نگار جواهریان و رامبد جوان ؛ رونمایی از دخترشان نوردخت

بالاخره نگار جواهریان و رامبد جوان عکس دخترشان نوردخت را رونمایی کردند. در ادامه با نوشتار رامبد جوان و نگار جواهریان با فیگار همراه شوید.

نگار جواهریان بازیگر ایرانی و رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی در  سال 1395 باهم ازدواج کردند حاصل این ازدواج دختری به نام نوردخت است.

نگار جواهریان و رامبد جوان

رونمایی از دخترشان نوردخت

نگار جواهریان و رامبد جوان
نگار جواهریان و رامبد جوان

نگار جواهریان و رامبد جوان

نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد. در تیر ۱۳۹۸، فرزند دختر جواهریان و جوان در کانادا متولد شد و آن‌ها نام نوردُخت را برای او انتخاب کردند.

حضور جواهریان طی دوران بارداری خود به همراه جوان در کانادا با قصد تولد فرزندشان در خاک این کشور «که منجر به اهدای تابعیت کانادایی به فرزندشان می‌شود» باعث واکنش‌های شدید مردم در فضای مجازی و چهره‌های سرشناس مختلف کشور شد و حواشی‌ای را برای این بازیگر سینما و همسرش رقم زد.

در نهایت و در ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸ نوردخت جوان، فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان، در کشور کانادا متولد شد. پیشتر رامبد جوان در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌بود که برای اکران فیلم قانون مورفی به مونترآل کانادا سفر نکرده‌است، اما همزمان با سفرش، این فیلم نیز به نمایش گذاشته می‌شود!

بیشتر بخوانید:

نگار جواهریان

نگار جواهریان و رامبد جوان
دختر رامبد جوان و نگار جواهریان

نگار جواهریان در ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین  در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد. وی در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرده‌ است.

 بیشتر بخوانید:

رامبد جوان

نگار جواهریان و رامبد جوان
رابمد جوان و نگار جواهریان

مبد جوان در ۱ دی ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی درتهران با اصالتآذربایجانی به دنیا آمده‌است.روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است.

او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

«فرید جینگل‌برد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولت شاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد بانگار جواهریان ازدواج کرد.

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نگار جواهریان و رامبد جوان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *