قیمت بلیت سینما دو روز در هفته نیم‌بها خواهد شد

 

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی اعلام کرده که قیمت بلیت سینما در دو روز دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته، نیم‌بها خواهد بود.

این تصمیم، با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور اتخاذ شد. این طرح از هفته آینده (11 دی‌ماه) شروع می‌شود و در صورتی که نتایج آن مطلوب باشد، ادامه خواهد یافت؛ در غیر اینصورت، قیمت بلیت به حالت قبلی با بازگشت به نیم‌بها بودن یک روز در هفته بازمی‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت بلیت سینما دو روز در هفته نیم‌بها خواهد شد

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی درباره وضعیت فروش بلیت های سینما گفت:

پس از بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی تمام شرایط تولید و نمایش فیلم، قیمت های بلیت سینما در ساعات پیک و سانس‌های طلایی روزهای پنجشنبه و جمعه در سینماهای مدرن، به صورت شناور تا سقف 80 هزار تومان و در سینماهای ممتاز تا سقف 60 هزار تومان، به مدیر سینما واگذار خواهد شد. این تصمیم مطابق با مصوبه و پیشنهاد شورای صنفی نمایش و با موافقت رئیس سازمان سینمایی اتخاذ شده است.

قیمت بلیت سینما

رئیس سازمان سینمایی کشور، به اطلاع عموم مخاطبان سینما رساند که قیمت بلیت طبیعی همچنان بر اساس درجه کیفیت سینماها مانند سال گذشته، و به صورت شناور بین 20 تا 60 هزار تومان باقی خواهد ماند. همچنین، به منظور ایجاد شرایط عادلانه‌تر برای عموم مخاطبان سینما، قیمت بلیت در روزهای میانی هفته، یعنی دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته، به نیم‌بها کاهش خواهد یافت.

او ادامه داد:

با این تغییر در شیوه قیمت‌گذاری، امیدواریم که تعداد بیشتری از علاقمندان و پیروان سینما بتوانند از آثار نمایشی لذت ببرند و همچنین رونق اقتصاد سینما افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تغییر قیمت بلیت‌های سینمای کشور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *