کرونا سالار عقیلی ؛ درگیری ۸۰ درصد ریه!

سالار عقیلی هم از ابتلا به «کرونا» گفت:۸۰ درصد ریه‌ام درگیر بود! در ادامه با نوشتار کرونا سالار عقیلی با فیگار همراه شوید.
سالار عقیلی که درباره‌ی روزهای کرونایی صحبت می‌کرد، به شرایط سخت کار در حوزه موسیقی در روزهای کرونایی هم اشاره کرد.

کرونا سالار عقیلی

درگیری ۸۰ درصد ریه!

کرونا سالار عقیلی
کرونا سالار عقیلی, سالار عقیلی کرونا, بیماری سالار عقیلی

گروه موسیقی «راز و نیاز» به سرپرستی سالار عقیلی در پنجمین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای قطعه‌های پرطرفدار و چند اثر منتشرنشده در تالار وحدت پرداخت.

بیشتر بخوانید:

سالار عقیلی در بخش معرفی مهمانان این کنسرت از مبتلا شدن خود به کرونا گفت و افزود: متأسفانه چندی قبل به بیماری کرونا مبتلا شدم اما این خبر رسانه‌ای نشد به این جهت که عادت به رسانه‌ای کردن خبرهای بد ندارم و می‌دانم مخاطبان ما از شنیدن چنین اخباری ناراحت می‌شوند.

اما طی این مدت زمان دکتر صمدایی بسیار دلسوزانه و عاشقانه به من کمک کردند چرا که ۸۰ درصد ریه‌ام درگیر این بیماری شده بود و قطعاً اگر زحمات این دکتر عزیز نبود شاید من هم در بین شما نبودم و بسیار زحمت کشیدند تا من امشب در کنار شما باشم و برای شما بخوانم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کرونا سالار عقیلی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *