فوری: آبروریزی در نمایشگاه الکامپ ؛ برق وسط افتتاحیه قطع شد!

قطعی برق نمایشگاه الکامپ ؛ دیروز در شرایطی افتتاحیه نمایشگاه الکامپ رقم خورد که قطعی برق مهم ترین اتفاق این افتتاحیه بود!

افتتاحیه یک نمایشگاه امروز با حاشیه‌های عجیبی مواجه شد. قطع برق افتتاحیه بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ را با اختلال مواجه کرد! در ادامه مطلب با خبر قطعی برق در نمایشگاه الکامپ همراه ما بمانید.

قطعی برق نمایشگاه الکامپ

  • قطع برق نمایشگاه الکامپ 1402

به گزارش منابع خبری:

افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به‌علت قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد!

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ صبح امروز با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی و فناوری اطلاعات، محمدصادق خیاطیان رییس صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد. در این رویداد به دلیل نقص فنی در سیستم برق چندین بار سخنرانی‌ها قطع شد و در نهایت وزیر ارتباطات بدون سخنرانی و انجام مراسم افتتاحیه سالن را ترک کرد.

قطعی برق نمایشگاه الکامپ

قطع شدن برق نمایشگاه الکامپ

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) بیش از 450 شرکت حضور و مشارکت دارند که از این تعداد 50 شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق هستند که نوین‌ترین برنامه‌ها، تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند. در نمایشگاه امسال حضور استارت‌آپ ها، شرکت‌های نوآور و خلاق و دانش بنیان بسیار پررنگ‌تر از سال‌های گذشته است به‌طوری که از تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، به حدود 150 شرکت دانش‌بنیان و استارت آپ می‌رسد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *