انگاپت به پیکان پیوست ؛ ستاره تیم ملی فرانسه در تیم والیبال پیکان ؟

مدیرعامل باشگاه پیکان توضیحاتی را در خصوص مذاکره با ستاره‌های بزرگ والیبال جهان ارائه داد. با جزییات خبر انگاپت به پیکان پیوست همراه فیگار باشید.

رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا از بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه تا یکم خردادماه 1401 به میزبانی تهران برگزار خواهند شد. تیم‌ های شهداب یزد و پیکان نمایندگان ایران در این رقابت‌ ها خواهند بود.

انگاپت به پیکان پیوست

ستاره تیم ملی فرانسه در تیم والیبال پیکان ؟

انگاپت به پیکان پیوست
انگاپت به پیکان پیوست

بیشتر بخوانید:

امیر عطابخش  در خصوص مذاکره باشگاه پیکان با اروین انگاپت، اظهار داشت: ما با ۱۰، ۱۲ بازیکن مطرح خارجی صحبت کردیم تا بتوانیم از یکی دو نفر از آنها برای جام باشگاه‌های آسیا استفاده کنیم.

نمی‌توانم نام خاصی از این بازیکنان ببرم. مشکلی که وجود دارد این است که آنها درگیر لیگ‌های لهستان، ترکیه و ایتالیا هستند.

انگاپت در تیم مودنا بازی می‌کند و اگر تیمش به فینال لیگ ایتالیا صعود کند امکان اینکه او را جذب کنیم از بین می‌رود. چرا که فینال لیگ ایتالیا با رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تداخل دارد.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اینکه آیا این باشگاه با سعید معروف مذاکره‌ای داشته یا خیر، تصریح کرد:

انگاپت به پیکان پیوست
ستاره تیم ملی فرانسه انگاپت در تیم والیبال پیکان

با چند بازیکن مطرح ایرانی صحبت‌هایی انجام داده‌ایم؛ اما نمی‌توانم نامی از این بازیکنان ببرم.

عطابخش در خصوص مهمترین اهداف باشگاه پیکان در والیبال گفت: پیکان جایگاه مهمی در والیبال ایران دارد و تلاش می‌کنیم اعتبارش را دوباره احیا کنیم. در فصل گذشته کسی فکر نمی‌کرد پیکان فینالیست لیگ شود.

اما به فینال رسیدیم و متاسفانه در فینال مقابل شهداب شکست خوردیم. برنامه دیگری که داریم عقد قرارداد خواهرخواندگی با تیم‌های بزرگ والیبال دنیا است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انگاپت به پیکان پیوست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *