احتمال تعطیلی شبکه منوتو

با توجه به پست اینستاگرامی که اخیراً شبکه منوتو در صفحه رسمی خود گذاشته، شایعاتی مبنی بر احتمال تعطیلی این شبکه به وجود آمده است.

شبکه ماهواره‌ای من و تو که بخش قابل توجهی از منابع انسانی خود را به شبکه ماهواره‌ای «ایران اینترنشنال» اختصاص داده بود، با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که شاید تا پایان ماه ژانویه 2024 (دی/بهمن)، آخرین برنامه خود را پخش کند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


احتمال تعطیلی شبکه منوتو

با توجه به اینکه این شبکه، برخی از بزرگ‌ترین منابع انسانی خود را به شبکه رقیب خود (ایران اینترنشنال) داده بود و دیگر مزیت رقابتی اولیه خود را نداشت، اعلام کرد که به احتمال زیاد، تعطیل می‌شود و صحنه را به دو شبکه ماهواره‌ای دیگر واگذار می‌کند.

شبکه منوتو
بیانیه شبکه منوتو

کیوان و مرجان عباسی، مدیران شبکه ماهواره‌ای منوتو، در یک اطلاعیه رسمی، اعلام کردند:

ما از ابتدا، با هدف خلق شیوه‌ای تازه از روایت‌گری، مسیر خود را آغاز کردیم و با کمک شما بود که توانستیم طی 14 سال به این هدف دست پیدا کنیم. برای ما سخت و دشوار است که به اطلاع شما برسانیم که از امروز روندی را برای پایان فعالیت شبکه تلویزیونی من و تو، آغاز می‌کنیم.

این بیانیه عمدتاً به روش‌هایی که مدیران منوتو در طول چهارده سال فعالیت شبکه برای کسب درآمد امتحان کرده‌اند و در نهایت با این نتیجه که نتوانستند شبکه را سودآور کنند، تصمیم به تعطیلی آن گرفته‌اند، تمرکز دارد. در پایان این بیانیه، مدیران این شبکه، اعلام کردند که اگر بنا باشد تا شبکه به کار خود ادامه ندهد، این اتفاق زودتر از آخرین روز ماه ژانویه اتفاق نخواهد افتاد.

شبکه من و تو، در سال 2010 تأسیس شد و در طی این 13 سال، برنامه‌های متنوعی از جمله برنامه‌های سرگرمی، برنامه‌های تاک‌شو، برنامه‌های خبری و برنامه‌های فرهنگی را پخش می‌کرد. این شبکه، به عنوان یک شبکه مستقل و آزاد شناخته می‌شد و تلاش می‌کرد تا برنامه‌های متنوعی را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعطیلی شبکه من و تو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *