جدیدترین ویدیوی وحید خزایی بلاگر ایرانی در ترکیه بعد از ازادی + بیوگرافی

جدیدترین ویدیوی وحید خزایی بلاگر ایرانی در ترکیه بعد از ازادی ، او که سال ۹۷ در ایران بازداشت شده بود با انتشار ویدئویی خبر ازادی‌اش را تایید کرد. وحید خزاعی بلاگر ایرانی بار دیگر در ترکیه فعالیت‌های خود را با رویه قبلی آغاز کرد. آخرین تصویر از او در آتش سوزی ‎اوین منتشر شد که مدعی بود «همه چیز امن و امان است». با جدیدترین ویدیو وحید خزاعی همراه فیگار بمانید.

جدیدترین ویدیوی وحید خزایی بلاگر ایرانی در ترکیه بعد از ازادی

وحید خزایی ‏بلاگر ایرانی آزاد شد

در سال ۱۳۹۷، وحید خزایی، یکی از اشخاص مشهور در اینستاگرام، هنگام بازگشت به ایران، در فرودگاه امام خمینی دستگیر شد. وحید خزایی که به عنوان یکی از “شاخ‌های اینستاگرام” در ایران شناخته می‌شد، یکی از فرد‌های مورد توجه و جنجالی در شبکه‌های اجتماعی بود و پیش از این نیز توسط پلیس فتا (فناوری و تبادل اطلاعات) دستگیر شده بود.

جدیدترین ویدیوی وحید خزایی بلاگر ایرانی در ترکیه بعد از ازادی

بیوگرافی وحید خزایی

وحید خزایی، متولد سال ۱۳۶۴، بیان می‌کند که تا دبیرستان بیشتر درس نخوانده است. او در اینستاگرام ویدئوهای رقص خود را منتشر می‌کرد و تعداد دنبال‌کننده‌های (فالوئر) وی به بیش از یک میلیون نفر رسیده بود. وحید خزایی خود ادعا می‌کند که هزینه‌های زندگی لوکس خود را از طریق آگهی‌های اینستاگرام تأمین می‌کرده است. او بیان می‌کند که پدری ندارد و هرگز ثروتمند و آقازاده نبوده است.

منبع اصلی درآمد وی تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی، مانند سایت پوکر بود. وحید خزایی خود مدعی است که برای هر کسی که وارد این سایت‌ها می‌شد، ۲۰ درصد از سود صاحب سایت را دریافت می‌کرد. سپس وی وارد سایت‌های شرط‌بندی فوتبال شد.

بعد از ورود به ترکیه و اقامت در آنجا به مدت چند سال، وحید خزایی به اختلاف با صاحبان سایت‌های شرط‌بندی فوتبال برخورد کرد و ادعا کرد که این سایت‌ها همگی متعلق به یک نفر  که آن “کلاهبردار” است.

دلیل خروج وحید خزاعی از ایران چه بود ؟

چندین سال قبل، وحید خزایی به اتهام شکایت چند شاکی خصوصی، بازداشت شد. سه زن به خاطر انتشار عکس‌هایشان از وحید خزایی شکایت کرده بودند و او با گرفتن رضایت برخی از آنان، آزاد شد. در هنگام بازداشت، وحید خزایی اظهار کرده بود که از اینکه “با آبروی زنان بازی کرده” پشیمان است.

بعد از آزادی، وحید خزایی به ترکیه رفت یا به طور دقیق‌تر به استانبول “گریخت”، به‌طوری‌که رسانه‌های ایران اینگونه توصیف کرده‌اند. وی ادعا کرد که دلیل فرار از ایران، شنیدن درخواست صدور حکم “فاسد فی‌الارض” برای خود بوده و از ترس این وضعیت، به ترکیه پناه برده است.

در مصاحبه‌های بعدی، وحید خزایی اظهار داشت که به خاطر “حرف مردم” ایران را ترک کرده است، اما در واقع ترجیح می‌داد در ایران بماند. در زمان خروج از ایران، وحید خزایی از شرایط خود راضی بود و قصد داشت به آمریکا برود، اما به تدریج نارضایتی خود را از اقامت در ترکیه و وضعیت آنجا بیان کرد.

در سال ۱۳۹۷، کمال هادیان‌فر، رییس پلیس فتا، اعلام کرده بود که وحید خزایی تحت تعقیب است. او با انتقاد از فرار وحید خزایی، پیشنهاد داده بود که “برای او حکم سنگین تر صادر شود، اما متأسفانه برای او حکم سبک‌تری صادر شد.”

ویدئو وحید خزاعی بعد از آتش سوزی ‎اوین

دلیل برگشت دوباره وحید خزاعی به ایران چه بود ؟

مشخص است که این سوال در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده مطرح شده است و پاسخ قطعی و قابل اعتمادی برای آن وجود ندارد. به نظر می‌رسد درآمد وحید خزایی در ترکیه کاهش یافته بود، با این حال او خود اعلام کرده بود که با تبلیغ در اینستاگرام هفتگی 900 دلار درآمد دارد که برای او کافی است.

وی قبل از بازگشت به ایران اعلام کرده بود که به دلیل اینکه سایت‌های شرط‌بندی فوتبال “پول مردم را می‌خورند” دیگر از همکاری با آنها و بهره‌برداری از درآمد بالای آن صرف نظر کرده است.

وحید خزایی به این شکوه داشت که چون موقعیت سیاسی گرفته و حرف‌های سیاسی از خود بیان می‌کند، دیگران از تبلیغ برای او می‌ترسند. همچنین بعد از مدتی اعلام کرد از مصرف کوکائین دست برداشته و دیگر نمی‌خواهد به کسی بی‌احترامی کند و از حرف‌هایی که تحت تأثیر مواد مخدر گفته، از آنها پشیمان است.

علاوه بر این، وحید خزایی یک بار در اینستاگرامش اعلام کرده بود که یکی از “هم‌وطنان” ایرانی در ترکیه او را “لو داده” و ادعا کرده بود که به اتاتورک توهین کرده و به همین دلیل پلیس ترکیه او را بازداشت کرده است.

 ویدیو جدید وحید خزایی بلاگر ایرانی در ترکیه

جدیدترین ویدیوی وحید خزایی بلاگر ایرانی در ترکیه بعد از ازادی :

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین ویدیوی وحید خزایی بلاگر ایرانی در ترکیه بعد از ازادی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *