سروش صحت با سریالی تازه در نمایش خانگی باز می‌گردد!

سریال جدید سروش صحت ؛ جدید ترین سریال سروش صحت در نمایش خانگی «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» نام دارد که به زودی در پلتفرم های اینترنتی منتشر می‌شود.

جدیدترین سریال سروش صحت با عنوان « مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ » به‌زودی در فیلیمو و نماوا منتشر خواهد شد. در خلاصه داستان «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» آمده است: زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیداشدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود… در ادامه مطلب با خبر سریال سروش صحت مگه تموم عمر چند تا بهاره همراه ما بمانید.

سریال جدید سروش صحت

  • سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

سریال جدید سروش صحت

به گزارش منابع خبری:

سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» دومین همکاری سروش صحت در شبکه نمایش خانگی به عنوان کارگردان است. او پیش از این، سری دوم برنامه شام ایرانی را کارگردانی کرده بود و همچنین در سریال موفق خاتون که از پلتفرم نماوا پخش شد، به ایفای نقش پرداخت.

خلاصه داستان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

در خلاصه داستان «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» آمده است: زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیداشدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود… سروش صحت بعد از «کتاب باز» و حواشی که به وجود آمد و مدتی است روی آنتن نیست حالا با یک سریال جدید برمی‌گردد. کارگردانی که ساختِ سریال را در تلویزیون تجربه کرده و این روزها هم سریال‌های قدیمی او از تلویزیون بازپخش می‌شوند.

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی و بیژن بنفشه خواه و … از جمله بازیگران این سریال هستند. باید دید این سریال همچون مجموعه طنز «سیاه چاله» که پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد اصلاح‌شده‌های ساترا را اعمال نکرده با مجوز پخش، انتشار خود را آغاز خواهد کرد یا به سرانجام سریال‌هایی دچار خواهد شد که بدون کسب مجوز پخش از ساترا به نمایش‌خانگی آمدند؟

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *