مداحی شب چهارم محرم میثم مطیعی ؛ رجز حماسی الله اکبر خامنه‌ای رهبر + [فیلم]

مداحی شب چهارم محرم میثم مطیعی . رجز حماسی «الله اکبر ، خامنه‌ای رهبر» با نوای میثم مطیعی. در ادامه مطلب میثم مطیعی مداحی همراه فیگار باشید.

رجز حماسی «الله اکبر ، خامنه‌ای رهبر» با نوای میثم مطیعی در شب چهارم محرم را در این ویدیو ببینید.

مداحی شب چهارم محرم میثم مطیعی

رجز حماسی الله اکبر خامنه‌ای رهبر + [فیلم]

میثم مطیعی مداحی
میثم مطیعی مداحی

مراسم عزاداری هیأت‌های عبدالله بن الحسن(ع) و آئین حسینی شب گذشته دوشنبه ۱۰ مردادماه برگزار شد. مراسم عزاداری هیأت عبدالله بن الحسن(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام حامد کاشانی و مرثیه‌خوانی حنیف طاهری برگزار شد. میثم مطیعی (زاده ۱۳۶۷) مداح ایرانی و مدرس دانشگاه امام صادق است. او از نوحه‌خوانان مراسم‌های بیت رهبری و در حضور سید علی خامنه‌ای است. مطیعی در مداحی‌های خود به مسائل مرتبط با جبهه مقاومت و دیگر موضوعات سیاسی و اجتماعی نیز اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رجز حماسی الله اکبر خامنه‌ای رهبر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مداحی شب چهارم محرم میثم مطیعی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *