12 شخصیت MCU که می‌توانند در گروه گریفندور باشند

کسانی در گریفندور عضو خواهند شد که بسیار شجاع و وفادار باشند. همراه ما باشید تا به 12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند بپردازیم.

شاید برایتان جالب باشد که کدام یک از قهرمانان مارول (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) لیاقت عضویت در گروه گریفندور را دارند. سری فیلم‌های هری پاتر جزو بهترین مجموعه‌های تاریخ سینما هستند که کمتر کسی پیدا می‌شود که آن‌ها را ندیده و یا آن‌ها را دوست نداشته باشد. کسانی که این مجموعه جذاب را دنبال کرده‌اند، می‌دانند که در هاگوارتز، دانش آموزان در سه گروه دسته بندی می‌شدند.

تنها دانش آموزانی که از لحاظ اخلاقی و فکری درجه بالایی داشتند به گروه گریفندور اضافه می‌شدند. برای اضافه شدن به این گروه، قدرت بدنی فرد و کارهایی که تا به حال انجام داده است، هیچ اهمیتی ندارند و تنها به خصوصیاتی مانند شجاعت و فداکاری فرد تمرکز خواهند داشت. این یک معیار فوق العاده برای ایجاد یک گروه بسیار خوب می‌باشد.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که اگر بخواهیم شخصیت‌های مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) را به این گروه اضافه کنیم، چه کسانی موفق به حضور در گریفندور خواهند بود؟ این موضوع جالبی است که بخواهیم با یک موضوع مانند لیاقت حضور در گریفندور، درجه شخصیتی قهرمانان مارول یا هر کس دیگری را بسنجیم. در این مقاله ما قصد داریم تا 12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 تا سریال های برتر MCU

500 تا از فیلم های برتر MCU

12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند

  • قهرمانان مارول در دنیای جادویی هاگوارتز

شما می‌توانید فهرست 12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

برنامه‌ی مرتبط با MCU:

برای عضویت در گریفندور به هیچ وجه قدرت قهرمانان مارول در نظر گرفته نمی‌شود و تنها مشخصات اخلاقی و شجاعت آن‌ها مهم است. قبل از هر چیز باید بدانید که دنیای سینمایی مارول (به انگلیسی: Marvel Cinematic Universe) (مخفف انگلیسی: MCU) یک دنیای داستانی است که محور مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی می‌باشد که بر پایه شخصیت‌های کمیک‌های مارول کامیکس ساخته می‌شوند. مارول استودیوز، استودیو سازنده اصلی این فیلم‌هاست.

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند

گروه گریفندور از افراد بسیار با ارزشی برخوردار می‌باشد و دوست داریم بدانیم که کدام شخصیت‌ها در مارول، لیاقت حضور در این گروه را دارند. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به 12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند بپردازیم.

اوکویه (Okoye)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
برترین شخصیت هایی از مارول که می توانند عضو گریفندور باشند

اوکویه ژنرال گروه دورا میلاجه می‌باشد، یک گروه قدرتمند از جنگجویان که مسئولیت اصلی آن‌ها محافظت از پادشاه واکاندا است. وفاداری عمیق او به واکاندا باعث شد که حتی بندگی خود را به پادشاهش، اریک کیلمونگر، زیر سوال ببرد و در نهایت به تچالا کمک کند تا تاج و تخت را پس بگیرد، زیرا این کار درستی است که باید برای کشورش انجام می‌داد.

علاوه بر این، اوکویه در طول فیلم انتقام جویان: پایان بازی با قدرت جنگید تا از واکاندا و جهان در برابر برنامه شیطانی تانوس محافظت کند. او دائماً بدون ترس به جنگ می‌رود زیرا اولویت اصلی او همیشه ایمن نگه داشتن جامعه است. این شخصیت قوی تعهد بزرگی به مردمش و شجاعت بی‌نظیری دارد و جزو شخصیت هایی از مارول که می توانند عضو گریفندور باشند قرار می‌گیرد.

شوری (Shuri)

12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند

همانطور که گفته شد افراد بسیار خاصی می‌توانند وارد گروه گریفندور شوند. شوری یکی از کسانی است که برای عضویت در این گروه انتخاب می‌شود. او شخصیت بسیار باهوش و شجاعی دارد که دقیقاً مخصوص این گروه است. او از نبرد نمی‌ترسد و وفاداری زیادی نسبت به همراهانش دارد.

والکری (Valkyrie)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
بهترین شخصیت های مارول که می توانند عضو گریفندور شوند

اگرچه والکری دارای ویژگی‌هایی از گروه اسلیترین می‌باشد، مانند اینکه مایل است برای زنده ماندن دست به هر کاری بزند و در نهایت، او جزو شخصیت هایی از دنیای مارول که می توانند عضو گریفندور شوند قرار می‌گیرد. زمانی که والکری برای اولین بار وارد دنیای سینمایی مارول شد، یک شکارچی جایزه در ساکار بود ثور (بهترین کمیک های ثور) را دستگیر کرد تا او را به استاد بزرگ بفروشد.

با این حال، بعداً، او با فرار از ساکار با ثور (بهترین کمیک های مایتی ثور) و کمک به او برای شکست هلا، خود را ثابت می‌کند. اگرچه یک عقیده در مورد والکری وجود دارد که او نباید پادشاه شود، اما او نشان داده است که یک رهبر بزرگ می‌باشد، زیرا او در فرماندهی آزگارد جدید بسیار عالی عمل کرد. با این حال، وفاداری او به ثور و مردم‌اش او را به یکی از اعضای گریفندور تبدیل می‌کند.

ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff)

12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند

شاید برایتان این سوال به وجود بیاید که ناتاشا رومانوف چطور می‌تواند وارد این گروه شود؟ او یک قاتل حرفه‌ای است و عملیات‌های جاسوسی شیلد را به عهده می‌گیرد. او برای اولین بار در فیلم مرد اهنی 2 وارد دنیای سینمایی مارول شد.

ناتاشا شخصیت بسیار پیچیده و عمیقی دارد که باعث می‌شود درک کردن او برای بینندگان سخت باشد. او یکی از اعضای اصلی انتقام جویان است و حاضر شد تا برای نجات جهان خودش را فدا کند. کمتر کسی پیدا می‌شود تا برای رسیدن به مرگ داوطلب باشد. او می‌تواند عضو گروه گریفندور شود.

کامالا کان (Kamala Khan)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که می توانند عضو گریفندور باشند

یکی از شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که می توانند عضو گریفندور باشند کامالا کان است. کامالا کان همیشه به ابرقهرمان‌ها نگاه می‌کرد، به‌ویژه به اوسطوره‌اش، کاپیتان مارول؛ بنابراین، منطقی است که وقتی متوجه می‌شود قدرت‌هایی دارد، بلافاصله شخصیت ابرقهرمانی خود را بسازد. با این حال، اگر کامالا فرد فداکار و شجاعی نبود نمی‌توانست به این موقعیت برسد.

روشی که کامالا از دیگران به ویژه برای جامعه خود دفاع می‌کند، نشان دهنده وفاداری است که بدون شک او را در گروه گریفندور قرار می‌دهد. کامالا از زمانی که متوجه شد قدرت‌هایی دارد، سعی کرد تا با استفاده از آن‌ها به دیگران کمک کند و تبدیل به یک ابرقهرمان شود.

پیتر کویل (Peter Quill)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
شخصیت هایی از دنیای مارول که می توانند عضو گریفندور شوند

پیتر کویل، با نام مستعار استار لرد، داستان خود را در مارول به عنوان یک سارق آغاز کرد؛ بنابراین بسیاری بر این باورند که جاه طلبی او متعلق به یک اسلیترین است. با این حال، با گذشت زمان، آشکار شد که زندگی جنایتکارانه او همیشه باب میل خود نبود و وقتی شانس قهرمان شدن به او داده شد، از آن استفاده کرد. یکی از بهترین شخصیت های مارول که می توانند عضو گریفندور شوند پیتر کوییل می‌باشد.

استار لرد هرگز از یک مبارزه عقب نشینی نمی‌کند. برخی از ویژگی‌های پیتر کویل در دنیای سینمایی مارول بی‌پروایی و خودسر بودن است، اما او همچنین شجاعت و وفاداری زیادی دارد. او به سرعت بین خوبی و بدی را تشخیص می‌دهد و نمی‌تواند کاری برای رفع آن انجام دهد. پیتر حتی در دوران حضورش با گروه تبهکاران، وفاداری را به عنوان ارزش اصلی باند می‌دانست و او را به یک گریفیندور واقعی تبدیل می‌کرد.

سم ویلسون (Sam Wilson)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند

اگرچه بسیاری از شخصیت‌های دنیای مارول بر این باورند که سم برای انتخاب شدن به عنوان کاپیتان آمریکا آماده نبود، اما طرفداران از زمانی که او در مقابل منتقدان ایستادگی کرد و ثابت کرد که شایسته‌ است، بسیار خوشحال شدند. سم تمام تلاشش را می‌کند تا برای حقوق افرادی که در موقعیت‌های آسیب‌پذیر قرار دارند بجنگد، بدون اینکه به کسی آسیبی برساند. احترام او به دیگران و مهربانی تحسین برانگیز او تقریباً او را در هافلپاف قرار می‌دهد، اما نحوه مبارزه او برای محافظت از دیگران در نهایت او را به گریفیندوری تبدیل می کند.

سم ویلسون از آن دسته افرادی می‌باشد که همیشه از آنچه که احساس کند درست است دفاع می‌کند. با توجه به عزم او برای ایجاد دنیایی بهتر و وفاداری که به استیو راجرز (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا از نگاه سایت فیگار) نشان داد، جزو برترین شخصیت هایی از مارول که می توانند عضو گریفندور باشند قرار می‌گیرد.

پگی کارتر (Peggy Carter)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
شخصیت هایی از مارول که می توانند عضو گریفندور باشند

اگرچه پگی کارتر یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول (بهترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول (MCU) بدون قدرت) است، اما در واقعیت، او یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های این مجموعه می‌باشد. همکاری او با فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو برای از بین بردن هایدرا بسیار مهم بود و او برای پیشرفت استیو راجرز به شدت تلاش کرد.

پگی شجاعت و وفاداری (بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان) زیادی از خود نشان داده است و تمام زندگی خود را وقف نجات دنیا کرده که در نهایت مسئولیت شیلد را بر عهده می‌گیرد. اگر اوضاع کمی متفاوت بود، او تبدیل به کاپیتان کارتر می‌شد. پگی کارتر در قامت کاپیتان کارتر در فیلم دکتر استرنج: چند جهانی دیوانگی به تصویر کشیده شد.

کیت بیشاپ (Kate Bishop)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند

اگرچه کیت می‌تواند بی دست و پا و بی‌تجربه باشد، اما او همچنین یک ابرقهرمان (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) شجاع با یک تشنگی برای ماجراجویی است. از زمان کودکی، او تمرین می‌کرد تا به یک کماندار ماهر تبدیل شود، درست مانند اسطوره خود، هاکای. کار سخت او نتایج بسیار مثبتی به همراه داشت و کیت تبدیل به یک ابرقهرمان چشمگیر شد.

حتی اگر کیت بیشاپ در طول سریال (بهترین سریال های مارول 2022) چند انتخاب عجیب انجام می‌دهد، در نهایت، او بهترین نیت را دارد. او به هاکای وفادار است، حتی زمانی که هاکای می‌گوید که به او نیازی ندارد، کیت کاملاً مصمم به او کمک می‌کند. زمانی که یلنا و مافیا دنبال او می‌روند، درست مثل هری پاتر که برای نجات سنگ فیلسوف گام بر می‌دارد، کیت هم بدون هیچ تردیدی به کمک او خواهد رفت.

ثور (Thor)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند

ثور (بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول) نیز مانند بسیاری از گریفیندورها مهربان است، اما شجاعت زیادی نیز از خود نشان می‌دهد. در واقع، این ویژگی‌ها تا حد زیادی هسته اصلی شخصیت او هستند. از زمانی که ثور جوان‌تر بود، تنها می‌خواست که ثابت کند شایسته نام قهرمان می‌باشد. او برای وفاداری ارزش قائل است و به قرار گرفتن در سمت درست جنگ اهمیت می‌دهد و به استفاده از قدرت خود برای کمک به دیگران بسیار افتخار می‌کند.

ثور (تاریخ اکران فیلم ثور 5 ) نه تنها شجاع و وفادار است، بلکه در فرهنگی که برای فضیلت و جوانمردی ارزش قائل می‌باشد بزرگ شد که بسیار شبیه خود گودریک گریفیندور است. آزگاردی‌ها به مردن در نبرد و تمایل خود برای فدا شدن در راه درست افتخار می‌کنند، آرمان‌هایی که به خوبی با گروه گریفندور همسو هستند.

کارول دنورس (Carol Danvers)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند

کارول دنورس حتی قبل از اینکه کاپیتان مارول شود، یک قهرمان بود. کارول که در اصل به عنوان یک خلبان در نیروی هوایی ایالات متحده حضور داشت، همیشه به دنبال ماجراجویی (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022) بود. این علاقه به زندگی او را در مسیر تبدیل شدن به یک ابرقهرمان قرار داد که بسیار شبیه به افکار یک عضو گریفندور است.

کاپیتان مارول شجاع و مصمم از سیاره خود در برابر تهدیدات فرازمینی محافظت می‌کند، بدون اینکه فراموش کند با دیگران نیز مهربان باشد. از این گذشته، پس از زنگی‌ای که با نژاد کری داشت، می‌فهمد که متفاوت بودن چه احساسی دارد. جای تعجب نیست که چرا کامالا کان او ره به عنوان اسطوره انتخاب می‌کند.

استیو راجرز (Steve Rogers)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند
10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند

استیو راجرز ایده آل‌های گریفیندور را تا به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند. در حالی که برخی او را سرسخت می‌دانند، استیو تلاش می‌کند همیشه از اصول و اخلاقیات خودش دفاع کند، حتی زمانی که دولت مخالف اوست. علاوه بر این، هیچ شجاعتی بالاتر از این نیست که استیو یک سرم آزمایشی را بپذیرد تا بتواند از جهان محافظت کند.

استیو احتمال دارد بیشتر از خود گودریک یک گریفیندور باشد. او همیشه مهربان است و وفاداری او به افرادی که دوستشان دارد هرگز از بین نمی‌رود. تأثیر او بر دیگران آنقدر فوق‌العاده مثبت می‌باشد که نزدیک‌ترین دوستانش، سم و باکی، برای محافظت از میراث او تلاش بیشتری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 12 شخصیت دنیای سینمایی مارول که می‌توانند عضو گریفندور باشند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *