دانلود آهنگ حصین کدکس ؛ لینک دانلود آهنگ کدکس + متن آهنگ و بیوگرافی حصین

دانلود آهنگ حصین کدکس ، حسین رحمتی متولد ۱۳۶۶ در مشهد با نام هنری حصین یا حسین ابلیس خواننده رپ پارسی است و او رپ را در زیرزمین شروع کرد.

دومین آهنگ این گروه کل کل نکن بود که نخستین دیس رپ پارسی بود که بعد از این آهنگ، آهنگهای سبک کل کل و دیس از سوی دیگر رپکن ها بیشتر منتشر شد. بعد از این کارها نوبت به آهنگ سیاسی ۱۸ تیر رسید که یکی از پر سر و صداترین کارهای سیاسی تا به امروز بوده است و الان آهنگ جدید حصین یعنی کدکس در حال انتشار است. در ادامه با خبر دانلود آهنگ حصین و سهراب ام جی کدکس همراه فیگار بمانید.

دانلود آهنگ حصین کدکس

لینک دانلود آهنگ کدکس + متن آهنگ و بیوگرافی حصین

دانلود آهنگ حصین کدکس
دانلود آهنگ حصین و سهراب ام جی کدکس, متن آهنگ کدکس, آهنگ جدید حصین,لینک دانلود آهنگ کدکس

بیوگرافی حصین

حسین رحمتی متولد 12 مرداد 1366 با نام هنری حصین (پیش‌تر حسین ابلیس)، از خوانندگان رپ فارسی است. حصین فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ارتباطات از دانشگاه ارمنستان می باشد. حصین همکاریهای مشترک با هیچ‌کس، رضا پیشرو، امیر تتلو، صادق، علی اوج، شایع، عرفان، فلاکت، بیگرض، سوگند، نیموش، سهراب ام جی داشته است.

بیشتر بخوانید :

حصین به منظور تحصیل ایران را ترک کرد و به ارمنستان رفت و در آنجا با صادق و علی مجیدی آشنا شد که باعث خلق آثاری بی همتا در رپ فارسی شد و هنر علی مجیدی و موسیقی های تلفیقی او نقش زیادی در ان قضیه داشت حصین به همره صادق کمپانی کاغذ را تاسیس کردند و بعدها محمدرضا شایع رپر جوان و با استعداد توسط حصین به گروه اضافه شد و پس از مدتی صادق از این گروه جدا شد.

متن آهنگ کدکس و لینک دانلود آهنگ کدکس

دانلود آهنگ حصین کدکس

تحلیل آهنگ حصین کدکس از تلگرام

( پس از انتشار آهنگ، متن و لینک دانلود آهنگ پیوست داده خواهد شد )

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود آهنگ حصین کدکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


5 thoughts on “دانلود آهنگ حصین کدکس ؛ لینک دانلود آهنگ کدکس + متن آهنگ و بیوگرافی حصین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *