بازگشت آقای مجری در نوروز 1401 ؛ برنامه جدید ایرج طهماسب چیست؟

ایرج طهماسب به دلیل تولید و ایفای نقش در برنامه کلاه قرمزی شناخته می‌شود. اکنون اخبار جدید حاکی از بازگشت آقای مجری در نوروز 1401 در برنامه‌ای جدید است.

سال‌ها است که عید نوروز با کلاه قرمزی شناخته می‌شود. ایرج طهماسب هر سال این برنامه را به همراه  حمید جبلی تولید تولید می‌کرده است. اما متاسفانه چهار سال است که برنامه کلاه قرمزی تولیده نمی‌شود و هر سال اخبار جدیدی در رابطه با کلاه قرمزی منتشر می‌شود. اما امسال به جای اخبار مربوط به کلاه قرمزی 1401 خبری مبنی بر ساخت برنامه جدید ایرج طهماسب شنیده می‌شود.

دانلود قسمت 1 مهمونی ایرج طهماسب

بازگشت آقای مجری در نوروز 1401

برنامه جدید ایرج طهماسب چیست؟

بازگشت آقای مجری
بازگشت ایرج طهماسب, کلاه قرمزی 1401

برنامه جدید ایرج طهماسب یک برنامه عروسکی جدید است و هیچ ارتباطی با کلاه قرمزی 1401 ندارد. برنامه جدید آقای مجری مهمونی نام دارد و وی علاوه بر ایفای نقش در این برنامه، کارگردانی آن را نیز برعهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است که برنامه جدید آقای مجری منجر به بازگشت ایرج طهماسب به عرصه ساخت برنامه‌های عروسکی می‌شود. برنامه جدید آقای مجری را وی به همراه  مهمونی حسن خدادادی تهیه خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است که این برنامه از سرویس نماوا پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت آقای مجری
برنامه جدید ایرج طهماسب, برنامه جدید آقای مجری

درحال حاضر اطلاعات زیادی از جزپئیات بازگشت ایرج طهماسب و یا بازیگران حاضر در این برنامه وجود ندارد. با این حال، خبر بازگشت ایرج طهماسب خبری بسیار شیرین بوده و می‌تواند باری دیگر برنامه‌ای جایگزین کلاه قرمزی 1401 را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازگشت آقای مجری در نوروز 1401 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *