بیست و ششمین دوره از نمایشگاه الکامپ رسما آغاز به کار کرد! [+زمان بازدید]

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور کشور های مختلف خارجی از جمله ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین و… آغاز به کار کرد.

نمایشگاه الکامپ یکشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۲ فعالیت خود را با شعار آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز کرد. در ادامه مطلب با خبر نمایشگاه الکامپ 1402 همراه ما بمانید.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ

  • تاریخ نمایشگاه الکامپ 1402

به گزارش منابع خبری:

نمایشگاه الکامپ تهران ۱۴۰۲ بیست و ششمین دوره، در تاریخ ۴ الی ۷ تیر ماه برگزار می گردد.  برگزار کننده نمایشگاه الکامپ تهران ۱۴۰۲ سازمان نظام صنفی رایانه‎ای کشور و مجری نمایشگاه، شرکت راهکار تجارت کوشا می باشد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) با حضور ۵۰ شرکت خارجی از کشور‌های ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق صبح روز یکشنبه ۴ تیرماه در نمایشگاه‌های بین المللی تهران و با شعار آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال آغاز کرد.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ

زمان بازدید از نمایشگاه الکامپ 1402

زمان نمایشگاه الکامپ امسال از یکشنبه 4 تیر 1402 شروع شده و تا چهارشنبه 7 تیرماه به مدت 3 روز، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران ادامه دارد. بازدید از نمایشگاه الکامپ طی این چند روز از ساعت 8 صبح تا 15 عصر برای عموم آزاد است. الکامپ ELECOMP؛ مخفف Electronics, Computer & E-Commerce (الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک)، عنوان نمایشگاه بین المللی است که هر سال با حضور شرکت های تخصصی فناوری برگزار می شود و فرصتی برای جمع شدن متخصصان حوزه دیجیتال در کنار یکدیگر تا علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و الکترونیکی، با یکدیگر به تبادل اطلاعات بپردازند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *