گرتا ودلر مدل روس ؛ جسد مدل روس در چمدان پیدا شد!

جسد گرتا ودلر مدل روسی یک سال بعد از ناپدید شدنش در یک چمدان جسدش پیدا شد! در ادامه نوشتار گرتا ودلر مدل روس با فیگار همراه شوید.

یک مدل روسی که پوتین را «روان‌آزار» نامیده بود یک سال بعد از ناپدید شدنش در یک چمدان جسدش پیدا شد. گرتا ودلر ۲۳ ساله گفته بود طمع پوتین برای گسترش قلمرو روسیه، منجر به یک مصیبت خواهد شد!

گرتا ودلر مدل روس

جسد مدل روس در چمدان پیدا شد!

گرتا ودلر مدل روس
جسد گرتا ودلر

نامزد گرتا به خفه کردن او سال گذشته در مسکو پس از دعوای مالی اعتراف کرد. او تا مدت‌ها پس از به قتل رساندن ، به انتشار تصویر و ویدیو در صفحات اجتماعی گرتا ادامه داد تا دیگران تصور کنند وی زنده است. به نظر نمی‌رسد روان‌آزار نامیدن پوتین، ارتباطی با کشته شدن او داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جسد گرتا ودلر

گرتا ودلر مدل روس
پیدا شدن جسد مدل روس

جنازه او دیروز داخل یک چمدان پیدا شد. با اینکه این حادثه درست یک ماه پس از سخنان سیاسی این مدل رخ داده است، اما هیچ ارتباطی میان این حادثه و روان‌آزار نامیدن پوتین دیده نمی‌شود. Dmitry Korovin اعتراف کرده است که گرتا را کشته و سه شب با جنازه وی در یک چمدان، در هتلی مانده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گرتا ودلر مدل روس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *