تاریخ معرفی نسخه کامپیوتری بازی The Last of Us Part 2 Remastered مشخص شد

نسخه کامپیوتری (PC) بازی The Last of Us Part 2 Remastered یکی از مورد انتظارترین عناوین 2024 است که اخیراً تاریخ معرفی آن مشخص شد.

در یک اعلامیه جدید در فضای مجازی، به نظر می‌رسد که نسخه کامپیوتر بازی آخرین بازمانده از ما قسمت 2 به طور رسمی در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ معرفی نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part 2 Remastered

این گزارش بر اساس اطلاعاتی از «Silknigth» که در گذشته به اخبار درستی در مورد نسخه PC از عناوین Horizon Forbidden West و Ghost of Tsushima ارائه داده، منتشر شد. او می‌گوید که در طول ماه آینده، ما شاهد اعلام تاریخ انتشار نسخه PC بازی The Last of Us Part 2 Remastered خواهیم بود.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered

تا به حال، عرضه عناوین انحصاری پلی استیشن برای رایانه‌های شخصی در حال رشد است و این وضعیت تعدادی از طرفداران بازی‌های ویدیویی را ناراحت کرده است؛ اما در مقابل، برخی از افراد دیگر این حرکت را به عنوان فرصتی برای ارتقای هر دو پلتفرم تحسین کرده‌اند.

هم اکنون منتظریم که به صورت رسمی تاریخ انتشار نسخه PC بازی The Last of Us Part 2 Remastered و جزئیات بیشتر در آینده‌ای نزدیک منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 Remastered چیست؟ آیا با انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر موافق هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *