود نشان می‌دهد.

یودا (Yoda)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

جِدی استاد یودا در مراحل مختلف فیلم اثرات زیادی را بر روی یودا می‌گذارد. زیرا او یک مربی عالی است. یودا به لطف سخت گیری جِدی و همچنین استحکام خود یکی از بهترین شخصیت فیلم هاست که می‌تواند شاگردان توانمند زیادی را پرورش دهد.

یودا با قد 66 سانتی متری و پوست سبز رنگ خود ظاهری چشمگیری را برای مخاطبان خود ایجاد کرده و با وجود جثه‌ کوچکش، می‌تواند به خوبی با سلاح خود، دوئل کند. علاوه بر این، می‌توان گفت او به لطف توانایی‌های ویژه بی‌شمارش تا حدودی یک ابرقهرمان است.

راکی بالبوآ ( Rocky Balboa)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

راکی بوکسور با استعداد با چندین بوکسور قوی در طول فیلم مبارزه می‌کند. فیلم راکی بالبوآ یکی از بهترین فیلم‌های بوکس تاریخ سینما لقب گرفته و شخصیت راکی به یکی از بهترین شخصیت فیلم ها تبدیل شده است.

راکی مثال کاملی از اهمیت ترکیب اراده و مهارت می‌باشد. در بیشتر اوقات، احتمال برنده شدن او صفر به نظر می‌رسد، اما در تمام این مبارزات همیشه پیروز می شود. او یک جنگنده ترکیبی است که می‌تواند در نزاع بیرونی، ازدحام جمعیت و جنگ روحی پیروز شود. فک آهنی او بسیار جذاب‌ بوده و او را قادر می‌سازد تا ضربات وحشیانه رقبایش را بارها و بارها دفع کند.

بتمن (Batman)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

بروس وین پسر یک خانواده ثروتمند، پس از کشته شدن والدینش توسط یکی از اراذل شهر بسیار تنها می‌شود. بروس وین وقتی بزرگ می شود تصمیم می‌گیرد تا به مبارزه علیه جرم و جنایت بپردازد. این تصمیم او را در برابر بسیاری از شرارت‌های خطرناک قرار می دهد. و از او یکی از بهترین شخصیت فیلم ها را می‌سازد. در ادامه فیلم خواهید دید که او به عنوان یک ابرقهرمان به مبارزه با جرم و جنایت پرداخته و به بتمن معروف تبدیل می‌شود.

شگفت انگیز بودن بتمن در فیلم های متعددی نشان داده شده است. اگرچه ناشر این فیلم (دی سی) شخصیت های متنوعی برای او انتخاب کرده، اما در هر زمانی که بتمن بر روی پرده سینما رفته در گیشه موفق عمل کرده است. علی‌رغم اینکه بتمن هیچ قدرت فوق العاده ای ندارد، اما بسیار شخصیتی محبوب در بین طرفدارانش به نظر می‌رسد.

مارتی مک فلای (Marty McFly)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

در دنیای سه گانه بازگشت به آینده، مارتی اولین کسی‌ست که به گذشته سفر کرده است. او به لطف توانایی‌هایش، موفق می شود وقایع کلیدی را در دوره های مختلف زمانی تغییر دهد. مارتی فقط یک قهرمان معمولی علمی تخیلی نیست. مارتی بسیار حس شوخ طبعی دارد، او آنقدر شوخ است که برای سفر به گذشته، نام مستعاری مانند کلینت ایستوود را انتخاب می کند. مارتی در آینده به شهرت الویس هم می رسد.

هانیبال لکتر (Hannibal Lecter)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

در سکوت بره ها قاتل سریالی بدنام، دکتر هانیبال لکتر به خوردن قربانیانش معروف است. او پس از دستگیری به مقامات پلیس کمک می‌کند تا یک قاتل دیگر را دستگیر کنند.
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها ممکن است شخصیتی منفی داشته باشند. همچنان که لکتر از ظاهرش گرفته تا صدایش، از هر نظر وحشتناک به نظر می‌رسد. حواس او نیز نسبت به انسان های معمولی قوی‌تر است. لکتر تقریباً هر کاری را که از یک شرور انتظار می رود را به خوبی انجام می دهد. این کار خواه فرار از اسارت باشد یا تهدید، فرقی نمی‌کند او به سرعت آن کار را انجام می دهد.

اوبی وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi)

بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها
بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها

محبوبیت اوبی وان کنوبی در بین طرفداران جنگ ستارگان باعث شده است که سریال اسپین آف خودش را به او بدهند. او مربی، آناکین و لوک اسکای واکر، شناخته می‌شود.

کنوبی ویژگی های شخصیتی بسیار خوبی دارد، یکی از این ویژگی‌ها بی میلی او به خشونت است. او ابتدا ترجیح می دهد مذاکره کند و وقتی شکست خورد، رویکرد تهاجمی تری را در پیش می گیرد. او مهارت فوق‌العاده‌ای در چندین فرم از دوئل‌های شمشیر نوری دارد که به راحتی می‌تواند با انواع دشمنانش مقابله کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت ها در محبوب ترین فیلم ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *